Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bewerkingstoepassing voor grafische doeleinden
Een grafisch element en een tekst aaneenschakelen
Een grafisch element vastzetten
Een grafisch element verankeren
Fotozetster
Grafisch beeldbewerkster
Grafisch element
Grafisch ontwerper
Grafisch ontwerpster
Grafisch vormgeefster
Grafisch vormgever
Grafisch zetster
Grafisch zetter
Grafische bewerkingssoftware
Grafische illustratie
Grafische voorstelling
Programma voor grafische bewerking
Software voor grafische bewerkingen
Weergave-element

Traduction de «grafisch element » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
een grafisch element vastzetten | een grafisch element verankeren

to anchor a graphic | to fix a graphic


grafisch element | weergave-element

display element | graphic primitive | output primitive


een grafisch element en een tekst aaneenschakelen

to anchor a graphic and a text | to chain a graphic and a text


bewerkingstoepassing voor grafische doeleinden | programma voor grafische bewerking | grafische bewerkingssoftware | software voor grafische bewerkingen

graphics editor software


grafisch vormgeefster | grafisch vormgever | grafisch ontwerper | grafisch ontwerpster

commercial designer | graphic design specialist | commercial graphic designer | graphic designer


fotozetster | grafisch zetster | grafisch beeldbewerkster | grafisch zetter

imagesetter engineer | phototypesetter engineer | imagesetter | phototypesetting machine operator


grafische recorder voor auditieve geëvoceerde potentialen

Auditory evoked-potential graphic recorder


grafische weergave van beweging van borstwand door hartprikkels van foetus

Fetal kinetocardiography




grafische illustratie [ grafische voorstelling ]

graphic illustration [ graphic representation ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
gevarenpictogrammen (grafische voorstelling bestaande uit een symbool en een ander visueel element);

hazard pictograms (graphic composition combining a symbol and another visual element);


De gemiddelde consument is immers niet gewend om de herkomst van de waar bij gebreke van enig grafisch of tekstueel element af te leiden uit de vorm ervan of uit die van de verpakking, en in het geval van een dergelijk driedimensionaal merk zou het dus moeilijker kunnen zijn om het onderscheidend vermogen vast te stellen dan in het geval van een woord‑ of beeldmerk (zie onder meer reeds aangehaalde arresten Mag Instrument/BHIM, punt 30; Deutsche SiSi-Werke/BHIM, punt 28, en Storck/BHIM, punt 27).

Average consumers are not in the habit of making assumptions about the origin of products on the basis of their shape or the shape of their packaging in the absence of any graphic or word element, and it could therefore prove more difficult to establish distinctive character in relation to such a three-dimensional mark than in relation to a word or figurative mark (see, in particular, Mag Instrument v OHIM, paragraph 30.Deutsche SiSi-Werke v OHIM, paragraph 28, and Storck v OHIM, paragraph 27).


De gemiddelde consument is immers niet gewend om bij gebreke van enig grafisch of tekstueel element de herkomst van de waar af te leiden uit de vorm ervan of uit die van de verpakking, zodat het in het geval van een dergelijk driedimensionaal merk dus moeilijker zou kunnen zijn om het onderscheidend vermogen vast te stellen dan in het geval van een woord‑ of beeldmerk.

Average consumers are not in the habit of making assumptions about the origin of products on the basis of their shape or the shape of their packaging when there is no graphic or word element, and it could therefore prove more difficult to establish distinctive character in relation to such a three-dimensional mark than in relation to a word or figurative mark.


4. onderstreept dat de hygiënische voorschriften voor het product verbeterd moeten worden door de grenscontroles van de lidstaten te harmoniseren, met name voor de invoer uit derde landen, aangezien de invoer van honing van slechte kwaliteit, en versneden en vervangingsproducten een verstorende weerslag op de markt hebben en een aanhoudende druk op de prijzen en de uiteindelijke kwaliteit van het product op de interne markt van de Europese Unie uitoefenen; is van oordeel dat de naam van een verwerkt product dat honing als ingrediënt bevat of enig grafisch of ander visueel element op het etiket of de verpakking van dat verwerkt product s ...[+++]

4. Stresses the need to improve sanitary conditions for the product by harmonising border controls, especially for third-country imports, since low-quality honey imports, adulteration and honey substitutes distort the market and exert constant pressure on prices and the final quality of the product on the EU's internal market; takes the view that the name of any processed product containing honey as an ingredient or any graphic or other visual element on the label or on the packaging of that processed product should be allowed to make reference to honey in the name of the product only if at least 50 per cent of the sugar content origina ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
4. onderstreept dat de hygiënische voorschriften voor het product verbeterd moeten worden door de grenscontroles van de lidstaten te harmoniseren, met name voor de invoer uit derde landen, aangezien de invoer van honing van slechte kwaliteit, en versneden en vervangingsproducten een verstorende weerslag op de markt hebben en een aanhoudende druk op de prijzen en de uiteindelijke kwaliteit van het product op de interne markt van de Europese Unie uitoefenen; is van oordeel dat de naam van een verwerkt product dat honing als ingrediënt bevat of enig grafisch of ander visueel element op het etiket of de verpakking van dat verwerkt product s ...[+++]

4. Stresses the need to improve sanitary conditions for the product by harmonising border controls, especially for third-country imports, since low-quality honey imports, adulteration and honey substitutes distort the market and exert constant pressure on prices and the final quality of the product on the EU's internal market; takes the view that the name of any processed product containing honey as an ingredient or any graphic or other visual element on the label or on the packaging of that processed product should be allowed to make reference to honey in the name of the product only if at least 50 per cent of the sugar content origina ...[+++]


4. onderstreept dat de hygiënische voorschriften voor het product verbeterd moeten worden door de grenscontroles van de lidstaten te harmoniseren, met name voor de invoer uit derde landen, aangezien de invoer van honing van slechte kwaliteit, en versneden en vervangingsproducten een verstorende weerslag op de markt hebben en een aanhoudende druk op de prijzen en de uiteindelijke kwaliteit van het product op de interne markt van de Europese Unie uitoefenen; is van oordeel dat de productnaam of enig grafisch of ander element op het etiket of de verpakking van het product slechts naar honing mag verwijzen, als ten mins ...[+++]

4. Stresses the need to improve sanitary conditions for the product by harmonising border controls, especially for third-country imports, since low-quality honey imports, adulteration and honey substitutes distort the market and exert constant pressure on prices and the final quality of the product on the EU’s internal market; takes the view that the name of the product or any graphic or other visual element on the label or on the packaging of the product should make reference to honey only if at least 50 per cent of the sugar content originates from honey;


De gemiddelde consument is immers niet gewend om de herkomst van de waar bij gebreke van enig grafisch of tekstueel element af te leiden uit de vorm ervan of uit die van de verpakking, en in het geval van een dergelijk driedimensionaal merk zou het dus moeilijker kunnen zijn om het onderscheidend vermogen vast te stellen dan in het geval van een woord‑ of beeldmerk (arresten Hof van 7 oktober 2004, Mag Instrument/BHIM, C‑136/02 P, Jurispr. blz. I‑9165, punt 30; 12 januari 2006, Deutsche SiSi-Werke/BHIM, C‑173/04 P, Jurispr. blz. I‑551, punt 28, en 22 juni 2006, Storck/BHIM, C‑24/05 P, reeds aangehaald, punt 25).

Average consumers are not in the habit of making assumptions about the origin of products on the basis of their shape or the shape of their packaging in the absence of any graphic or word element, and it could therefore prove more difficult to establish distinctiveness in relation to such a three-dimensional mark than in relation to a word or figurative mark (see Case C‑136/02 P Mag Instrument v OHIM [2004] ECR I-9165, paragraph 30; Case C‑173/04 P Deutsche SiSi-Werke v OHIM [2006] ECR I-551, paragraph 28, and Case C-24/05 P Storck v OHIM, paragraph 25.)


De gemiddelde consument is immers niet gewend om de herkomst van de waar bij gebreke van enig grafisch of tekstueel element af te leiden uit de vorm ervan of uit die van de verpakking, en in het geval van een dergelijk driedimensionaal merk zou het dus moeilijker kunnen zijn om het onderscheidend vermogen vast te stellen dan in het geval van een woord‑ of beeldmerk.

Average consumers are not in the habit of making assumptions about the origin of products on the basis of their shape or the shape of their packaging in the absence of any graphic or word element, and it could therefore prove more difficult to establish distinctiveness in relation to such a three-dimensional mark than in relation to a word or figurative mark.


De gemiddelde consument is immers niet gewend om de herkomst van de waar bij gebreke van enig grafisch of tekstueel element af te leiden uit de vorm ervan of uit die van de verpakking, en in het geval van een dergelijk driedimensionaal merk zou het dus moeilijker kunnen zijn om het onderscheidend vermogen vast te stellen dan in het geval van een woord‑ of beeldmerk (zie met name reeds aangehaalde arresten Henkel/BHIM, punt 38; Mag Instrument/BHIM, punt 30, en Deutsche SiSi-Werke/BHIM, punt 28).

Average consumers are not in the habit of making assumptions about the origin of products on the basis of their shape or the shape of their packaging in the absence of any graphic or word element, and it could therefore prove more difficult to establish distinctiveness in relation to such a three-dimensional mark than in relation to a word or figurative mark (see, inter alia, Henkel v OHIM, paragraph 38, Mag Instrument v OHIM, paragraph 30, and Deutsche SiSi-Werke v OHIM, paragraph 28).


w