Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Applied art education
Courses in the fine and performing arts
Design and applied arts instructor
Design and applied arts vocational teacher
Explain design and applied arts principles
Industrial arts educator
Industrial arts teacher
Industrial arts vocational teacher
Secondary art education
Teach applied arts principles
Teach design and applied arts principles
Teach design principles
Vocational design and applied arts educator
Vocational instructor in design and applied arts
Vocational teacher in industrial arts

Vertaling van "vocational design and applied arts educator " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
design and applied arts instructor | vocational instructor in design and applied arts | design and applied arts vocational teacher | vocational design and applied arts educator

leerkracht vormgeving en toegepaste kunst beroepsonderwijs | vakdocent design en toegepaste kunst beroepsonderwijs | vakdocent ontwerp en toegepaste kunst beroepsonderwijs | vakdocent vormgeving en toegepaste kunst beroepsonderwijs


explain design and applied arts principles | teach applied arts principles | teach design and applied arts principles | teach design principles

principes van ontwerp en toegepaste kunst doceren | principes van ontwerp en toegepaste kunst onderwijzen


applied art education | courses in the fine and performing arts | secondary art education

kunstvakonderwijs | kunstvakopleiding


industrial arts educator | industrial arts teacher | industrial arts vocational teacher | vocational teacher in industrial arts

leerkracht industriële vormgeving beroepsonderwijs | vakdocente productdesign beroepsonderwijs | onderwijsgevende industriële vormgeving beroepsonderwijs | vakdocent industriële vormgeving beroepsonderwijs
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The same principle of access to educational, apprenticeship and vocational training schemes applies to the children of someone who is or has been working in another EU country.

Hetzelfde principe van toegang tot het onderwijs, leerlingstelsels en beroepsopleidingen geldt voor kinderen van iemand die in een ander EU-land werkt of heeft gewerkt.


While these matters remain primarily under the responsibility of the Member States and the EU institutions, stakeholders can bring their experience and expertise to support and complement these activities through various angles and means (applied research, education, vocational training, conferences, etc.).

Deze activiteiten zullen primair onder de verantwoordelijkheid van de lidstaten en de EU-instellingen blijven vallen, maar de belanghebbenden kunnen ze met hun ervaring en deskundigheid ondersteunen en aanvullen vanuit verschillende invalshoeken en met verschillende middelen (toegepast onderzoek, onderwijs, beroepsopleiding, conferenties enz.).


The same principle of access to educational, apprenticeship and vocational training schemes applies to the children of someone who is or has been working in another EU country.

Hetzelfde principe van toegang tot het onderwijs, leerlingstelsels en beroepsopleidingen geldt voor kinderen van iemand die in een ander EU-land werkt of heeft gewerkt.


The Commission will: 1. Set up multi-stakeholder partnerships in order to - Improve the identification of labour-market mismatches between demand and supply of ICT-related job profiles - mobilise organisations and networks offering design, provision and certification of ICT skills training initiatives, with special focus on employability and certification of informal competences; - support awareness raising campaigns (European e-Skills Week[56], Get Online week), and promote ICT careers in order to attract and involve young people an ...[+++]

De Commissie zal: 1. uit meerdere belanghebbenden bestaande partnerschappen oprichten om - de identificatie van de slechte afstemming tussen de vraag naar en het aanbod van ICT-gerelateerde baanprofielen op de arbeidsmarkt te verbeteren; - gebruik te maken van organisaties en netwerken die het opzetten, uitvoeren en certificeren van opleidingsinitiatieven in verband met ICT-vaardigheden aanbieden, waarbij speciale aandacht wordt besteed aan de inzetbaarheid en de certificatie van informele competenties; - bewustmakingscampagnes (Europese week van e-vaardigheden[56], Get Online-week) te ondersteunen en ICT-loopbanen te bevorderen om jon ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Promoting participation in educational opportunities through sport is thus a priority topic for school partnerships supported by the Comenius programme, for structured actions in the field of vocational education and training through the Leonardo da Vinci programme, for thematic networks and mobility in the field of higher education supported by the Erasmus programme, as well as multilateral projects in the field of adult training supported by the Grundtvig programme (7) The sport sector can also ...[+++]

De deelname aan scholingsmogelijkheden via sport bevorderen is dus een prioriteit voor scholenpartnerschappen die steun krijgen van het Comenius-programma, voor gestructureerde acties op het gebied van beroepsonderwijs en –opleiding via het Leonardo da Vinci-programma, voor thematische netwerken en mobiliteit op het gebied van hoger onderwijs die steun krijgen van het Erasmus-programma, en voor multilaterale projecten op het gebied van volwassenenonderwijs die steun krijgen van het Grundtvig-programma. 7) De sportsector kan ook steun aanvragen via de oproepen tot het indienen van voorstellen over de uitvoering van het Europees kwalificat ...[+++]


It would allow the EU to help Member States design and apply effective education policies and reforms and transfer innovative approaches to others.

Het zal de EU in staat stellen de lidstaten te helpen effectieve onderwijs­beleidsmaatregelen en –hervormingen uit te werken en door te voeren, en innovatieve benaderingen met anderen te delen.


The European Commission has requested Belgium to ensure that EU rules on public procurement – the purchase of goods or services by public authorities – are applied properly, notably in the case of a public works contract for the design, refurbishment, new construction, financing and maintenance of educational institutions located in Eupen.

De Europese Commissie heeft België gevraagd erop toe te zien dat de EU-regels voor aanbestedingen – de aankoop van goederen of diensten door overheidsinstanties – naar behoren worden toegepast, met name bij het plaatsen van een overheidsopdracht voor het ontwerpen, renoveren, bouwen, financieren en onderhouden van in Eupen gevestigde onderwijsinstellingen.


It is a lifelong learning framework, applying to qualifications obtained in all sectors of formal education, including general education, higher education and vocational training, as well as to learning outcomes acquired in non-formal and informal learning settings.

Het kader is gebaseerd op een leven lang leren en is van toepassing op kwalificaties die in alle sectoren van het formeel onderwijs zijn verworven, waaronder het algemeen onderwijs, het hoger onderwijs en beroepsopleiding, maar ook op leerresultaten die in een niet-formele of informele leeromgeving zijn opgedaan.


improved guidance throughout life to take better account of the opportunities and requirements of VET and of working life, including increased career guidance, information and advice in schools; open VET systems which offer access to flexible, individualised pathways and create better conditions for transition to working life, progression to further education and training, including higher education, and which support the skills development of adults in the labour market; close links with working life, both in initial and c ...[+++]

betere levenslange begeleiding om beter in te spelen op de kansen en de eisen van beroepsonderwijs en -opleiding en van het beroepsleven, inclusief intensievere beroepskeuzebegeleiding, -voorlichting en -advisering in scholen; open systemen voor beroepsonderwijs en -opleiding die toegang bieden tot soepele, op het individu afgestemde trajecten en betere omstandigheden scheppen voor de overgang naar het beroepsleven, de doorstroming naar voortgezet onderwijs en voortgezette opleiding, met inbegrip van hogere studies, en die bijdragen tot het ontwikkelen van de vaardigheden van volwassenen op de arbeidsmarkt; nauwe contacten met het bero ...[+++]


5. The following priority aspects of development aid action must be taken into account: (a) promotion of local economic development through support for small and medium-sized businesses, cooperatives and the informal sector, and for agricultural, craft, industrial, and commercial production, with encouragement of access to credit, technical assistance and training, in particular for women and young entrepreneurs; (b) encouragement of vocational training closely linked with local economic potential in the context of local policies and ...[+++]

5. In het kader van deze ontwikkelingssamenwerkingsmaatregelen moet aandacht worden besteed aan de volgende prioritaire onderdelen : a) bevordering van de plaatselijke economische ontwikkeling door middel van steunverlening aan het midden- en kleinbedrijf, coöperaties en de informele sector, steunverlening aan de activiteit in de landbouw-, de ambachtelijke, de industriële en de commerciële sector met bevordering van de toegang tot krediet, technische bijstand en opleiding, met name voor vrouwen en voor jonge ondernemers ; b) bevordering van de beroepsopleiding die nauw aansluit bij de plaatselijke economische mogelijkheden in het kader ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'vocational design and applied arts educator' ->

Date index: 2024-06-08
w