Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Apply regulations of selling tobacco to minors
Automatic selling
Distance selling
Door-to-door sale
Door-to-door sales
Door-to-door selling
Doorstep selling
Enforce regulations of selling tobacco to minors
Enforce the regulations of selling tobacco to minors
Exclusive selling
Home sales
House-to-house selling
Impose regulations of selling tobacco to minors
In-home selling
Put bikes up for sale
Sell amusement park tickets
Sell bicycles
Sell bikes
Sell funfair tickets
Sell tickets for amusement park
Selling amusement park tickets
Teleshopping
To sell bear
To sell in bear
To sell short
To sell uncovered
USP
Unique selling
Unique selling point
Unique selling proposition

Traduction de «unique selling » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
unique selling point | unique selling proposition | USP [Abbr.]

Exclusief Verkoop Argument | EVA [Abbr.]


Unique selling point | USP

Exclusief verkoopargument | Unique Selling Point | USP




sell bicycle, selling bicycles | sell bikes | put bikes up for sale | sell bicycles

fietsen verkopen


enforce the regulations of selling tobacco to minors | impose regulations of selling tobacco to minors | apply regulations of selling tobacco to minors | enforce regulations of selling tobacco to minors

bepalingen inzake verkoop van tabak aan minderjarigen handhaven | regelgeving inzake verkoop van tabak aan minderjarigen handhaven | voorschriften inzake verkoop van tabak aan minderjarigen handhaven


door-to-door selling [ doorstep selling | door-to-door sale | door-to-door sales | house-to-house selling | in-home selling | Home sales(ECLAS) ]

verkoop aan huis [ colportage | huis-aan-huisverkoop | thuisverkoop | verkoopparty ]


to sell bear | to sell in bear | to sell short | to sell uncovered

in blanco verkopen


sell funfair tickets | sell tickets for amusement park | sell amusement park tickets | selling amusement park tickets

tickets voor attractieparken verkopen | toegangskaartjes voor attractieparken verkopen | tickets voor pretparken verkopen | toegangskaartjes voor pretparken verkopen




TRADUCTIONS EN CONTEXTE
40. Stresses the need to promote and highlight Europe’s rich cultural heritage, using the UNESCO World Heritage List as a unique selling proposition but also including sites that may be less widely known or not easily reachable, especially given that cultural tourism accounts for about 40 % of European tourism and thereby contributes significantly to economic growth, employment, social innovation and local, regional, urban and rural development, while reducing the impact of seasonality; also stresses, in this context, the key role played by sponsorship in maintaining Europe’s heritage and helping Member States bear the cost burden;

40. wijst er met klem op dat het rijke culturele erfgoed van Europa gepromoot en onder de aandacht gebracht moet worden, met de UNESCO- werelderfgoedlijst als uniek verkoopargument maar ook met aandacht voor minder bekende of bereikbare plekken, aangezien cultureel toerisme goed is voor ongeveer 40 % van het Europees toerisme, en bijdraagt aan economische groei en werkgelegenheid, sociale innovatie en inclusieve lokale, regionale, stedelijke en landelijke ontwikkeling, terwijl het ook de seizoensgebondenheid vermindert; benadrukt in dit verband de centrale rol van het mecenaat bij het onderhoud van het Europese erfgoed en het bijdragen ...[+++]


40. Stresses the need to promote and highlight Europe’s rich cultural heritage, using the UNESCO World Heritage List as a unique selling proposition but also including sites that may be less widely known or not easily reachable, especially given that cultural tourism accounts for about 40 % of European tourism and thereby contributes significantly to economic growth, employment, social innovation and local, regional, urban and rural development, while reducing the impact of seasonality; also stresses, in this context, the key role played by sponsorship in maintaining Europe’s heritage and helping Member States bear the cost burden;

40. wijst er met klem op dat het rijke culturele erfgoed van Europa gepromoot en onder de aandacht gebracht moet worden, met de UNESCO- werelderfgoedlijst als uniek verkoopargument maar ook met aandacht voor minder bekende of bereikbare plekken, aangezien cultureel toerisme goed is voor ongeveer 40 % van het Europees toerisme, en bijdraagt aan economische groei en werkgelegenheid, sociale innovatie en inclusieve lokale, regionale, stedelijke en landelijke ontwikkeling, terwijl het ook de seizoensgebondenheid vermindert; benadrukt in dit verband de centrale rol van het mecenaat bij het onderhoud van het Europese erfgoed en het bijdragen ...[+++]


40. Stresses the need to promote and highlight Europe’s rich cultural heritage, using the UNESCO World Heritage List as a unique selling proposition but also including sites that may be less widely known or not easily reachable, especially given that cultural tourism accounts for about 40 % of European tourism and thereby contributes significantly to economic growth, employment, social innovation and local, regional, urban and rural development, while reducing the impact of seasonality; also stresses, in this context, the key role played by sponsorship in maintaining Europe’s heritage and helping Member States bear the cost burden;

40. wijst er met klem op dat het rijke culturele erfgoed van Europa gepromoot en onder de aandacht gebracht moet worden, met de UNESCO- werelderfgoedlijst als uniek verkoopargument maar ook met aandacht voor minder bekende of bereikbare plekken, aangezien cultureel toerisme goed is voor ongeveer 40 % van het Europees toerisme, en bijdraagt aan economische groei en werkgelegenheid, sociale innovatie en inclusieve lokale, regionale, stedelijke en landelijke ontwikkeling, terwijl het ook de seizoensgebondenheid vermindert; benadrukt in dit verband de centrale rol van het mecenaat bij het onderhoud van het Europese erfgoed en het bijdragen ...[+++]


To assess whether the origin is indeed a subsidiary message, the Commission will take into account the overall importance of the text and/or symbol, including pictures and general presentation, referring to origin and the importance of the text and/or symbol referring to the unique selling point of the advertisement, i.e. the part of the advertising message which does not focus on origin.

Om te beoordelen of de vermelding van de oorsprong inderdaad een ondergeschikte boodschap is, zal de Commissie rekening houden enerzijds met de algehele belangrijkheid van de tekst en/of het symbool, inclusief afbeeldingen en de algemene presentatie, die naar de oorsprong verwijzen, en anderzijds met de belangrijkheid van de tekst en/of het symbool die verwijzen naar het exclusieve verkoopargument, d.w.z. het niet op de oorsprong toegespitste deel van de reclameboodschap.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
So it is quite wrong – a deceit in fact – for the EU to try and justify its involvement in military matters by claiming the comprehensive approach somehow rather for itself – some sort of EU-unique selling point. For the EU, the honest and sensible approach would be to drop the defence ambition from ESDP and to concentrate on its civil contribution.

Daarom is het behoorlijk verkeerd, zelfs misleidend, dat de EU haar betrokkenheid bij militaire kwesties probeert te rechtvaardigen door de integrale visie op de een of andere manier voor zichzelf te claimen, als een soort uniek verkooppunt voor de EU. Een eerlijke en verstandige visie voor de EU zou zijn om de defensieambitie uit het EVDB te schrappen en zich te concentreren op een civiele bijdrage.


For this reason, I welcome the forthcoming adoption of the directive, which will introduce a unique track and trace code to prove that medicinal products are authentic, together with a standard logo to identify trustworthy websites selling pharmaceutical products.

Daarom ben ik verheugd over de verwachte aanneming van deze richtlijn, die zal leiden tot de invoering van een uniek traceringssysteem om de authenticiteit van geneesmiddelen te controleren, evenals van een EU-logo waaraan betrouwbare websites herkend kunnen worden die geneesmiddelen op afstand verkopen.


To assess whether the origin is indeed a subsidiary message, the Commission will take into account the overall importance of the text and/or symbol, including pictures and general presentation, referring to origin and the importance of the text and/or symbol referring to the unique selling point of the advertisement, i.e. the part of the advertising message which does not focus on origin.

Om te beoordelen of de vermelding van de oorsprong inderdaad een ondergeschikte boodschap is, zal de Commissie rekening houden enerzijds met de algehele belangrijkheid van de tekst en/of het symbool, inclusief afbeeldingen en de algemene presentatie, die naar de oorsprong verwijzen, en anderzijds met de belangrijkheid van de tekst en/of het symbool die verwijzen naar het exclusieve verkoopargument, d.w.z. het niet op de oorsprong toegespitste deel van de reclameboodschap.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'unique selling' ->

Date index: 2021-10-13
w