Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyze new methods to cure blood related disorders
Apply learning strategies
Apply new knowledge
Independent State of Papua New Guinea
Intangible economy
Knowledge economy
Knowledge society
Knowledge-based economy
Knowledge-driven economy
Look for new treatments for blood related disorders
New Guinea
New International Economic Order
New economic order
New international economic order
New knowledge
Papua New Guinea
Research new treatment for blood-related disorders
Research new treatments for blood related disorders
Take advantage of a learning opportunity
Use learning strategies
Utilise learning strategies
World economic order

Traduction de «New knowledge » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
new knowledge, new jobs

„nieuwe kennis, nieuwe banen




apply learning strategies | utilise learning strategies | apply new knowledge | use learning strategies

leerstrategieën gebruiken | leerstrategieën toepassen


critical investigation aimed at discovery of new knowledge

kritisch onderzoek dat gericht is op het opdoen van nieuwe kennis


take advantage of a learning opportunity | use different learning opportunities in veterinary sciences | obtain new information and knowledge on veterinary science | take advantage of learning opportunities in veterinary science

gebruik maken van leermogelijkheden in de veterinaire wetenschap | leermogelijkheden in de veterinaire wetenschap benutten | gebruik maken van leermogelijkheden in de diergeneeskunde | leermogelijkheden in de diergeneeskunde benutten


look for new treatments for blood related disorders | research new treatment for blood-related disorders | analyze new methods to cure blood related disorders | research new treatments for blood related disorders

nieuwe behandelingen onderzoeken voor bloedgerelateerde aandoeningen


knowledge economy [ knowledge-based economy | knowledge-driven economy | Intangible economy(ECLAS) | Knowledge society(STW) ]

kenniseconomie [ digitale economie | e-economie | nieuwe economie ]


Papua New Guinea [ Independent State of Papua New Guinea | New Guinea ]

Papoea-Nieuw-Guinea [ Nieuw-Guinea | Onafhankelijke Staat Papoea-Nieuw-Guinea | Papua-Nieuw-Guinea ]


new economic order [ new international economic order | New International Economic Order(ECLAS) | World economic order(STW) ]

nieuwe economische orde [ nieuwe internationale economische orde ]


Assessment using NYHA (New York Heart Association) Classification

beoordelen met New York Heart Association-classificatie
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The knowledge society depends for its growth on the production of new knowledge, its transmission through education and training, its dissemination through information and communication technologies, and on its use through new industrial processes or services.

De groei van de kennismaatschappij hangt af van de productie van nieuwe kennis, de verspreiding ervan via onderwijs en opleiding en het gebruik ervan via nieuwe industriële processen of diensten.


16. Recommends that Member States and the Commission allocate sufficient resources from the SF for research and innovation, in particular sustainable innovations, and strengthen research capacities; stresses the need to promote and apply successful models in the knowledge triangle and to ensure the sustainable development of regional research and strategic frameworks for innovation in collaboration with enterprises, research centres, universities and public authorities; highlights the potential of knowledge-intensive regional innovative clusters in mobilising regional competitiveness and welcomes the inclusion of cluster development in both CIP and FP7 (Regions of Knowledge action in FP7); highlights the ...[+++]

16. raadt de lidstaten en de Commissie aan om voldoende middelen uit de structuurfondsen vrij te maken voor onderzoek en innovatie, in het bijzonder duurzame innovatie, en onderzoekscapaciteiten te versterken; benadrukt de noodzaak om succesvolle modellen binnen de kennisdriehoek te bevorderen en toe te passen en om de duurzame ontwikkeling van regionaal onderzoek en strategische kaders voor innovatie te waarborgen in samenwerking met ondernemingen, onderzoekscentra, universiteiten en overheidsinstanties; onderstreept het potentieel van kennisintensieve regionale innovatieve clusters bij het mobiliseren van het regionale concurrentievermogen, en verwelkomt de opname van clusterontwikkeling in zowel het CIP als het KP7 (actie op het gebied ...[+++]


16. Recommends that Member States and the Commission allocate sufficient resources from the SF for research and innovation, in particular sustainable innovations, and strengthen research capacities; stresses the need to promote and apply successful models in the knowledge triangle and to ensure the sustainable development of regional research and strategic frameworks for innovation in collaboration with enterprises, research centres, universities and public authorities; highlights the potential of knowledge-intensive regional innovative clusters in mobilising regional competitiveness and welcomes the inclusion of cluster development in both CIP and FP7 (Regions of Knowledge action in FP7); highlights the ...[+++]

16. raadt de lidstaten en de Commissie aan om voldoende middelen uit de structuurfondsen vrij te maken voor onderzoek en innovatie, in het bijzonder duurzame innovatie, en onderzoekscapaciteiten te versterken; benadrukt de noodzaak om succesvolle modellen binnen de kennisdriehoek te bevorderen en toe te passen en om de duurzame ontwikkeling van regionaal onderzoek en strategische kaders voor innovatie te waarborgen in samenwerking met ondernemingen, onderzoekscentra, universiteiten en overheidsinstanties; onderstreept het potentieel van kennisintensieve regionale innovatieve clusters bij het mobiliseren van het regionale concurrentievermogen, en verwelkomt de opname van clusterontwikkeling in zowel het CIP als het KP7 (actie op het gebied ...[+++]


16. Recommends that Member States and the Commission allocate sufficient resources from the SF for research and innovation, in particular sustainable innovations, and strengthen research capacities; stresses the need to promote and apply successful models in the knowledge triangle and to ensure the sustainable development of regional research and strategic frameworks for innovation in collaboration with enterprises, research centres, universities and public authorities; highlights the potential of knowledge-intensive regional innovative clusters in mobilising regional competitiveness and welcomes the inclusion of cluster development in both CIP and FP7 (Regions of Knowledge action in FP7); highlights the ...[+++]

16. raadt de lidstaten en de Commissie aan om voldoende middelen uit de structuurfondsen vrij te maken voor onderzoek en innovatie, in het bijzonder duurzame innovatie, en onderzoekscapaciteiten te versterken; benadrukt de noodzaak om succesvolle modellen binnen de kennisdriehoek te bevorderen en toe te passen en om de duurzame ontwikkeling van regionaal onderzoek en strategische kaders voor innovatie te waarborgen in samenwerking met ondernemingen, onderzoekscentra, universiteiten en overheidsinstanties; onderstreept het potentieel van kennisintensieve regionale innovatieve clusters bij het mobiliseren van het regionale concurrentievermogen, en verwelkomt de opname van clusterontwikkeling in zowel het CIP als het KP7 (actie op het gebied ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
But only 10% of the technology that we will be using in 2017 is in existence today. So the requirement to invest further in educating our people, upskilling them, giving them new training and new knowledge to deal with the new economies is vitally important.

Maar slechts tien procent van de technologie die we in 2017 zullen gebruiken, bestaat nu al. Daarom is het van vitaal belang dat we meer in de opleiding van onze mensen investeren, in het vergroten van hun vaardigheden, in het vernieuwen van hun training en kennis om met de nieuwe economieën om te gaan.


Generating new knowledge of high-performance surfaces and materials for new products and processes as well as for their repair; knowledge-based materials with tailored properties and predictable performance; more reliable design and simulation; computational modelling; higher complexity; environmental compatibility; integration of nano-micro-macro functionality in the chemical technology and materials processing industries; new nano-materials including nano-composites, bio-materials, and hybrid materials, including design and control of their processing, properties and performance.

Het verwerven van nieuwe kennis over hoogwaardige oppervakken en materialen voor nieuwe producten en processen en voor het herstellen daarvan; op kennis gebaseerde materialen met op maat vervaardigde eigenschappen en voorspelbare prestaties; betrouwbaarder ontwerpen en simulaties; computermodellering; hogere complexiteit; milieucompatibiliteit; integratie van nano-, micro-, en macrofunctionaliteit in de chemische technologie en de materiaalverwerkende industrieën; nieuwe nanomaterialen, waaronder nanocomposieten; biomaterialen en hybride materialen, met inbegrip van het ontwerp en de sturing van de verwerking ervan en de eigensch ...[+++]


While the birth and growth of the knowledge economy and society rely on the combination of four interdependent elements, i.e. the production of new knowledge, its transmission through education and training, its dissemination through the information and communication technologies and its use through new services or industrial processes, it is Europe's universities which are the key players in this new process.

De kennismaatschappij en -economie ontstaat en groeit door de combinatie van vier van elkaar afhangende elementen: de productie van nieuwe kennis, de overdracht van kennis via onderwijs en opleiding, de verspreiding van kennis met behulp van informatie- en communicatietechnologieën en de toepassing van kennis door middel van technologische procédés en nieuwe diensten. De universiteiten in Europa bekleden een sleutelpositie in dit nieuwe proces.


If the birth and growth of the economy and the knowledge society depend on the combination of four interdependent elements, namely production of new knowledge, its transmission via education and training, its dissemination via ICT and its use in new industrial procedures or services, European universities are the main players in this new process.

Als wij ervan uitgaan dat het ontstaan en de ontwikkeling van een kenniseconomie en -samenleving afhankelijk zijn van de combinatie van vier onderling samenhangende aspecten, namelijk het scheppen van nieuwe kennis, de overdracht van deze kennis door middel van onderwijs en scholing, de verspreiding ervan op basis van de informatie- en communicatietechnologieën en de benutting ervan in het bedrijfsleven en in het kader van nieuwe diensten, dan is voor de Europese universiteiten bij dit proces een sleutelrol weggelegd.


Your messages have been heard: more research, a better translation of research and innovation into new products and new services, better access to, and wider dissemination of, new technologies and innovation, enabling new knowledge to be better anchored in the economy and in society – a project for a knowledge-based economy that is the opposite of a society which marginalises large sections of the population – and accelerated development of the eco-technologies that can allow Europe to affirm its leadership in its future activities.

Uw boodschap was duidelijk: meer onderzoek, een betere vertaling van onderzoek en innovatie in nieuwe producten en nieuwe diensten, een betere toegang en een grotere verbreiding van nieuwe technologieën en innovatie teneinde nieuwe kennis beter in de economie en in de samenleving te verankeren – een plan voor een kenniseconomie die het tegendeel is van een samenleving waarin grote delen van de bevolking buitenspel staan –, een versnelde ontwikkeling van de milieutechnologieën die Europa in staat kunnen stellen zijn leadership te vestigen in zijn toekomstige activiteiten.


While the birth and growth of the knowledge economy and society rely on the combination of four interdependent elements, i.e. the production of new knowledge, its transmission through education and training, its dissemination through the information and communication technologies and its use through new services or industrial processes, it is Europe's universities which are the key players in this new process.

De kennismaatschappij en -economie ontstaat en groeit door de combinatie van vier van elkaar afhangende elementen: de productie van nieuwe kennis, de overdracht van kennis via onderwijs en opleiding, de verspreiding van kennis met behulp van informatie- en communicatietechnologieën en de toepassing van kennis door middel van technologische procédés en nieuwe diensten. De universiteiten in Europa bekleden een sleutelpositie in dit nieuwe proces.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'New knowledge' ->

Date index: 2021-03-01
w