Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
'Language Steps'-programma
'Living language'-programma
'More than words'-programma
Daphne II-programma
Daphne III-programma
Daphne-programma
Didactisch materiaal
Didactische programma's
Didactische strategieën toepassen
Didactische strategieën van Montessori toepassen
Educatieve software
Edukatieve software
Interculturele didactische strategieën toepassen
Interculturele leermethoden toepassen
Interculturele onderwijsstrategieën toepassen
Leermethoden toepassen
Leermethoden van Montessori toepassen
Leerprogrammatuur
Lesmateriaal
Lesprogrammatuur
Onderwijsmiddelen
Onderwijsprogrammatuur
Onderwijsstrategieën toepassen
Onderwijsstrategieën van Montessori toepassen
Software voor onderwijs

Vertaling van "didactische programma's " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
Didactische programma's | Educatieve software | Edukatieve software | Leerprogrammatuur | Lesprogrammatuur | Onderwijsprogrammatuur | Software voor onderwijs

Educational software | Instructional software | Teachware


didactische programma's | educatieve software | leerprogrammatuur | lesprogrammatuur | onderwijsprogrammatuur

course ware


communautair actieprogramma (2004-2008) ter voorkoming en bestrijding van geweld tegen kinderen, jongeren en vrouwen en ter bescherming van slachtoffers en risicogroepen (Daphne II-programma) | communautair actieprogramma (het programma Daphne) (2000-2003) betreffende preventieve maatregelen ter bestrijding van geweld tegen kinderen, jongeren en vrouwen | Daphne III-programma | Daphne II-programma | Daphne-programma | specifiek programma ter voorkoming en bestrijding van geweld tegen kinderen, jongeren en vrouwen en ter bescherming van slachtoffers en risicogroepen voor de periode 2007-2013 (het Daphne III-programma)

Daphne Programme | Programme of Community action (2004 to 2008) to prevent and combat violence against children, young people and women and to protect victims and groups at risk | Programme of Community action (the Daphne Programme) (2000-2003) on preventive measures to fight violence against children, young persons and women | Specific programme (2007-2013) to prevent and combat violence against children, young people and women and to protect victims and groups at risk (Daphne III programme) as part of the General Programme Fundamental Rights and Justice








leermethoden van Montessori toepassen | didactische strategieën van Montessori toepassen | onderwijsstrategieën van Montessori toepassen

employ Montessori teaching strategies | implement Montessori teaching strategies | apply Montessori teaching strategies | applying Montessori teaching strategies


didactische strategieën toepassen | leermethoden toepassen | onderwijsstrategieën toepassen

applies teaching strategies | employ teaching strategies | apply teaching strategies | apply teaching strategy


didactisch materiaal | lesmateriaal | onderwijsmiddelen

educational material | teaching equipment | teaching materials


interculturele leermethoden toepassen | interculturele didactische strategieën toepassen | interculturele onderwijsstrategieën toepassen

employ intercultural teaching strategies | use intercultural teaching strategies | apply intercultural teaching strategies | applying intercultural teaching strategies
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Daarom is het van belang dat op Europees niveau didactische methodes waarmee de belangstelling van jongeren voor de wetenschap wordt gestimuleerd, worden ontwikkeld en getest. Dit kan gebeuren door middel van interdisciplinaire en innoverende programma's in het lager en middelbaar onderwijs, die speciaal voor jongeren aantrekkelijker zijn gemaakt

The development and testing of education methods designed to stimulate youngsters' interest in science should be promoted at European level, such as the establishment of innovative interdisciplinary projects more attractive to children in primary and secondary schools.


Deze programma's verschillen zowel qua organisatorische als didactische methoden van school en zij worden vaak gekenmerkt door kleine leergroepen, door op maat gesneden, aan de leeftijd aangepast en innovatief onderricht en door flexibele onderwijstrajecten.

These programmes are different from schools in both organisational and pedagogical approaches and are often characterised by small learning groups, by personalised, age-appropriate and innovative teaching and by flexible educational pathways.


Deze programma's verschillen zowel qua organisatorische als didactische methoden van school en zij worden vaak gekenmerkt door kleine leergroepen, door op maat gesneden, aan de leeftijd aangepast en innovatief onderricht en door flexibele onderwijstrajecten.

These programmes are different from schools in both organisational and pedagogical approaches and are often characterised by small learning groups, by personalised, age-appropriate and innovative teaching and by flexible educational pathways.


16. stemt in met het plan om het opstellen van richtsnoeren voor de toepassing van de richtlijnen te bevorderen, dat dan gepaard zou moeten gaan met beter didactisch materiaal en informatie over goede praktijken, in het bijzonder met betrekking tot het MKB in risicosectoren en situaties met specifieke, persistente en terugkerende gevaren, en waarbij rekening wordt gehouden met geslacht, leeftijd en culturele factoren; vraagt om meer specifieke informatie over de "beoordeling .op bedrijfsniveau" van de toepassing; benadrukt dat de sociale partners niet alleen moeten worden betrokken bij de opstelling van die handleidingen, maar ook op e ...[+++]

16. Welcomes the idea of encouraging the development of guides on how to apply existing directives - which should be accompanied by better training material and information on what works, especially for SMEs, in high-risk sectors and situations where there are specific, persistent and recurrent risks, and take account of gender, age and cultural factors; requests more detail as to the "assessments.at company level" of implementation; underlines that the social partners should not only be involved in working on these guides but also, more systematically and comprehensively, in the implementation process itself; asks the Commission to develop special programmes to this e ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
16.stemt in met het plan om het opstellen van richtsnoeren voor de toepassing van de richtlijnen te bevorderen, dat dan gepaard zou moeten gaan met beter didactisch materiaal en informatie over goede praktijken, in het bijzonder met betrekking tot het MKB in risicosectoren en situaties met specifieke, persistente en terugkerende gevaren, en waarbij rekening wordt gehouden met geslacht, leeftijd en culturele factoren; vraagt om meer specifieke informatie over de "beoordeling .op bedrijfsniveau" van de toepassing; benadrukt dat de sociale partners niet alleen moeten worden betrokken bij de opstelling van die handleidingen, maar ook op ee ...[+++]

16. Welcomes the idea of encouraging the development of guides on how to apply existing Directives - which should be accompanied by better training material and information on what works, especially for SMEs, in high-risk sectors and situations where there are specific, persistent and recurrent risks, and take account of gender, age and cultural factors; requests more detail as to the "assessments.at company level" of implementation; underlines that the social partners should not only be involved in work on these guides but also, more systematically and comprehensively, in the implementation process itself; asks the Commission to develop special programmes to this e ...[+++]


26. wijst op de wijdverbreide behoefte aan moderne schoolgebouwen van de vereiste omvang, materiaal dat beantwoordt aan de nieuwe onderwijseisen en op de didactische noodzaak van kleinere klassen, een betere beschikbaarheid van de nieuwe technologieën, het gebruik van computers, de kennis van programma's en aansluitingen op Internet;

26. Points to the widespread need for modern, appropriately sized school buildings, equipment that meets modern educational standards and, for teaching purposes, smaller classes, access to new technologies, use of computers, knowledge of programmes and Internet connections;


9. wijst op de wijdverbreide behoefte aan moderne schoolgebouwen van de vereiste omvang, materiaal dat beantwoordt aan de nieuwe onderwijseisen en op de didactische noodzaak van kleinere klassen, een betere beschikbaarheid van de nieuwe technologieën, het gebruik van computers, de kennis van programma's en aansluitingen op Internet;

9. Points to the widespread need for modern, appropriately sized school buildings, equipment that meets modern educational standards and, for teaching purposes, smaller classes, access to new technologies, use of computers, knowledge of programmes and Internet connections;


verwacht dat de doelstelling van Lissabon om alle scholen van de Unie uit te rusten met toegang tot Internet vóór eind 2001 inderdaad wordt bereikt en dat vóór 2002 alle leraren over een snelle toegang tot Internet, tot een individuele e-mail, tot een jaarlijkse cursus of programma voor actualisering van technologie en onderwijsmethodiek en de multimediale hulpmiddelen beschikken ten behoeve van hun didactische activiteit in de klas,

Expects the goal set at Lisbon of equipping all schools in the Union with Internet access by the end of 2001 actually to be met and all teachers to have high-speed access to the Internet, personalised electronic mail, an annual refresher course or programme in technologies and teaching methods and multimedia teaching resources by 2002;


DE RAAD EN DE VERTEGENWOORDIGERS VAN DE REGERINGEN VAN DE LID-STATEN concluderen en VERZOEKEN de Lid-Staten : 1. onderwijs en opleiding van hoge kwaliteit te stimuleren, waardoor alle kinderen hun mogelijkheden kunnen ontwikkelen en een rol in de samenleving kunnen spelen ; 2. de onderwijsstelsels flexibeler te maken, zodat zij beter kunnen inspelen op complexe situaties en daardoor pluralisme in de curricula kunnen bevorderen ; 3. zich in te zetten voor pedagogische en programmatische innovaties die bijdragen tot de ontwikkeling van begrippen als vrede, democratie, eerbied voor en gelijkheid van culturen, verdraagzaamheid, samenwerkin ...[+++]

In conclusion, THE COUNCIL AND THE REPRESENTATIVES OF THE MEMBER STATES' GOVERNMENTS: INVITE the Member States: 1. to foster the provision of education and training of quality, enabling all children to fulfil their potential and play a role in the community; 2. to enhance the flexibility of educational systems so that they can respond to complex situations and thus promote plurality in curricula; 3. to promote educational and curricular innovations which contribute to the development of concepts such as peace, democracy, respect and equality between cultures, tolerance, cooperation, etc. and encourage the preparation of educational materials designed to foster attitudes and values favourable to understanding and tolerance; 4. to encourag ...[+++]


w