Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Change in asthma management plan
Contribute department schedule for staff
Customer product and services manager manager
Department sales manager
Departmental manager
Departmental meeting
Departmental note
Environmental management
Environmental policy
Forest management
Forestry
Forestry management
Head of department
High management
Industrial management
Marketing catalogue manager
Official meeting
Product and services manager
Production management
Production policy
Provide a departmental schedule for staff
Provide department schedule for staff
Providing a department schedule for staff
Reorganisation of production
Retail department manager
Senior management
Senior product and services manager manager
Silviculture
Staff Notice
Sylviculture
Top management
Top-level management
Upper management

Traduction de «departmental manager » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
department sales manager | head of department (retail) | departmental manager | retail department manager

afdelingshoofd in een hypermarkt | departementsverantwoordelijke in een supermarkt | afdelingsmanager detailhandel | departementsverantwoordelijke winkel


environmental policy [ environmental management | Environmental management(ECLAS) | environmental management(GEMET) | Environmental management(STW) | environmental management(UNBIS) ]

milieubeleid [ milieubeheer ]


production policy [ industrial management | production management | reorganisation of production | Industrial management(ECLAS) | Industrial management(STW) | Production management(STW) | industrial management(UNBIS) ]

productiebeleid [ herstructurering van de productie | industriebeheer | productiebeheer | productierichting | produktiebeleid ]


high management | senior management | top management | top-level management | upper management

hoger leidinggevend personeel | hoger management


customer product and services manager manager | senior product and services manager manager | marketing catalogue manager | product and services manager

manager producten en diensten


silviculture [ forest management | forestry management | sylviculture | Forest management(ECLAS) | forest management(GEMET) | forest management(UNBIS) | forestry(UNBIS) ]

bosbouw [ bosbedrijf ]




departmental meeting | official meeting

dienstvergadering


contribute department schedule for staff | providing a department schedule for staff | provide a departmental schedule for staff | provide department schedule for staff

afdelingsschema aan medewerkers geven | afdelingsschema aan personeel geven


Change in asthma management plan

aanpassing in zorgplan voor astma
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
20. Urges the departmental and central management to implement the remaining ‘open actions’ without further delay; calls on them to adhere to stricter timetables on actions to be implemented; calls on the Internal Auditor to keep the Committee on Budgetary Control informed on the progress achieved on those actions; calls on them to also quantify the costs and savings of the new measures proposed in this resolution and to include them in the monitoring of the 2013 discharge;

20. dringt er bij het beheer van de departementen en het centrale beheer op aan om de resterende "nog niet afgewikkelde acties" onverwijld uit te voeren; verzoekt hen strakkere tijdschema's voor nog uit te voeren acties aan te houden; verzoekt de interne controleur de Commissie begrotingscontrole op de hoogte te houden van de vooruitgang in verband met deze acties; verzoekt hen ook om een kwantificering van de kosten en besparingen van de nieuwe maatregelen die in deze resolutie worden voorgesteld en ze op te nemen in de monitoring van de kwijting 2013;


33. Notes that by the end of 2012, the Internal Auditor considered that 73 actions have yet to be implemented, including two critical actions, 35 significant risk actions and 36 moderate risk actions; notes with satisfaction that during 2012, 80 actions have been fully implemented and therefore closed, including two critical actions; encourages all its Directorates-General concerned to continue their efforts to improve their respective management and control procedures; calls on the Internal Auditor to set stricter timetables on actions to be implemented; calls on the Internal Auditor to keep the Committee on Budgetary Control inform ...[+++]

33. merkt op dat de interne controleur eind 2012 van oordeel was dat 73 acties nog moesten worden uitgevoerd, waaronder twee acties van kritiek belang, 35 acties met een aanzienlijk risico en 36 acties met een gematigd risico; stelt met voldoening vast dat in 2012 80 acties, waaronder de twee acties van kritiek belang, volledig zijn uitgevoerd en daarom afgesloten zijn; spoort alle betrokken directoraten-generaal aan zich te blijven inspannen om hun beheers- en controleprocedures te verbeteren; verzoekt de interne controleur strakkere tijdschema's vast te stellen voor nog uit te voeren acties; verzoekt de interne controleur de Begrotingscommissie op de hoogte te houden van alle nog af te wikkelen acties van de oorspronkelijke evaluatie ...[+++]


33. Notes that by the end of 2012, the Internal Auditor considered that 73 actions have yet to be implemented, including two critical actions, 35 significant risk actions and 36 moderate risk actions; notes with satisfaction that during 2012, 80 actions have been fully implemented and therefore closed, including two critical actions; encourages all its Directorates-General concerned to continue their efforts to improve their respective management and control procedures; calls on the Internal Auditor to set stricter timetables on actions to be implemented; calls on the Internal Auditor to keep the Committee on Budgetary Control inform ...[+++]

33. merkt op dat de interne controleur eind 2012 van oordeel was dat 73 acties nog moesten worden uitgevoerd, waaronder twee acties van kritiek belang, 35 acties met een aanzienlijk risico en 36 acties met een gematigd risico; stelt met voldoening vast dat in 2012 80 acties, waaronder de twee acties van kritiek belang, volledig zijn uitgevoerd en daarom afgesloten zijn; spoort alle betrokken directoraten-generaal aan zich te blijven inspannen om hun beheers- en controleprocedures te verbeteren; verzoekt de interne controleur strakkere tijdschema's vast te stellen voor nog uit te voeren acties; verzoekt de interne controleur de Begrotingscommissie op de hoogte te houden van alle nog af te wikkelen acties van de oorspronkelijke evaluatie ...[+++]


35. Points out that all the actions taken in order to reduce the error rates should be complemented by a new culture of performance; the Commission services should define in their management plan a number of targets and indicators meeting the requirements of the Court of Auditors in terms of relevance, comparability and reliability; in their annual activity reports, the services should measure their performance in summarising the results achieved when contributing to the main policies pursued by the Commission; this ‘departmental’ performance will b ...[+++]

35. wijst erop dat alle maatregelen die worden genomen om het foutenpercentage te verlagen gepaard dienen te gaan met een nieuwe prestatiecultuur; de diensten van de Commissie dienen in hun beheersplan een aantal doelstellingen en indicatoren vast te stellen die voldoen aan de vereisten van de Rekenkamer op het vlak van relevantie, vergelijkbaarheid en betrouwbaarheid; de diensten moeten in hun jaarlijkse activiteitenverslagen hun prestaties meten door een samenvatting te geven van de bereikte resultaten op het gebied van de belangrijkste beleidsterreinen van de Commissie; wijst erop dat naast deze prestaties per departement de prestaties van d ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
43. Notes with satisfaction that the Internal Audit Service continues to give priority to the review of the Internal Control Framework initiated in 2003; takes note of the fact that, as of 30 September 2011, after successive follow-up audits, 38 actions remained uncompleted out of the 452 actions initially agreed; welcomes that fact that none of those actions is classified as critical by Internal Audit service; calls on the departmental and central management to implement the remaining 38 overdue ‘open actions’ before the end of the current legislative term;

43. stelt tot zijn tevredenheid vast dat de dienst Interne audit prioriteit blijft geven aan de evaluatie van het kader voor interne controle die in 2003 werd aangevat; neemt nota van het feit dat sinds 30 september 2011, na aanvullende follow-upcontroles, 38 van de oorspronkelijk overeengekomen 452 acties open blijven; is ingenomen met het feit dat geen enkele van die acties door de dienst Interne audit als „kritiek” wordt beschouwd; verzoekt het beheer van de departementen en het centrale beheer om de overige 38 „open acties” voor het eind van deze legislatuur in de praktijk te brengen;


Since 2001, as part of the departmental reorganisation of the Directorate-General for the Environment, the Commission has made considerable efforts to tackle the shortcomings in the management of the LIFE programme.

Sinds 2001 is er in het kader van de reorganisatie van de diensten van DG Milieu een belangrijke inspanning geleverd om de gebreken in het beheer van het LIFE-programma terug te dringen.


- Phase 2 brings about a substantial reform of financial management culture within the Commission's services including departmental organization and possible changes of rules.

- Fase 2 leidt tot een ingrijpende verandering van de financiële- beheerscultuur binnen de diensten van de Commissie, daaronder begrepen de organisatie van de diensten en mogelijke wijzigingen van de voorschriften.


Internal audits will be extended so that the quality of departmental management can be better assessed.

De interne controle's zullen worden uitgebreid, zodat de kwaliteit van het beheer van de diensten beter kan worden beoordeeld.


The second phase aims at substantial reforms of financial management culture within the Commission's services including departmental organization and possible changes of rules.

Het doel van de tweede fase is een diepgaande hervorming van de cultuur van het financieel beheer in de diensten van de Commissie.


w