Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertising link
Aircraft not involved in commercial air transport
Airline helicopter transport pilot
Commercial air transport flight
Commercial air transport operation
Commercial air transport operations
Commercial aviation
Commercial helicopter pilot
Commercial link
Commercial operation
Commercial-financial link
Downstream commercial link
Helicopter pilot
Non-commercial air transport aircraft
Pilot of helicopters
Promotional link
SCAT
SCT
Sponsored link
Supersonic Commercial Air Transport
Supersonic Commercial Transport

Traduction de «transport links commercial » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
commercial link | commercial-financial link

liens commerciaux | liens corporatifs


promotional link | advertising link | commercial link | sponsored link

lien promotionnel | lien publicitaire | lien commercial | lien commandité | lien sponsorisé


commercial-financial link [ commercial link ]

liens commerciaux [ liens corporatifs ]


commercial air transport operations | commercial aviation | commercial operation

aviation marchande


Supersonic Commercial Air Transport | Supersonic Commercial Transport | SCAT [Abbr.] | SCT [Abbr.]

transport supersonique commercial


aircraft not involved in commercial air transport | non-commercial air transport aircraft

aéronef non utilisé en transport aérien commercial


commercial air transport flight [ commercial air transport operation ]

vol de transport commercial


Technical Meeting on Central Asia's Transit Transport Links with World Markets

Réunion technique sur les itinéraires de transit reliant l'Asie centrale et les marchés mondiaux


airline helicopter transport pilot | commercial helicopter pilot | helicopter pilot | pilot of helicopters

pilote d'hélicoptère


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
(d) transportation is recognized as a key to regional economic development and that commercial viability of transportation links is balanced with regional economic development objectives so that the potential economic strengths of each region may be realized,

d) les transports soient reconnus comme un facteur primordial du développement économique régional et que soit maintenu un équilibre entre les objectifs de rentabilité des liaisons de transport et ceux de développement économique régional en vue de la réalisation du potentiel économique de chaque région;


19. Considers that maritime and river transport cannot be considered in isolation from land and air transport and that links to a port's hinterland are of great importance to its commercial success, and that it is therefore necessary to establish interconnections between ports, inland logistics platforms and "dry ports"; with this in mind, also believes that the co-modal participation of ports is needed in relation to both the tra ...[+++]

19. estime que le transport maritime et fluvial ne peut pas être considéré séparément des transports terrestre et aérien et que la liaison avec l'arrière-pays est d'une très grande importance pour le succès commercial d'un port, et qu'il est donc nécessaire d'établir une interconnexion entre les ports, les plateformes logistiques intérieures et les "ports secs"; considère, cela étant, que la participation co-modale des ports est nécessaire dans le contexte des réseaux de transport transeuropéens (RTE-T) et des futurs corridors verts ...[+++]


19. Considers that maritime and river transport cannot be considered in isolation from land and air transport and that links to a port's hinterland are of great importance to its commercial success, and that it is therefore necessary to establish interconnections between ports, inland logistics platforms and "dry ports"; with this in mind, also believes that the co-modal participation of ports is needed in relation to both the tra ...[+++]

19. estime que le transport maritime et fluvial ne peut pas être considéré séparément des transports terrestre et aérien et que la liaison avec l'arrière-pays est d'une très grande importance pour le succès commercial d'un port, et qu'il est donc nécessaire d'établir une interconnexion entre les ports, les plateformes logistiques intérieures et les "ports secs"; considère, cela étant, que la participation co-modale des ports est nécessaire dans le contexte des réseaux de transport transeuropéens (RTE-T) et des futurs corridors verts ...[+++]


19. Considers that maritime and river transport cannot be considered in isolation from land and air transport and that links to a port’s hinterland are of great importance to its commercial success, and it is therefore necessary to establish interconnections between ports, inland logistics platforms and ‘dry ports’; with this in mind, also believes that the co-modal participation of ports is needed in relation to both the trans-Eu ...[+++]

19. estime que le transport maritime et fluvial ne peut pas être considéré séparément des transports terrestre et aérien et que la liaison avec l'arrière-pays est d'une très grande importance pour le succès commercial d'un port, et qu'il est donc nécessaire d'établir une interconnexion entre les ports, les plateformes logistiques intérieures et les "ports secs"; cela étant, considère que la participation co-modale des ports est nécessaire dans le contexte des réseaux de transport transeuropéens (RTE-T) et des futurs corridors verts e ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In the positive scenario, however, Kaliningrad could take on the overall role of a centre of economic activity and as a point of reference for transport links, commercial activity and modern services in a dynamic Baltic region.

Dans la version positive, par contre, le centre d'activités économiques qu'est Kaliningrad pourrait, en devenant le point de référence en matière de liaisons de transport, d'activités commerciales et d'offre de services modernes, rehausser globalement son profil dans l'espace baltique.


not be economically linked to or controlled by air navigation service providers, or be economically linked to or controlled by others engaged commercially in the provision of air navigation services or in air transport services;

ne pas être économiquement lié à un prestataire de services de navigation aérienne ou toute autre entité fournissant des services de navigation aérienne ou de transport aérien dans un but commercial, ni contrôlé par tel prestataire ou telle entité ;


Any project which concerns the following work will be deemed to be of common interest: construction and maintenance of all elements of the transport system generally open to all transport users within the port and of links with the national or international transport network; in particular, this includes the development and maintenance of land for commercial and other port-related purposes, the construction and maintenance of road ...[+++]

Est considéré comme étant d'intérêt commun tout projet qui concerne les travaux suivants: la construction et la maintenance de tous les éléments du système de transport généralement ouvert à tous les utilisateurs à l'intérieur du port et des liaisons avec le réseau de transport national ou international; font notamment partie de ces travaux la viabilisation et la maintenance des zones utilisées à des fins d'activités économiques e ...[+++]


Any project which concerns the following work will be deemed to be of common interest: construction and maintenance of all elements of the transport system generally open to all transport users within the port and of links with the national or international transport network; in particular, this includes the development and maintenance of land for commercial and other port-related purposes, the construction and maintenance of road ...[+++]

Est considéré comme étant d'intérêt commun tout projet qui concerne les travaux suivants: la construction et la maintenance de tous les éléments du système de transport généralement ouvert à tous les utilisateurs à l'intérieur du port et des liaisons avec le réseau de transport national ou international; font notamment partie de ces travaux la viabilisation et la maintenance des zones utilisées à des fins d'activités économiques e ...[+++]


Transportation is recognized as a key to regional economic development and that commercial viability of transportation links is balanced with regional economic development objectives so that the potential economic strengths of each region may be realized.

[Que] les transports soient reconnus comme un facteur primordial du développement économique régional et que soit maintenu un équilibre entre les objectifs de rentabilité des liaisons de transport et ceux de développement économique régional en vue de la réalisation du potentiel économique de chaque région.


Right now, it is far from clear to me that Bill C-9 and especially the policy which Bill C-9 would implement balance " commercial viability of transportation links.with regional economic development objectives so that the potential economic strengths of each region may be realized" .

Actuellement, il est loin d'être clair que le projet de loi C-9 et en particulier la politique que le projet de loi C-9 mettrait en oeuvre préservent «l'équilibre entre les objectifs de rentabilité des liaisons .et ceux du développement économique régional en vue de la réalisation du potentiel économique de chaque région».


w