Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Buitenschoolse activiteit
Buitenschoolse maatregelen
Buitenschoolse vorming
E-learning
E-opleiding
E-vorming
Experimentele school
Inhoud met vorm laten overeenkomen
Inhoud op vorm afstemmen
Kunstzinnige vorming
Met het schoolleven verband houdende activiteit
Musische vorming
Muzische vorming
Nieuwe pedagogie
On-line opleiding
On-line vorming
Onderwijs voor arbeiders
Onderwijs voor ouders
Onderwijs voor volwassenen
Onderwijs voor vrouwen
Open school
Pedagogisch experiment
Pedagogisch onderzoek
Pedagogische vernieuwing
Permanente educatie
Permanente vorming
Pilootschool
Plaat om zeep vorm te geven kiezen
Plaat om zeep vorm te geven selecteren
Plaat om zeep vorm te geven uitkiezen
Toezicht houden op buitenschoolse activiteiten
Toezicht houden op extracurriculaire activiteiten
Voortgezette vorming
Vorming voor volwassenen
Vorming voor vrouwen

Traduction de «buitenschoolse vorming » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
nieuwe pedagogie [ buitenschoolse vorming | experimentele school | open school | pedagogische vernieuwing | pedagogisch experiment | pedagogisch onderzoek | pilootschool ]

new educational methods [ educational experiment | educational innovation | educational research | experimental school | open-access school | parallel school | pilot school ]


E-learning | E-opleiding | E-vorming | On-line opleiding | On-line vorming

E-learning | E-training | On-line training


plaat om zeep vorm te geven uitkiezen | plaat om zeep vorm te geven kiezen | plaat om zeep vorm te geven selecteren

choosing soap shaping plate | soap shaping plate selecting | select soap shaping plate | selecting soap shaping plate


kunstzinnige vorming | musische vorming | muzische vorming

education in the arts | education through the arts


toezicht houden op buitenschoolse activiteiten | toezicht houden op extracurriculaire activiteiten

plan extra-curricular activities | supervise extra-curricular activities | manage extra-curricular activities | oversee extra-curricular activities




buitenschoolse activiteit | met het schoolleven verband houdende activiteit

extracurricular activity


permanente educatie [ permanente vorming | voortgezette vorming ]

continuing education [ learning organisation | learning organization | lifelong education | lifelong learning ]


onderwijs voor volwassenen [ onderwijs voor arbeiders | onderwijs voor ouders | onderwijs voor vrouwen | vorming voor volwassenen | vorming voor vrouwen ]

adult education [ education of parents | education of women | training of adults | training of women | workers' education ]


inhoud met vorm laten overeenkomen | inhoud op vorm afstemmen

adjust content to form | align contents with form | align content with form | aligning content with form
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Naast het genoemde programma Jeugd betreft het hier hoofdzakelijk resoluties van de Raad van Ministers, onder meer over de participatie van jongeren [58], over buitenschoolse vorming als aspect van sportactiviteiten [59], over de sociale integratie van jongeren [60] en over het stimuleren van het initiatief, de ondernemingszin en de creativiteit van jongeren [61].

Apart from the YOUTH programme mentioned above, these mainly take the form of resolutions of the Council of Ministers, such as the one on the participation of young people, [58] on the non-formal education dimension of sporting activities, [59] on social inclusion of young people [60] and on the promotion of initiative, enterprise and creativity of young people. [61]


Een van de prioriteiten daarin heeft betrekking op de waardering voor scholing en op de noodzaak om te zorgen voor meer begrip en appreciatie van onderwijsparticipatie en onderwijsresultaten, met name als het gaat om buitenschoolse vorming (d.w.z. niet-regulier onderwijs).

One priority for action relates to valuing learning and the need to improve the ways in which learning participation and learning outcomes are understood and appreciated, particularly in the field of learning outside school (i.e. non-formal learning).


22. waardeert de bijdrage van buitenschoolse vorming met betrekking tot het bijbrengen van waardevolle competenties aan jongeren als aanvulling op de op scholen verworven vaardigheden, en verzoekt de scholen intensiever met instellingen voor buitenschoolse vorming, zoals jeugdorganisaties, samen te werken;

22. Appreciates the contribution of non-formal education in providing young people with valuable skills which are complementary to those acquired in schools and calls upon schools to cooperate more intensely with providers of non-formal education such as youth organisations;


23. waardeert de bijdrage van buitenschoolse vorming met betrekking tot het bijbrengen van waardevolle competenties aan jongeren als aanvulling op de, op scholen verworven vaardigheden, en verzoekt de scholen intensiever met instellingen voor buitenschoolse vorming, zoals jeugdorganisaties, samen te werken;

23. Appreciates the contribution of non-formal education in providing young people with valuable skills which are complementary to the ones acquired in schools and calls upon schools to cooperate more intensely with providers of non-formal education such as youth organisations;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
22. waardeert de bijdrage van buitenschoolse vorming met betrekking tot het bijbrengen van waardevolle competenties aan jongeren als aanvulling op de op scholen verworven vaardigheden, en verzoekt de scholen intensiever met instellingen voor buitenschoolse vorming, zoals jeugdorganisaties, samen te werken;

22. Appreciates the contribution of non-formal education in providing young people with valuable skills which are complementary to those acquired in schools and calls upon schools to cooperate more intensely with providers of non-formal education such as youth organisations;


de verbanden onderstrepen tussen vrijwilligerswerk, buitenschoolse vorming en sport

to stress the connections between voluntary activity, parallel education and sports


(4) De resolutie van de Raad en de ministers van jeugdzaken, in het kader van de Raad bijeen van 17 december 1999, over buitenschoolse vorming als aspect van sportactiviteiten in de jeugdprogramma's van de Europese Gemeenschap , is van oordeel dat sportactiviteiten een pedagogische waarde kunnen hebben en zodoende kunnen bijdragen tot het verstevigen van de civiele samenleving en verzoekt de Commissie om, in samenwerking met de lidstaten, een samenhangende aanpak te ontwerpen teneinde het vormingspotentieel van sportactiviteiten optimaal te benutten.

(4) The resolution of the Council and of the Ministers for Youth meeting within the Council of 17 December 1999 on the non-formal education dimension of sporting activities in the European Community youth programmes considers that sporting activities can have a teaching value which contributes to strengthening civil society and calls upon the Commission to devise, in conjunction with the Member States, a coherent approach to exploit the educational potential of sport.


Naast het genoemde programma Jeugd betreft het hier hoofdzakelijk resoluties van de Raad van Ministers, onder meer over de participatie van jongeren [58], over buitenschoolse vorming als aspect van sportactiviteiten [59], over de sociale integratie van jongeren [60] en over het stimuleren van het initiatief, de ondernemingszin en de creativiteit van jongeren [61].

Apart from the YOUTH programme mentioned above, these mainly take the form of resolutions of the Council of Ministers, such as the one on the participation of young people, [58] on the non-formal education dimension of sporting activities, [59] on social inclusion of young people [60] and on the promotion of initiative, enterprise and creativity of young people. [61]


Een van de prioriteiten daarin heeft betrekking op de waardering voor scholing en op de noodzaak om te zorgen voor meer begrip en appreciatie van onderwijsparticipatie en onderwijsresultaten, met name als het gaat om buitenschoolse vorming (d.w.z. niet-regulier onderwijs).

One priority for action relates to valuing learning and the need to improve the ways in which learning participation and learning outcomes are understood and appreciated, particularly in the field of learning outside school (i.e. non-formal learning).


3. HERINNEREND AAN de Resolutie van de Raad en de ministers van jeugdzaken, in het kader van de Raad bijeen, van 17 december 1999 over buitenschoolse vorming als aspect van sportactiviteiten in de jeugdprogramma's van de Europese Gemeenschap,

RECALLING the Resolution of the Council and of the Ministers for Youth meeting within the Council of 17 December 1999 on the non-formal education dimension of sporting activities in the European Community Youth Programmes,


w