Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Apply commercial strategies in vehicle showroom
Commercial education
Commercial law
Commercial legislation
Commercial regulation
Commercial risk management
Commercial rule
Commercial school
Commercial training
Economic education
Evaluating commercial risks
Higher business education
Higher business school
Higher commercial education
Higher commercial school
Junior secondary commercial education
Manage commercial risks
Management of commercial risks
Professional education
Set commercial strategies in a vehicle showroom
Set commercial strategies in vehicle showroom
Setting commercial strategies in vehicle showroom
Technical school
Vocational education
Vocational school
Vocational training

Traduction de «Commercial education » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
commercial education [ commercial training | Economic education(STW) ]

handelsonderwijs




higher business education | higher business school | higher commercial education | higher commercial school

Hoger economisch en administratief onderwijs | HEAO,Maakt deel uit van het HBO [Abbr.]


junior secondary commercial education

Lager economisch en administratief onderwijs


vocational education [ commercial school | technical school | vocational school | Vocational training(STW) | professional education(UNBIS) ]

beroepsonderwijs [ beroepsschool ]


commercial law [ commercial legislation ]

handelsrecht [ handelswetgeving ]


evaluating commercial risks | management of commercial risks | commercial risk management | manage commercial risks

commerciële risico's beheren


commercial regulation | commercial rule | commercial law | commercial legislation

bedrijfsrecht | commercieel recht | handelsrecht


set commercial strategies in a vehicle showroom | setting commercial strategies in vehicle showroom | apply commercial strategies in vehicle showroom | set commercial strategies in vehicle showroom

commerciële strategieën voor autoshowrooms ontwikkelen


Aircraft crash while landing, occupant of commercial aircraft in surface to air transport injured

luchtvaartuigcrash tijdens landen, inzittende van commercieel luchtvaartuig in grond-luchtvervoer gewond
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The Knowledge and Innovation Communities of the European Institute of Innovation and Technology integrate at EU level the entire innovation chain from education and research to commercialization, with a focus on strong governance, and provide role models for stimulating innovation.

De kennis- en innovatiegemeenschappen van het Europees Instituut voor innovatie en technologie integreren op EU-niveau de gehele innovatieketen van onderwijs en onderzoek tot het op de markt brengen, met de nadruk op krachtige governance, en bieden rolmodellen voor het stimuleren van innovatie.


Objective: to encourage road users to improve their behaviour through stricter compliance with the existing legislation, while harmonising the penalties at EU level, having continuous training for private and commercial drivers, improving police checks and promoting education and road user awareness campaigns.

Doelstelling: de weggebruikers aansporen tot een beter weggedrag door een striktere naleving van de bestaande wetgeving en een harmonisatie van de bestraffing op Europees niveau, een permanente opleiding van particuliere en beroepschauffeurs, een verbetering van het politietoezicht en een bevordering van campagnes ter vorming en bewustmaking van de gebruikers.


‘real asset’ means an asset that has value due to its substance and properties and may provide returns, including infrastructure and other assets that give rise to economic or social benefit, such as education, counselling, research and development, and including commercial property or housing only where they are integral to, or an ancillary element of, a long-term investment project that contributes to the Union objective of smart, sustainable and inclusive growth.

„reële activa”: activa die op grond van hun inhoud en eigenschappen een waarde hebben en een rendement kunnen genereren, met inbegrip van infrastructuur en andere activa die economische en sociale baten mogelijk maken, zoals onderwijs, adviesdiensten, en onderzoek en ontwikkeling, en met inbegrip van commercieel onroerend goed of woonhuizen indien zij integraal onderdeel uitmaken of een aanvullend element zijn van een langetermijnbeleggingsproject dat tot de Uniedoelstelling van slimme, duurzame en inclusieve groei bijdraagt.


33. Calls on the Member States to consider the benefits of including principles of social business/social entrepreneurship and social responsibility in the content of teaching programmes of schools, universities and other educational institutions, and in life-long learning programmes, in order to help develop social and civic competences and to support job placements in social enterprises; calls as well on the Commission and on the Member States to support conventional and web-based education of social entrepreneurs and to promote a closer cooperation between social enterprises, commercial ...[+++]

33. verzoekt de lidstaten stil te staan bij de voordelen van opneming van de beginselen van sociaal ondernemerschap en sociale verantwoordelijkheid in de curricula van scholen, universiteiten en andere onderwijsinstellingen, en in de programma's voor „levenslang leren”, met het oog op de ontwikkeling van sociale en burgerschapsvaardigheden en de ondersteuning van aanstellingen in sociale ondernemingen; verzoekt de Commissie en de lidstaten voorts conventionele en onlinescholing voor sociale ondernemers te ondersteunen en nauwere samenwerking tussen sociale ondernemingen, commerciële bedrijven en universiteiten te bevorderen teneinde beg ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
86. Takes the view that the commercial exploitation of research findings in the EU is inadequate or too slow, and recommends establishing business incubators which actively seek innovations and are in contact with higher education and research establishments, and whose task is to promote the commercial exploitation of research findings, for example through enterprise contacts or by helping to find ‘business angels’ or seed capital for starting new businesses;

86. is van mening dat de commerciële exploitatie van onderzoeksresultaten in de EU ontoereikend is of te traag gaat en pleit voor het opzetten van starterscentra voor kleine bedrijven die actief op zoek gaan naar innovaties en contact onderhouden met hogeronderwijsinstellingen en onderzoekcentra en die tot taak krijgen de commerciële exploitatie van onderzoeksresultaten te bevorderen, met behulp van bijvoorbeeld contacten in de bedrijfswereld of door „business angels” te helpen vinden, of startkapitaal voor het opstarten van nieuwe bedrijven;


17. Regrets that the current levels of education and lifelong learning, which should be included as top priorities in the framework of an improved economic coordination approach, are clearly insufficient and agrees with most of the measures proposed by the Commission; regrets, however, that some of the proposals approved by the Parliament have not been taken on board especially those with the objective of improving the knowledge of foreign languages, mathematics and sciences in primary and secondary education, to achieve an integrated model of professional training, to attract more students to scientific careers, to strengthen cooperati ...[+++]

17. betreurt het dat het huidige niveau van het onderwijs en levenslang leren, dat topprioriteit moet hebben in het kader van betere economische coördinatie, duidelijk onvoldoende is en stemt in met de meeste maatregelen die de Commissie voorstelt; betreurt het evenwel dat sommige van de door het Parlement goedgekeurde voorstellen niet zijn overgenomen, in het bijzonder die ter verbetering van de kennis van vreemde talen, wiskunde en natuurwetenschappen in het lager en middelbaar onderwijs, die ten doel hadden een geïntegreerd beroepsopleidingmodel tot stand te brengen, meer studenten voor een loopbaan in een exact vak te doen kiezen, de samenwerking tussen universiteiten en bedrijfsleven te versterken, onderwijsvoorzien ...[+++]


which represent education and training of a total duration of at least 15 years, comprising eight years' compulsory schooling followed by a minimum of five years' secondary technical or commercial study, culminating in a technical or commercial mature level qualifying examination, supplemented by at least two years' workplace education and training culminating in a professional examination. - insurance consultant ("Berater in Versicherungsangelegenheiten"),

overeenkomende met een onderwijs- en studiecyclus met een totale duur van ten minste 15 jaar, waarvan acht jaar verplicht schoolonderwijs gevolgd door ten minste 5 jaar voortgezet technisch of handelsonderwijs, afgesloten met een technisch of commercieel eindexamen, aangevuld met ten minste twee jaar opleiding in het bedrijf afgesloten met een beroepsexamen; – verzekeringsadviseur ("Berater in Versicherungsangelegenheiten"),


debt-collecting institute ("Inkassoinstitut") representing education and training of a total duration of at least 15 years, comprising eight years' compulsory schooling followed by a minimum of five years' secondary technical or commercial study, culminating in a technical or commercial "Matura" examination, supplemented by at least two years' workplace education and training culminating in a professional examination.

incassoagent (Inkassoinstitut), overeenkomende met opleidingen met een totale duur van ten minste 15 jaar, waarvan acht jaar verplicht schoolonderwijs gevolgd door minimaal vijf jaar voortgezet technisch of handelsonderwijs, afgesloten met een maturiteitsexamen, aangevuld met ten minste twee jaar opleiding in het bedrijf afgesloten met een beroepsexamen;


(42) When applying the exception or limitation for non-commercial educational and scientific research purposes, including distance learning, the non-commercial nature of the activity in question should be determined by that activity as such.

(42) Wanneer de beperking of restrictie voor niet-commerciële, educatieve en wetenschappelijkonderzoeksdoeleinden wordt toegepast, met inbegrip van afstandsonderwijs, moet de niet-commerciële aard van de betrokken activiteit worden bepaald door die activiteit als zodanig.


By contrast, in higher and post-university education, the USA have a significant lead, as most traditional European institutions have embarked on nothing more than an exploratory phase whereas their American counterparts have moved on to an operational phase, with new commercial enterprises setting up in partnership with the most famous universities.

In het hoger en postuniversitair onderwijs daarentegen beschikken de Verenigde Staten over een aanzienlijke voorsprong, aangezien de meeste Europese traditionele instituten over het algemeen nog in een voorbereidende fase zit, terwijl hun Amerikaanse tegenhangers de ontwikkelingsfase bereiken en er nieuwe handelsondernemingen worden opgericht in partnerschap met de meest gerenomeerde universiteiten.


w