Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alternerende opleiding
Beroepsopleiding
Bij- en nascholing
Bijscholing
E-learning
E-opleiding
E-vorming
Industriële opleiding
Luchtverkeersleider in opleiding
Nascholing
On-line opleiding
On-line vorming
Opleiding van arbeidskrachten
Opleiding van leerkrachten
Opleiding van opleiders
Opleiding via internet
Pedagogische opleiding
Schriftelijke opleiding
Technisch onderwijs
Technische opleiding
Voorbereidende opleiding
Voortgezette beroepsopleidende educatie
Voortgezette beroepsopleiding
Voortgezette beweging
Voortgezette opleiding

Traduction de «Voortgezette opleiding » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


bij- en nascholing | bijscholing | nascholing | voortgezette beroepsopleidende educatie | voortgezette beroepsopleiding | voortgezette opleiding

refresher training | updating training | upskilling | workplace training


de opleiding en de voortgezette opleiding van kaderpersoneel en technici

the training and advanced training of professional staff and technicians


beroepsopleiding [ alternerende opleiding | e-opleiding | opleiding van arbeidskrachten | opleiding via internet | schriftelijke opleiding | voorbereidende opleiding ]

vocational training [ distance training | e-training | manpower training | pre-vocational training | sandwich training ]


opleiding van leerkrachten [ opleiding van opleiders | pedagogische opleiding ]

teacher training [ pedagogical training ]




E-learning | E-opleiding | E-vorming | On-line opleiding | On-line vorming

E-learning | E-training | On-line training


technisch onderwijs [ industriële opleiding | technische opleiding ]

technical education [ industrial training | technical training | technical training(UNBIS) ]


luchtverkeersleider in opleiding

Trainee air traffic controller


ingenieur luchtvaarttechniek en ruimtevaarttechniek in opleiding

Aeronautical engineer - trainee
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Zo'n referentiekader moet betrekking hebben op zowel hoger onderwijs als beroepsonderwijs en -opleiding en gebaseerd zijn op de nationale kaders, die zelf coherent moeten zijn en betrekking moeten hebben op de verschillende niveaus van basis- en voortgezette opleiding.

A framework of this kind in Europe should encompass higher education as well as vocational education and training and be based on the national frameworks which themselves must be coherent and cover the various levels of initial and continuing training.


kwaliteit: verbeteren van de kwaliteitsborging, met inbegrip van toezicht en effectbeoordeling, verbeteren van de initiële en voortgezette opleiding van leerkrachten in het volwassenenonderwijs en verzamelen van de benodigde gegevens over de behoeften om een gericht aanbod te kunnen leveren.

Quality: improving quality assurance, including monitoring and impact assessment, improving initial and continuing education of adult educators, and collecting the necessary data on needs to effectively target and design provision.


Nagaan of gemeenschappelijke „contactpunten” kunnen worden opgezet om jongeren beter te ondersteunen en het mogelijk ontbreken van kennis van bestaande vacatures aan te pakken, d.w.z. een structuur voor de coördinatie tussen alle betrokken instellingen en organisaties, in het bijzonder met de overheidsinstantie die verantwoordelijk is voor het beheer van de jongerengarantieregeling, zodat informatie kan worden uitgewisseld over jonge schoolverlaters, met name over degenen die het risico lopen geen werk te vinden of geen voortgezette scholing of voortgezette opleiding te kunnen volgen.

in order to support young people better and to address the potential lack of awareness of existing offers, consider establishing common ‘focal points’, i.e. an organisation that would ensure coordination between all institutions and organisations concerned, in particular with the public authority responsible for managing the Youth Guarantee scheme, so that information could be shared about young people leaving school, in particular about those at risk of not securing a job, or of not entering into continued education or training.


Nagaan of gemeenschappelijke „contactpunten” kunnen worden opgezet om jongeren beter te ondersteunen en het mogelijk ontbreken van kennis van bestaande vacatures aan te pakken, d.w.z. een structuur voor de coördinatie tussen alle betrokken instellingen en organisaties, in het bijzonder met de overheidsinstantie die verantwoordelijk is voor het beheer van de jongerengarantieregeling, zodat informatie kan worden uitgewisseld over jonge schoolverlaters, met name over degenen die het risico lopen geen werk te vinden of geen voortgezette scholing of voortgezette opleiding te kunnen volgen.

in order to support young people better and to address the potential lack of awareness of existing offers, consider establishing common ‘focal points’, i.e. an organisation that would ensure coordination between all institutions and organisations concerned, in particular with the public authority responsible for managing the Youth Guarantee scheme, so that information could be shared about young people leaving school, in particular about those at risk of not securing a job, or of not entering into continued education or training;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
steun voor de modernisering van hoger onderwijs en de ontwikkeling van het menselijke potentieel voor onderzoek en innovatie, door postuniversitaire opleiding, de voortgezette opleiding van onderzoekers en het aantrekken van meer jongeren naar wetenschappelijk en technisch onderwijs.

supporting the modernisation of tertiary education and the development of human potential in research and innovation, through post-graduate studies, further training of researchers, and attracting more young people into scientific and technical studies,


steun voor de modernisering van hoger onderwijs en de ontwikkeling van het menselijke potentieel voor onderzoek en innovatie, door postuniversitaire opleiding, de voortgezette opleiding van onderzoekers en het aantrekken van meer jongeren naar wetenschappelijk en technisch onderwijs;

supporting the modernisation of tertiary education and the development of human potential in research and innovation, through post-graduate studies, further training of researchers, and attracting more young people into scientific and technical studies,


- steun voor de modernisering van hoger onderwijs en de ontwikkeling van het menselijk potentieel voor onderzoek en innovatie, door postuniversitaire opleiding, de voortgezette opleiding van onderzoekers en het aantrekken van meer jongeren naar wetenschappelijk en technisch onderwijs.

- supporting the modernisation of higher education and the development of human potential in research and innovation, through post-graduate studies, further training of researchers, and attracting more young people into scientific and technical studies.


- steun voor de modernisering van hoger onderwijs en de ontwikkeling van het menselijk potentieel voor onderzoek en innovatie, door postuniversitaire opleiding, de voortgezette opleiding van onderzoekers en het aantrekken van meer jongeren naar wetenschappelijk en technisch onderwijs;

- supporting the modernisation of higher education and the development of human potential in research and innovation, through post-graduate studies, further training of researchers, and attracting more young people into scientific and technical studies;


Zo'n referentiekader moet betrekking hebben op zowel hoger onderwijs als beroepsonderwijs en -opleiding en gebaseerd zijn op de nationale kaders, die zelf coherent moeten zijn en betrekking moeten hebben op de verschillende niveaus van basis- en voortgezette opleiding.

A framework of this kind in Europe should encompass higher education as well as vocational education and training and be based on the national frameworks which themselves must be coherent and cover the various levels of initial and continuing training.


Bij het opstellen en goedkeuren van het actieplan voor een voortgezette opleiding van onderwijs- en opleidingspersoneel in 2005 [36] moeten de lidstaten mobiliteit derhalve eenduidig erkennen als integraal onderdeel van de loopbaanontwikkeling van leraren en opleiders, en dienen alle maatregelen te worden getroffen die nodig zijn om het plan te bevorderen en uit te voeren [37].

Therefore, in defining and putting in place by 2005 their action plan on continuing training for educational and training staff [36], Member States should clearly recognise mobility as an integral part of the career development of teachers and trainers and take all necessary measures to ensure its promotion and implementation [37].


w