Daarom moet de Commissie, in overeenstemming met de mededeling van de Commissie over de toepassing en de toekomstige ontwikkeling van de Gemeenschapswetgeving
met betrekking tot emissies van lichte bedrijfsvoertuigen en de toegang tot reparatie- en onderhoudsinformatie (Euro 5 en Euro 6) en met artikel 14, lid 1, van Verordening (EG) nr. 715/2007 van het Europees Parlement en de Raad, overwegen om me
thaanemissies op te nemen in de berekening van CO2-emissies voor de periode na 2020, nadat zij een duidelijke en gedetailleerde effectbeo
...[+++]ordeling heeft verricht om de juiste omzetting van methaanemissies in CO2-emissies en de haalbaarheid daarvan in het kader van de herziening van de EU-wetgeving betreffende de vermindering van de CO2-emissies van lichte bedrijfsvoertuigen en personenauto’s te evalueren.Therefore, in line with the Communication of the Commission on the application and future development of Co
mmunity legislation concerning vehicle emissions from light-duty vehicles and access to repair and maintenance information (Euro 5 and 6) and with Article 14(1) of Regulation (EC) No 715/2007 of the European Parliament and of the Council , the Commission should conside
r including methane emissions in the calculation of CO2 emissions for the post-2020 period, after carrying out a clear and detailed impact assessment evaluating the
...[+++] proper conversion of methane emissions into CO2 emissions and its feasibility within the framework of the revision of Union legislation on reduction of CO2 emissions from light-duty and passenger vehicles.