Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Afstandsonderwijs
Beleggingsfonds
Beleggingsmaatschappij
Beleggingsonderneming
Beleggingstrust
Buitenschoolse vorming
CEF
Closed-end beleggingsfonds
Closed-end beleggingsmaatschappij
Closed-end fonds
Collectief deposito
E-studie
Experimentele school
Fondsbeheerder
Gemeenschappelijk beleggingsfonds
Gepoold fonds
Gesloten beleggingsfonds
Gesloten fonds
Hoogte krijgen van groepen in open lucht
Interventies in open lucht monitoren
Nieuwe pedagogie
OAO
Onderwijs op afstand
Open beleggingsfonds
Open en Afstandsonderwijs
Open en afstandsonderwijs
Open pannen bedienen
Open pannen onderhouden
Open school
Open-end beleggingsfonds
Open-end beleggingsmaatschappij
Pedagogisch experiment
Pedagogisch onderzoek
Pedagogische vernieuwing
Pilootschool
Schoolradio
Schoolradio-uitzending
Schooltelevisie
Schooltelevisie-uitzending
Schriftelijk onderwijs
Società di gestione degli investimenti
Toezicht houden op interventies in open lucht
Vermogensbeheerder
Zelfstudie en open en afstandsonderwijs
Zich inleven in groepen in open lucht

Vertaling van "Open en afstandsonderwijs " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE


Open en Afstandsonderwijs | OAO [Abbr.]

open and distance education | open and distance learning | ODL [Abbr.]


zelfstudie en open en afstandsonderwijs

open and distance education and learning


onderwijs op afstand [ afstandsonderwijs | e-studie | schoolradio | schoolradio-uitzending | schooltelevisie | schooltelevisie-uitzending | schriftelijk onderwijs ]

distance learning [ educational broadcast | educational radio | educational television | education by correspondence course | e-learning | learning by correspondence course | schools broadcast | television teaching | educational radio(UNBIS) ]


nieuwe pedagogie [ buitenschoolse vorming | experimentele school | open school | pedagogische vernieuwing | pedagogisch experiment | pedagogisch onderzoek | pilootschool ]

new educational methods [ educational experiment | educational innovation | educational research | experimental school | open-access school | parallel school | pilot school ]


beleggingsmaatschappij [ beleggingsfonds | beleggingsonderneming | beleggingstrust | CEF | closed-end beleggingsfonds | closed-end beleggingsmaatschappij | closed-end fonds | collectief deposito | fondsbeheerder | gemeenschappelijk beleggingsfonds | gepoold fonds | gesloten beleggingsfonds | gesloten fonds | open beleggingsfonds | open-end beleggingsfonds | open-end beleggingsmaatschappij | società di gestione degli investimenti | vermogensbeheerder ]

investment company [ asset management company | asset manager | closed-end investment company | fund manager | investment firm | investment fund | investment trust | mutual fund | OEIC | open-ended investment company | open-ended investment trust | pooled fund | unit trust | investment trusts(UNBIS) ]


hoogte krijgen van groepen in open lucht | zich inleven in groepen in open lucht

empathise with groups | empathise with participants of outdoor sports | empathise with outdoor groups | understand participants of outdoor activities


interventies in open lucht monitoren | toezicht houden op interventies in open lucht

monitor interventions outdoors | observe outdoor interventions | monitor interventions in the outdoors | supervise external interventions


open pannen bedienen | open pannen onderhouden

tend an open pan | tending open pans | take care of open pans | tend open pans


primaire open reductie van fractuur van collum femoris en open fixatie met dynamische heupschroef

DHS - Dynamic hip screw primary fixation of neck of femur
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Voorts zal zij actief blijven samenwerken met de nationale, regionale en lokale overheden, de sociale partners, het bedrijfsleven, de leerlingen en studenten, nieuwe onderwijsverstrekkers en met andere internationale organisaties, zoals de Unesco, de Internationale Raad voor open en afstandsonderwijs (ICDE) en de OESO, om de gevolgen van technologie voor de onderwijswereld beter te kunnen inschatten en terzelfder tijd de mogelijkheden te kunnen benutten die deze veranderingen met zich brengen.

Furthermore, it will continue to work and cooperate with national regional and local authorities, social partners, business, students, new educational providers and other international organisations such as UNESCO, the International Council for Open and Distance Education (ICDE) and the OECD, to better understand the implications of technology in the education world while harnessing the potential of these changes it brings.


12. benadrukt dat de bestaande beperkingen en uitzonderingen op het gebied van auteursrechten moeten worden geharmoniseerd voor het illustratief gebruik in het niet-commercieel onderwijs, teneinde open leermiddelen en grensoverschrijdend afstandsonderwijs te bevorderen en Europese platforms in staat te stellen mondiaal te concurreren door schaalvoordelen te creëren;

12. Stresses the need for the harmonisation of existing limitations and exceptions in copyright for the purpose of illustration in non-commercial teaching, in order to facilitate OERs and distance learning across borders, and to allow European platforms to compete globally by creating economies of scale;


18. onderstreept dat een verbetering van het aanbod van volwassenenonderwijs van essentieel belang is om de participatie te vergroten, en dat dit onder andere kan worden gerealiseerd door het vergroten van het aantal plaatsen waar kan worden geleerd en van het aantal kinderopvangcentra op plaatselijk niveau, door het aanbieden van diensten voor open en afstandsonderwijs in afgelegen gebieden, informatie en voorlichting, op maat gesneden programma's en flexibele leermodules;

18. Stresses that improving the delivery of adult learning is essential to raise participation, and that measures to promote effective delivery include availability of learning sites and childcare facilities locally, open and distance learning services for those in remote areas, information and guidance, tailored programmes and flexible teaching arrangements;


18. onderstreept dat een verbetering van het aanbod van volwassenenonderwijs van essentieel belang is om de participatie te vergroten, en dat dit onder andere kan worden gerealiseerd door het vergroten van het aantal plaatsen waar kan worden geleerd en van het aantal kinderopvangcentra op plaatselijk niveau, door het aanbieden van diensten voor open en afstandsonderwijs in afgelegen gebieden, informatie en voorlichting, op maat gesneden programma's en flexibele leermodules;

18. Stresses that improving the delivery of adult learning is essential to raise participation, and that measures to promote effective delivery include availability of learning sites and childcare facilities locally, open and distance learning services for those in remote areas, information and guidance, tailored programmes and flexible teaching arrangements;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
14. onderstreept dat een verbetering van het aanbod van volwassenenonderwijs van essentieel belang is om de participatie te vergroten, en dat dit onder andere kan worden gerealiseerd door het vergroten van het aantal plaatsen waar kan worden geleerd en van het aantal kinderopvangcentra op plaatselijk niveau, door het aanbieden van diensten voor open en afstandsonderwijs in afgelegen gebieden, informatie en voorlichting, op maat gesneden programma's en flexibele leermodules;

14. Stresses that improving the delivery of adult learning is essential to raise participation, and that measures to promote effective delivery include availability of learning sites and childcare facilities locally; open and distance learning services for those in remote areas; information and guidance; tailored programmes and flexible teaching arrangements;


In 2008 wordt in het kader van de Minerva-actie en de Europese samenwerking op het gebied van informatie- en communicatietechnologie en open- en afstandsonderwijs de mogelijkheid geboden een gemengde onderwijsomgeving te creëren met onder meer elektronisch leren onder menselijk toezicht, wat personen met dyslexie moet helpen zich gemakkelijker aan te passen.

In 2008 the MINERVA initiative, as part of European cooperation in the field of information and communications technology (ICT) and open distance learning (ODL), will offer a combined educational approach involving electronic interaction under human supervision to facilitate the integration of dyslexic pupils.


- bevordering van het open- en afstandsonderwijs.

- promoting open and distance learning,


De bevordering van alle types open- en afstandsonderwijs, evenals een passend gebruik van informatie- en communicatietechnologie (ICT), wordt voor alle acties van het programma aangemoedigd.

The promotion of all types of open and distance learning, as well as the appropriate use of information and communication technology, is to be encouraged across all actions of the programme.


1. Deze actie is bedoeld voor de ondersteuning van transversale maatregelen op het gebied van open- en afstandsonderwijs, alsmede het gebruik van informatie- en communicatietechnologie (ICT), met inbegrip van multimedia, in het onderwijs.

1. The aim of this action is to support transversal measures relating to open and distance learning (ODL) and the use of information and communication technologies (ICT), including multimedia, in the field of education.


ACTIE 5: "MINERVA" - OPEN- EN AFSTANDSONDERWIJS: INFORMATIE- EN COMMUNICATIETECHNOLOGIEËN IN HET ONDERWIJS

ACTION 5: "MINERVA" OPEN AND DISTANCE LEARNING, INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE FIELD OF EDUCATION


w