Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertisement
Advertising
Advertising campaign
Advertising malpractice
Advertising medium
Advertising support
Advertising vehicle
Association advertising
Collective advertising
Cooperative advertising
Corporate advertising
Deceptive advertising
False advertising
Group advertising
Hosted organization
Image advertising
Institutional advertising
JVM
Java VM
Java VM execution engine
Java Virtual Machine
Java application interpreter
Java engine
Java interpreter
Java virtual engine
Java virtual machine emulator
Java virtual machine interpreter
Java-enable browser's virtual machine
Joint advertising
Junk e-mail
Misleading advertising
Spam
Subliminal advertising
Unfair advertising
Unsolicited commercial communication
Unsolicited e-mail advertising
Unsolicited electronic advertising
Virtual Java Machine
Virtual advertising
Virtual company
Virtual enterprise
Virtual machine
Virtual organization
Virtual server

Vertaling van "virtual advertising " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


advertising [ advertisement | advertising campaign ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


advertising malpractice [ deceptive advertising | false advertising | misleading advertising | subliminal advertising | unfair advertising ]

publicité abusive [ publicité déloyale | publicité mensongère ]


association advertising | collective advertising | cooperative advertising | group advertising | joint advertising

publicité collective | publicité compensée | publicité de produit


Java Virtual Machine | JVM | Java interpreter | Java virtual engine | Java application interpreter | Java virtual machine interpreter | Java virtual machine emulator | Virtual Java Machine | Java engine | Java VM | Java-enable browser's virtual machine | Java VM execution engine

machine virtuelle Java | interpréteur Java


advertising medium | advertising support | advertising vehicle

support | support de publicité | support publicitaire


unsolicited electronic advertising [ junk e-mail | spam | unsolicited commercial communication | unsolicited e-mail advertising ]

publicité électronique non sollicitée [ communication commerciale non sollicitée | courriel-poubelle | courriel-rebut | courrier électronique commercial non sollicité | courrier électronique publicitaire non sollicité | pourriel | pullupostage | spam ]


corporate advertising | image advertising | institutional advertising

publicité de prestige | publicité institutionnelle


hosted organization | virtual server | virtual machine | virtual organization

organisation hôte | serveur virtuel | machine virtuelle | organisation virtuelle


virtual company | virtual enterprise

entreprise virtuelle
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Virtual advertising (or sponsorship): Italy, France, Portugal and Norway consider virtual advertising to be TV advertising and as contrary to the principles that govern the insertion of advertising in programmes, and it is therefore banned.

Publicité virtuelle (ou parrainage virtuel): En Italie, en France, au Portugal et en Norvège, la publicité virtuelle est considérée comme une publicité télévisée et contraire aux principes régissant l'insertion de la publicité dans les programmes, et n'est par conséquent pas autorisée.


In view of the development of new advertising techniques such as split screens, interactive advertising, virtual advertising, and even product placement, on 23 April 2004 the Commission adopted an interpretative communication to clarify the meaning of certain provisions in the Directive[24].

Face au développement de nouvelles techniques publicitaires telles que les écrans partagés, la publicité interactive, la publicité virtuelle, voire le placement de produits, la Commission a adopté une communication interprétative le 23 avril 2004 en vue de clarifier l’interprétation de certaines dispositions de la directive[24].


4. Notes and deplores the fact that advertising and marketing tends to send misleading messages by means of enticing virtual images that propagate the idea of perfection, which impose uniformity, sow the seeds of rivalry within the female population, promote role models bearing no relation to reality and have a negative influence on the self-esteem and self-respect of women, men and young people; draws attention to the vulnerability of consumers to mimetism, which can lead to inappropriate behavioural attitudes, violence, tensions, d ...[+++]

4. constate et déplore que la publicité et le marketing diffusent généralement des messages trompeurs au travers d'images virtuelles et captivantes qui prônent l’idée de la perfection, qui impose l'uniformité, entretient un esprit de concurrence parmi les femmes, promeut des modèles qui ne correspondent pas à la réalité et nuit à l’estime et au respect de soi des femmes, des hommes et des jeunes; attire l’attention sur la vulnérabilité des consommateurs face aux risques du mimétisme, qui peut conduire à des comportements inappropriés, engendrer de la violence, des tensions, des déceptions, de l'anxiété, favoriser les addictions nocives ...[+++]


We must promote a ban throughout Europe on gambling advertisements which target children and young people, because exposing children to the influence of advertisements for virtual lotteries amounts to putting their future lives at risk in the same way as exposing them to unrestricted advertising for alcohol, cigarettes and other addictive substances.

Nous devons œuvrer à l’interdiction paneuropéenne des publicités pour les jeux de hasard à destination des enfants et des adolescents, car accepter que ces derniers soient soumis à l’influence de telles publicités revient à faire peser sur eux une menace comparable à celle induite par une publicité non réglementée pour l’alcool, le tabac et d’autres substances génératrices de dépendance.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The Directive provides support for new forms of advertising, such as split-screen advertising, virtual advertising and interactive advertising.

Elle soutient les nouvelles formes de publicité, telles que la publicité en écran partagé, la publicité virtuelle et la publicité interactive.


Consequently, advertising has to be reinvented so that profits can still be made, for example through product placement, split screen, promotions, virtual advertising and interactive advertising.

Par conséquent, la publicité doit se réinventer de manière à toujours pouvoir faire des profits, par exemple grâce au placement de produit, aux écrans fractionnés, aux promotions, à la publicité virtuelle et à la publicité interactive.


Virtual advertising involves using virtual techniques for inserting advertisements during broadcasts of sporting events, in particular, by replacing existing advertising boards on the field or by superimposing new images.

La publicité virtuelle est le fait d'utiliser des techniques virtuelles pour insérer des messages publicitaires, notamment lors de la diffusion d'événements sportifs, par remplacement virtuel des panneaux publicitaires existants sur le terrain ou par incrustation de nouvelles images.


The Commission sets out to clarify how the TWF Directive should be applied to certain advertising practices (e.g. mini-spots, telepromotions) and to new advertising techniques (split-screen advertising, virtual advertising and interactive advertising).

La Commission s'attache à clarifier la façon dont la directive TSF s'applique à certaines pratiques publicitaires (par exemple, les mini-spots, les télépromotions) et aux nouvelles techniques de publicité (publicité sur écran partagé, publicité virtuelle et publicité interactive).


There is now an element of legal uncertainty about the interpretation of the Directive when applied to some of the applications of new audiovisual services, such as split-screen, interactive services and virtual advertising.

Une certaine insécurité juridique est apparue quant à la façon dont la directive doit s'appliquer à certaines utilisations des nouveaux services audiovisuels, telles que la publicité sur écran partagé, les services interactifs et la publicité virtuelle.


7. Notes that an element of legal uncertainty has now arisen as a consequence of the difficulty in interpreting how the Directive should be applied to split-screen, interactive services and advertising or sponsorship linked to the use of virtual imaging technology; notes, further, that any interpretation of advertising rules must help to preserve the integrity of broadcast works, in which connection the principle of the clear separation of advertising and programmes must be observed;

7. prend note de l'émergence d'une certaine insécurité juridique, qui découle de la difficulté à établir la manière d'appliquer la directive à la publicité sur écran partagé, aux services interactifs et à la publicité ou au parrainage liés à l'utilisation des techniques de création d'images virtuelles; estime cependant que toute interprétation des règles de publicité doit conduire à préserver l'intégrité des œuvres diffusées, dans le respect du principe d'une séparation claire entre les publicités et les émissions;


w