Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Auditory training system
CFRETS
Commuter rail system
Commuter train
Commuter train system
Dual-training system
Education and training system
ITS
Interactive Instruction System
Interactive Instructional System
Interactive Training System
MTTS
Multi-task training system
Speaker-dependent recognition system
Speaker-dependent recognizer
Speaker-trained recognition system
Speaker-trained system
Suburban rail system
Suburban train system
Training System Order
Training system

Vertaling van "training systems greater " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
commuter train system | suburban train system | commuter rail system | suburban rail system | commuter train

train de banlieue


Auditory training system

unité d’entraînement auditif


Interactive Training System [ ITS | Interactive Instruction System | Interactive Instructional System ]

système interactif de formation [ ITS | système interactif d'instruction ]


Recruiting, Education and Training System Order [ Training System Order | Recruiting, Education and Training Standing Order ]

Ordonnances du Service de recrutement de l'éducation et de l'instruction [ OSREI | Ordre permanent du recrutement, de l'éducation et de l'instruction ]


Canadian Forces Recruiting, Education and Training System [ CFRETS | Director General Recruiting, Education and Training | Canadian Forces Recruiting, Training and Education System ]

Service du recrutement, de l'éducation et de l'instruction des Forces canadiennes [ SREIFC | Directeur général - Recrutement, éducation et instruction | Système de recrutement, instruction et éduction des Forces canadiennes ]


speaker-dependent recognition system | speaker-trained recognition system | speaker-trained system | speaker-dependent recognizer

système de reconnaissance dépendant du locuteur


dual-training system

formation double | système de formation en alternance




education and training system

système d'éducation et de formation


multi-task training system | MTTS

simulateur de vol polyvalent
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
When the Member States undertake reforms of their education and training systems, greater emphasis must be laid in education and training policies on the principles of efficiency and equity.

Les politiques d'éducation et de formation des États membres doivent intégrer davantage les principes d'efficacité et d'équité lorsque les États membres entreprennent des réformes de leurs systèmes d'éducation et de formation.


When the Member States undertake reforms of their education and training systems, greater emphasis must be laid in education and training policies on the principles of efficiency and equity.

Les politiques d'éducation et de formation des États membres doivent intégrer davantage les principes d'efficacité et d'équité lorsque les États membres entreprennent des réformes de leurs systèmes d'éducation et de formation.


H. whereas continual updating and expansion of knowledge, skills and personal and professional competence and the EQF should contribute to modernising the education and training system and thus improve people's chances of finding a job and the prospects for mobility within the European area and create a climate of greater security at the workplace, in which the EQF should contribute to greater transparency in the recognition of qualifications gained and the equivalence of qualifications sought, thereby providing incentives for the im ...[+++]

H. considérant que la mise à jour permanente et les progrès constants des connaissances, des aptitudes et des compétences personnelles et professionnelles, d'une part, et le CEQ, d'autre part, doivent contribuer à la modernisation du système d'enseignement et de formation et permettre ainsi d'augmenter les chances d'insertion sur le marché du travail et de mobilité dans l'espace européen et d'accroître la sécurité des travailleurs sur le lieu de travail, et que le CEQ doit contribuer à une plus grande transparence dans la reconnaissa ...[+++]


H. whereas continual updating and expansion of knowledge, skills and personal and professional competence and the EQF should contribute to modernising the education and training system and thus improve people's chances of finding a job and the prospects for mobility within the European area and create a climate of greater security at the workplace, in which the EQF should contribute to greater transparency in the recognition of qualifications gained and the equivalence of qualifications sought, thereby providing incentives for the im ...[+++]

H. considérant que la mise à jour permanente et les progrès constants des connaissances, des aptitudes et des compétences personnelles et professionnelles, d'une part, et le CEQ, d'autre part, doivent contribuer à la modernisation du système d'enseignement et de formation et permettre ainsi d'augmenter les chances d'insertion sur le marché du travail et de mobilité dans l'espace européen et d'accroître la sécurité des travailleurs sur le lieu de travail, et que le CEQ doit contribuer à une plus grande transparence dans la reconnaissa ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
H. whereas continual updating and expansion of knowledge, skills and personal and professional competence and the EQF should contribute to modernising the education and training system and thus improve people’s chances of finding a job and the prospects for mobility within the European area and create a climate of greater security at the workplace, in which the EQF should contribute to greater transparency in the recognition of qualifications gained and the equivalence of qualifications sought, thereby providing incentives for the imp ...[+++]

H. considérant que la mise à jour permanente et les progrès constants des connaissances, des aptitudes et des compétences personnelles et professionnelles, d'une part, et le CEQ, d'autre part, doivent contribuer à la modernisation du système d'enseignement et de formation et permettre ainsi d'augmenter les chances d'insertion sur le marché du travail et de mobilité dans l'espace européen et d'accroître la sécurité des travailleurs sur le lieu de travail, et que le CEQ doit contribuer à une plus grande transparence dans la reconnaissan ...[+++]


13. Takes the view that the EQF is not yet closely enough linked to the labour market and that if the EQF is to improve the competitiveness of the European economy as well as to help individuals develop their potential, with a view to the Lisbon Strategy, greater emphasis should be placed on improving the ability of the individual to find employment and achieving greater security for workers at the workplace ; underlines that each of the eight steps should emphasise abilities that can be gained via various educational pathways and take account of professional abilities and experience as well as their potential value in terms of professi ...[+++]

13. estime que, sous sa forme actuelle, le CEQ n'est pas suffisamment relié au marché du travail et que, si, outre l'épanouissement personnel de l'individu, le CEQ doit permettre d'améliorer la compétitivité de l'économie européenne, il est indispensable, dans la perspective de la stratégie de Lisbonne, d'accorder une importance plus grande à la capacité des citoyens de trouver un emploi et à la promotion de la sécurité des travailleurs sur le lieu de travail; souligne que chacun des huit niveaux doit être centré sur des compétences, dont l'acquisition peut se faire par différents parcours d'apprentissage et qui tiennent compte de la ca ...[+++]


13. Takes the view that, as a meta-framework for all forms of learning, the EQF is also relevant to the labour market; welcomes the fact that, as a result of the Lisbon Strategy, greater attention is being devoted to lifelong learning in the workplace and hence to the recognition of qualifications acquired at work; stresses that each of the eight proposed reference levels should emphasise abilities that can be gained via various educational pathways and take account of professional abilities and experience as well as their potential value in terms of professional advancement; therefore calls for the descriptors to be changed, not only ...[+++]

13. estime que, le CEQ en tant que méta-cadre intégrant toutes les formes d'apprentissage est aussi en prise sur le marché du travail; se félicite de l'attention renforcée portée à l'apprentissage tout au long de la vie sur le lieu de travail, ainsi qu'à la reconnaissance des qualifications acquises dans le cadre de l'emploi, grâce à la stratégie de Lisbonne; n'est pas suffisamment relié au marché du travail et que, si, outre l'épanouissement personnel de l'individu, le CEQ doit permettre d'améliorer la compétitivité de l'économie européenne, il est indispensable, dans la perspective de la stratégie de Lisbonne, d'accorder une importan ...[+++]


Reversing this trend calls for greater investment not only in research and development and information and communication technologies (ICT), but also in the European education and training system as a whole.

Pour renverser cette tendance, des investissements supplémentaires sont nécessaires non seulement dans la recherche-développement et les technologies d'information et de communication (TIC) mais aussi dans le système éducatif et formatif européen dans son ensemble.


Reversing this trend calls for greater investment not only in research and development and information and communication technologies (ICT), but also in the European education and training system as a whole.

Pour renverser cette tendance, des investissements supplémentaires sont nécessaires non seulement dans la recherche-développement et les technologies d'information et de communication (TIC) mais aussi dans le système éducatif et formatif européen dans son ensemble.


Greater freedom for leaders enables them to have a different sort of partnership with public authorities, not just bilateral but multilateral, embracing not only other actors in the education or training system (such as universities or teacher training colleges, or other schools) but also private bodies such as businesses.

La plus grande liberté dont jouissent les directeurs leur permet de conclure un type de partenariat différent avec les pouvoirs publics, qui ne soit pas uniquement bilatéral mais multilatéral et englobe non seulement d'autres acteurs du monde de l'éducation et de la formation (tels que les universités, les écoles normales ou d'autres établissements scolaires), mais également des organismes privés tels que les entreprises.


w