Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analist zakelijke ict-processen
B2c
Bedrijvencenter
Bedrijvenpark
Business analyst in de ict
Business center
Business development manager ict
Business park
Business proces re-engineering
Business proces reengineering
Business process analyst
Business reengineering
Business-to-consumer
Centraal zakendistrict
Consum
Consum-programma
Consument tot consument
Consumer to consumer
ICT business analysis manager
IT business analysis director
IT business analysis manager
Ict business analysis manager
Ict business analyst
Ict business development manager
It business development manager
SBA
Small Business Act
Small Business Act voor Europa
Winkelpark

Vertaling van "business-to-consumer " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
b2c | business-to-consumer

business-to-consumer | B2C [Abbr.]


Consum-programma | Consum [Abbr.]

Contaminant surveillance system | Consum [Abbr.]


Consument tot consument | Consumer to consumer

C2C | Consumer-to-consumer | C-to-C


IT business analysis director | IT business analysis manager | ict business analysis manager | ICT business analysis manager

IT business analysis director | IT business analysis manager | ICT business analysis manager | ICT business analysis managers


Business proces reengineering | Business proces re-engineering | Business reengineering

Business re-engineering | Re-engineering


business analyst in de ict | business process analyst | analist zakelijke ict-processen | ict business analyst

business process specialist | IT business analyst | ICT business analyst | ICT business analysts


it business development manager | business development manager ict | ict business development manager

ICT commercial development manager | IT commercial development manager | ICT business development manager | IT business development manager


Small Business Act voor Europa | Small Business Act | SBA [Abbr.]

Small Business Act | Small Business Act for Europe | SBA [Abbr.]


Bedrijvencenter | Business center | Centraal zakendistrict

Business center


bedrijvenpark [ business park | winkelpark ]

business park [ business estate | commercial estate | commercial park | industrial estate | industrial park | office park | Commercial areas(ECLAS) | Industrial areas(ECLAS) | industrial estates(UNBIS) ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Deze initiatieven omvatten de vereenvoudiging van EU-wetgeving inzake identiteits- en reisdocumenten, de ontwikkeling van een nieuwe, brede opzet voor bedrijfsstatistieken, de uitbreiding van het centrale punt op het gebied van btw tot alle business to consumer-prestaties tezamen met de ontwikkeling van een EU-btw-webportaal om ondernemingen te informeren over nationale en EU-regels inzake btw en de codificatie van wetgeving inzake de vaststelling van lijsten van derde landen met betrekking tot visumvoorschriften.

These initiatives include the simplification of EU legislation on identity and travel documents, the development of a new comprehensive architecture for business statistics, the extension of the one-stop-shop in the area of VAT to all business to consumer supplies together with the development of an EU VAT Web portal to inform businesses about national and EU VAT rules and the codification of legislation on third country listings for visa requirements.


23. ziet grote mogelijkheden voor online-ADR, vooral voor kleinere vorderingen; constateert dat er online traditionele ADR-procedures bestaan naast andere procedures waarmee getracht wordt geschillen te voorkomen of de oplossing daarvan te vergemakkelijken; benadrukt dat de procedurele normen in gevallen waarin traditionele ADR online wordt afgewikkeld, niet verlaagd mogen worden en dat hierbij ook een oplossing moet worden gevonden voor de uitvoerbaarheid van arbitrage-uitspraken; ziet bijzondere voordelen in online-kwaliteitsaanduidingssystemen; wijst op de werkzaamheden van de UNICTRAL-werkgroep inzake online geschillenbeslechting , bedoeld voor B2B (business-to-business)- ...[+++]

23. Sees great potential for online ADR, in particular for smaller claims; notes that traditional ADR procedures exist online alongside others that seek to prevent disputes or to facilitate their resolution; emphasises that, where traditional ADR is carried out online, procedural standards should not be lowered, and that issues such as the enforceability of awards should also be resolved; sees a particular benefit in online trustmark systems; points to the work of the UNICTRAL Working Group on Online Dispute Resolution , intended for B2B and business-to-consumer (B2C) transactions;


23. ziet grote mogelijkheden voor online-ADR, vooral voor kleinere vorderingen; constateert dat er online traditionele ADR-procedures bestaan naast andere procedures waarmee getracht wordt geschillen te voorkomen of de oplossing daarvan te vergemakkelijken; benadrukt dat de procedurele normen in gevallen waarin traditionele ADR online wordt afgewikkeld, niet verlaagd mogen worden en dat hierbij ook een oplossing moet worden gevonden voor de uitvoerbaarheid van arbitrage-uitspraken; ziet bijzondere voordelen in online-kwaliteitsaanduidingssystemen; wijst op de werkzaamheden van de UNICTRAL-werkgroep inzake online geschillenbeslechting, bedoeld voor B2B (business-to-business)- en B2C (b ...[+++]

23. Sees great potential for online ADR, in particular for smaller claims; notes that traditional ADR procedures exist online alongside others that seek to prevent disputes or to facilitate their resolution; emphasises that, where traditional ADR is carried out online, procedural standards should not be lowered, and that issues such as the enforceability of awards should also be resolved; sees a particular benefit in online trustmark systems; points to the work of the UNICTRAL Working Group on Online Dispute Resolution, intended for B2B and business-to-consumer (B2C) transactions;


Apparaten die zowel voor privédoeleinden als zakelijk kunnen worden gebruikt zorgen momenteel bij de indeling als "Business-to-Consumer"- of "Business-to-Business"-apparatuur voor moeilijkheden.

Difficulties currently arise with the classification of equipment suitable for both domestic and business use as either ‘business-to-business’ or ‘business-to-consumer’.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
het feit dat, bij de beoordeling van de potentiële inkomsten van belastingen op financiële transacties op mondiaal of op EU-niveau, rekening moet worden gehouden met verschillende ontwerpopties, terwijl de verhoging van de transactiekosten moet worden gekwantificeerd in alle mogelijkerwijs betrokken markten (transacties op effectenbeurzen, over-de-toonbank-transacties) en voor „business-to-business” (B2B) en „business-to-consumer” (B2C) transacties;

the fact that, when assessing the potential revenues from financial transaction taxes at global or European level, account should be taken of different design options, whilst quantifying the increase in transaction costs in all markets potentially concerned (transaction on organised exchanges, over-the-counter transactions) and for Business to Business (B2B) and Business to Consumers B2C transactions;


De richtlijn ‘consumentenrechten’ betreft overeenkomsten voor de verkoop van goederen en diensten door bedrijven aan de consument (‘business-to-consumer" – B2C).

The Consumer Rights Directive concerns contracts for sales of goods and services from business-to-consumer (B2C).


De post moet gelijke tred houden met de ontwikkelingen in andere sectoren, niet in het minst met de overgang van "consumer to consumer" naar "business to consumer", maar ook met betrekking tot de interne markt.

Post has to keep up with developments elsewhere, not least the switch from consumer-to-consumer business to business and consumer, but also as regards the single market.


Vandaag keurde de Europese Commissie een voorstel voor een richtlijn betreffende oneerlijke "business-to-consumer"-handelspraktijken goed.

The European Commission adopted today a proposal for a Directive on unfair business-to-consumer commercial practices.


Ondanks de grote verschillen in de detailhandelsprijzen tussen de verschillende lidstaten stagneren de grensoverschrijdende "business-to-consumer"-verkopen in de EU sinds 1991. De consumenten zijn niet bereid om gebruik te maken van de mogelijke voordelen van de interne markt zolang ze onvoldoende vertrouwen hebben om in het buitenland te kopen.

The 2001 Cardiff report highlights the fact that the average retail price for a product in one Member State can be up to 40% above or below the European average, compared to a variation of around 5% around the national average within Member States. Despite large divergences in retail prices of consumer goods between Member States, cross-border business-to-consumer sales have stagnated in the EU since 1991.


Qualitative short-term indicators (business and consumer tendency confidence indicators ) complement the quantitative indicators.

Qualitative short-term indicators (business and consumer tendency confidence indicators( )) complement the quantitative indicators.


w