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Keep track of sports equipment
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Monitor performance of meteorological equipment
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Monitor sports equipment
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Self-tracking equipment
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Self-tracking steering equipment
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Track performance of meteorological equipment
Use metal tracking equipment
Utilise metal tracking equipment
Work metal detection equipment

Traduction de «self-tracking equipment » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


self-tracking steering equipment

équipement d’autodirection


use metal tracking equipment | utilise metal tracking equipment | operate metal detection equipment | work metal detection equipment

utiliser un équipement de détection de métal


quantified self | QS | self-quantifying | self-tracking

quantification de soi | mesure de soi | automesure


self-contained diving apparatus | self-contained equipment for underwater diving

appareil autonome de plongée


self-aligning idler [ self-tracking idler ]

rouleau auto-centreur [ rouleau autocentreur ]


self-steering axle | self-tracking axle

essieu autovireur | essieu autosuiveur




track performance of meteorological devices | track performance of meteorological equipment | monitor functionality of weather forecasting devices | monitor performance of meteorological equipment

surveiller les performances des équipements météorologiques


monitor sporting equipment | oversee use of sports equipment | keep track of sports equipment | monitor sports equipment

surveiller des équipements sportifs
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
‘snowmobile’ means a self-propelled machine that is intended for off-road travel primarily on snow, is driven by tracks in contact with snow and steered by a ski or skis in contact with the snow, and has a maximum unladen mass, in running order, of 454 kg (including standard equipment, coolant, lubricants, fuel and tools but excluding optional accessories and the driver).

«motoneige», un engin autopropulsé qui est destiné à circuler hors route essentiellement sur la neige, qui est propulsé par des chenilles en contact avec la neige et dirigé par un ou plusieurs skis en contact avec la neige, et dont la masse à vide maximale en ordre de marche est de 454 kg (y compris l'équipement standard, le liquide de refroidissement, les lubrifiants, le carburant et les outils mais à l'exclusion des accessoires optionnels et du conducteur).


engines designed for the propulsion of locomotives which are self-propelled pieces of on-track equipment designed for moving or propelling cars that are designed to carry freight, passengers and other equipment, but which themselves are not designed or intended to carry freight, passengers (other than those operating the locomotive) or other equipment.

avec des moteurs conçus pour la propulsion de locomotives, c'est-à-dire d'éléments autopropulsés d'équipement sur rail, conçus pour déplacer ou propulser des wagons conçus pour le transport de marchandises, de passagers et autres équipements, mais qui ne sont pas eux-mêmes conçus pour transporter des marchandises, des passagers (autres que les conducteurs de la locomotive) ou autres équipements, ni destinés à cette utilisation.


1.5.2. For trailers 1.5.2.1. Self-tracking equipment see item 1.5.1.4 above. 1.5.2.2. Articulated steering equipment in which the steering forces are produced by a change in direction of the towing vehicle and in which the movement of the steered trailer wheels is firmly linked to the relative angle between the longitudinal axis of the towing vehicle and that of the trailer; 1.5.2.3. Self-steering equipment in which the steering forces are produced by a change in direction of the towing vehicle and in which the movement of the steered trailer wheels is firmly linked to the relative angle between the longitudinal axis of the trailer fram ...[+++]

1.5.2. Pour les remorques 1.5.2.1. l'équipement d'autodirection voir le point 1.5.1.4. ci-dessus; 1.5.2.2. l'équipement de direction articulé, dans lequel les forces de direction sont produites par un changement de direction du véhicule tracteur et dans lequel le braquage des roues directrices de la remorque est directement lié à l'angle relatif entre l'axe longitudinal du véhicule tracteur et celui de la remorque; 1.5.2.3. l'équipement autodirecteur, dans lequel les forces de direction sont produites par un changement de direction du véhicule tracteur et dans lequel le braquage des roues directrices de la remorque est directement lié ...[+++]


However, for trailers with self-tracking equipment a test under item 5.3 is not necessary if the axle load ratio between the unsteered and the self-tracking axles equals or exceeds 1,6 under all loading conditions.

Toutefois, les remorques à équipements d'autodirection sont dispensées de l'essai prévu au point 5.3 si le rapport des charges d'essieu entre essieux non directeurs et essieux autodirigés est égal ou supérieur à 1,6 dans toutes les conditions de charge.


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For motor vehicles 1.5.1.1. Manual steering equipment in which the steering forces result solely from the muscular effort of the driver; 1.5.1.2. Power assisted steering equipment in which the steering forces result from both the muscular effort of the driver and the energy supply (supplies); 1.5.1.2.1. Steering equipment in which the steering forces result solely from one or more energy supplies when the equipment is intact, but in which the steering forces can be provided by the muscular effort of the driver alone if there is a fault in the steering (integrated power systems), is also considered to be power assisted steering equipment; 1.5.1.3. Full-power steering equipment in which the steering forces are provided solely by one or more energy supplies; ...[+++]

Pour les véhicules automobiles 1.5.1.1. l'équipement de direction manuel, dans lequel les forces de direction résultent uniquement de l'effort musculaire du conducteur; 1.5.1.2. l'équipement de direction assisté, dans lequel les forces de direction résultent à la fois de l'effort musculaire du conducteur et de la ou des alimentations en énergie; 1.5.1.2.1. l'équipement de direction, dans lequel les forces de direction résultent uniquement d'une ou de plusieurs alimentations en énergie lorsque l'équipement est intact, mais où les forces de direction peuvent résulter de l'effort musculaire du conducteur en cas de défaut de fonctionnement ...[+++]


(2) 50 for rigid vehicles with two or more steered axles excluding self-tracking equipment.

(2) 50 pour les véhicules rigides à deux (ou plus) essieux directeurs, hormis ceux dotés d'un équipement d'auto-direction.


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