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CD
CF
Call deflection
Call deflection service
Call diversion service
Call escalation
Call escalation service
Call forwarding
Call forwarding facility
Call transfer
Client service call centre
Client-service call centre
Collect call
Collect-call service
Custom calling features
Custom calling services
Customized services
Freephone service
REV
Reverse charging
Reverse-charge call
Reverse-charge service
Toll-free calling service
WATS call warning
Web Call Back
Web Call Back Service
Web call back service
Web call-back service
Wide area telephone service call warning

Vertaling van "services calls therefore " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
call diversion service | call forwarding | call forwarding facility | call transfer

renvoi automatique d'appels | transfert d'appel


call deflection | call deflection service | call forwarding | CD [Abbr.] | CF [Abbr.]

déviation d'appel | renvoi des appels | service de déviation d'appel


WATS call warning | wide area telephone service call warning

tonalité d'avertissement de durée d'appel WATS | tonalité de durée d'appel WATS


web call back service [ Web call back service | web call-back service | Web call-back service ]

service de rappel Web


collect-call service | reverse-charge service | reverse charging | REV | collect call | reverse-charge call

appel à frais virés | service à frais virés | imputation à l'arrivée | facturation à l'arrivée | service PCV | taxation à l'arrivée


custom calling features [ custom calling services | customized services ]

services personnalisés [ services supplémentaires | services spécialisés ]


client-service call centre [ client service call centre ]

centre d'appels de service aux clients


call escalation service | call escalation

signalisation progressive des appels de service | signalisation progressive des pannes


Web Call Back Service | Web Call Back

service de rappel Web | rappel Web


Freephone service | Toll-free calling service

numéro vert | libre appel | service de libre appel
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
30. Considers it essential to support older people in living independently and actively for as long as possible, as set out in Article 25 of the Charter of Fundamental Rights of the European Union, by developing and maintaining people-oriented and demand-driven public support, assistance and care services and by improving the connection between these services; calls, therefore, on the Member States to ensure affordable, accessible and non-discriminatory health care and to prioritise prevention in their health care policies ...[+++]

30. estime essentiel d'aider les personnes âgées à vivre de manière autonome et active le plus longtemps possible, conformément à l'article 25 de la charte des droits fondamentaux de l'Union européenne, en développant et en maintenant des services publics de soutien, d'assistance et de soins axés sur les personnes et sur la demande et en améliorant la connexion entre ces services; invite dès lors les États membres à garantir des soins de santé abordables, accessibles et non discriminatoires et à donner la priorité à la prévention dans leurs politiques de soins de santé; invite par conséquent la Commission à mettre en œuvre le paquet "I ...[+++]


30. Considers it essential to support older people in living independently and actively for as long as possible, as set out in Article 25 of the Charter of Fundamental Rights of the European Union, by developing and maintaining people-oriented and demand-driven public support, assistance and care services and by improving the connection between these services; calls, therefore, on the Member States to ensure affordable, accessible and non-discriminatory health care and to prioritise prevention in their health care policies ...[+++]

30. estime essentiel d'aider les personnes âgées à vivre de manière autonome et active le plus longtemps possible, conformément à l'article 25 de la charte des droits fondamentaux de l'Union européenne, en développant et en maintenant des services publics de soutien, d'assistance et de soins axés sur les personnes et sur la demande et en améliorant la connexion entre ces services; invite dès lors les États membres à garantir des soins de santé abordables, accessibles et non discriminatoires et à donner la priorité à la prévention dans leurs politiques de soins de santé; invite par conséquent la Commission à mettre en œuvre le paquet "I ...[+++]


30. Considers it essential to support older people in living independently and actively for as long as possible, as set out in Article 25 of the Charter of Fundamental Rights of the European Union, by developing and maintaining people-oriented and demand-driven public support, assistance and care services and by improving the connection between these services; calls, therefore, on the Member States to ensure affordable, accessible and non-discriminatory health care and to prioritise prevention in their health care policies ...[+++]

30. estime essentiel d'aider les personnes âgées à vivre de manière autonome et active le plus longtemps possible, conformément à l'article 25 de la charte des droits fondamentaux de l'Union européenne, en développant et en maintenant des services publics de soutien, d'assistance et de soins axés sur les personnes et sur la demande et en améliorant la connexion entre ces services; invite dès lors les États membres à garantir des soins de santé abordables, accessibles et non discriminatoires et à donner la priorité à la prévention dans leurs politiques de soins de santé; invite par conséquent la Commission à mettre en œuvre le paquet "I ...[+++]


3. Points out that consumer protection is effective only if consumers’ rights can be enforced; calls, therefore, on the Member States to implement fully the provisions of the Unfair Commercial Practices Directive (2005/29/EC), the Directive on Misleading and Comparative Advertising (2006/114/EC) and the Consumer Rights Directive (2011/83/EU); highlights, in this context, the importance of alternative dispute resolution (ADR) systems as efficient, cost-saving mechanisms for solving conflicts between both consumers and providers of utilities services; calls, ...[+++]

3. fait observer que la protection des consommateurs n'est efficace que lorsque les droits des consommateurs peuvent être mis en application; demande, par conséquent, aux États membres de mettre pleinement en œuvre les dispositions de la directive sur les pratiques commerciales déloyales (2005/29/CE), de la directive en matière de publicité trompeuse et de publicité comparative (2006/114/CE) et de la directive relative aux droits des consommateurs (2011/83/UE); souligne, dans ce contexte, l'importance des modes alternatifs de règlement des conflits (MARC) comme mécanismes efficaces et économiques destinés à résoudre les conflits entre les consommateurs et les fournisseurs de services ...[+++]


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3. Points out that consumer protection is effective only if consumers’ rights can be enforced; calls, therefore, on the Member States to implement fully the provisions of the Unfair Commercial Practices Directive (2005/29/EC), the Directive on Misleading and Comparative Advertising (2006/114/EC) and the Consumer Rights Directive (2011/83/EU); highlights, in this context, the importance of alternative dispute resolution (ADR) systems as efficient, cost-saving mechanisms for solving conflicts between both consumers and providers of utilities services; calls, ...[+++]

3. fait observer que la protection des consommateurs n'est efficace que lorsque les droits des consommateurs peuvent être mis en application; demande, par conséquent, aux États membres de mettre pleinement en œuvre les dispositions de la directive sur les pratiques commerciales déloyales (2005/29/CE), de la directive en matière de publicité trompeuse et de publicité comparative (2006/114/CE) et de la directive relative aux droits des consommateurs (2011/83/UE); souligne, dans ce contexte, l'importance des modes alternatifs de règlement des conflits (MARC) comme mécanismes efficaces et économiques destinés à résoudre les conflits entre les consommateurs et les fournisseurs de services ...[+++]


Hiding under that piece of paper, under the photocopy, was the following paragraph, which states: " It was also verified by the service station operator in Trenton that on August 9, 1967, Romeo Phillion had been in the service station between 12 and 1 p.m. and left his car radio because he could not pay for the service call, therefore making it impossible for him to return to Ottawa by 2:45 p.m. at the time the murder was committed.

Caché sous ce bout de papier, sous la photocopie, il y avait le paragraphe suivant: «Il a également été vérifié par le responsable de la station-service de Trenton que le 9 août 1967 Romeo Phillion était à la station-service entre midi et 13 heures et avait laissé la radio de sa voiture en gage parce qu'il ne pouvait payer le garage, si bien qu'il était impossible qu'il soit de retour à Ottawa à 14 h 45, heure où fut commis le meurtre.


Therefore the petitioners call on Parliament to ensure that the federal government, Canadian Pacific Railway and VIA Rail co-operatively conduct a study to determine the feasibility of reintroducing VIA passenger service from Sudbury to Winnipeg and that VIA passenger service be revived on the CPR line from Sudbury to Winnipeg as soon as possible.

Les pétitionnaires demandent donc au Parlement de veiller à ce que le gouvernement fédéral, le Canadien Pacifique et VIA Rail effectuent ensemble une étude afin de déterminer s'il est faisable de rétablir un service VIA Rail pour le transport des voyageurs entre Sudbury et Winnipeg, et qu'un service VIA Rail pour le transport des voyageurs soit rétabli dès que possible sur la ligne CP entre Sudbury et Winnipeg.


The petitioners therefore call upon the Government of Canada to reject Canada Post's plan to cut mail services and increase prices and, instead, explore other opportunities to modernize our postal service.

Les pétitionnaires demandent donc au gouvernement du Canada de rejeter le plan de réduction des services postaux et d'augmentation des tarifs de Postes Canada et de se pencher plutôt sur d'autres solutions pour moderniser notre service postal.


The European Commission has called for a quantum leap towards rapid implementation of the Financial Services Action Plan (FSAP) so as to ensure that the 2005 deadline set by Heads of State and Government at the Lisbon European Council will be reached and that financial markets therefore contribute fully to economic growth and job creation.

La Commission européenne a demandé qu'un coup d'accélérateur soit donné à la mise en œuvre du plan d'action pour les services financiers (PASF) afin de veiller à ce que l'échéance de 2005 fixée par les chefs d'Etat et de gouvernement lors du Conseil européen de Lisbonne soit respectée et que les marchés financiers contribuent ainsi pleinement à la croissance économique et à la création d'emplois.


Mr Van Miert's services have therefore sent requests to fixed and mobile telecommunications operators in all member states of the EU in order to collect information on the charges levied for different types of interconnection between fixed and mobile networks, and the prices paid by end-users for the corresponding type of call.

Les services de M. Van Miert ont ainsi demandé des renseignements aux opérateurs de télécommunications fixes et mobiles dans tous les Etats membres, afin de rassembler des informations sur les tarifs des différents types d'interconnexion entre les réseaux fixes et mobiles, et sur les prix payés par le consommateur final pour le type d'appel correspondant.




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'services calls therefore' ->

Date index: 2023-10-05
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