Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Boodschappen doen
Boodschappen doen voor klanten
Boodschappen voor gasten doen
Boodschappen-wagentje
Dagelijkse boodschappen doen
Het opslaan van boodschappen
Iets voor gasten doen
Inlassing van boodschappen
Intercepties
Klusjes doen voor klanten
Levensmiddelen kopen
Moeite met doen van boodschappen
Onderschepte boodschappen
Opname van boodschappen
Opslaan
Opslaan van bevroren humaan weefsel in weefselbank
Opslag van boodschappen
Plaatsing van boodschappen
Verontreinigde materialen opslaan
Vervuilde materialen opslaan

Traduction de «het opslaan van boodschappen » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
het opslaan van boodschappen | opslag van boodschappen

storing of messages


inlassing van boodschappen | opname van boodschappen | plaatsing van boodschappen

insertion of messages


boodschappen voor gasten doen | klusjes doen voor klanten | boodschappen doen voor klanten | iets voor gasten doen

run errands | run errands for customers | provide guest support services | run errands on behalf of customers


levensmiddelen kopen | boodschappen doen | dagelijkse boodschappen doen

buying groceries | purchase groceries | buy groceries | pay for groceries


verontreinigde materialen opslaan | vervuilde materialen opslaan

contaminated materials keeping | storing contaminated materials | contaminated material keeping | store contaminated materials




opslaan van bevroren humaan weefsel in weefselbank

Storage of frozen human tissue


moeite met doen van boodschappen

Difficulty carrying out shopping activities




TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Mededeling van de Commissie - Economische hervormingen en concurrentievermogen: de belangrijkste boodschappen uit het verslag over het Europese concurrentievermogen 2006 {SEC(2006) 1467} /* COM/2006/0697 def.

COMMUNICATION FROM THE COMMISSION Economic reforms and competitiveness: key messages from the European Competitiveness Report 2006


Deze boodschappen moeten een aanvulling zijn op en coherent zijn met de boodschappen van de coördinatieprocessen voor het economisch en het werkgelegenheidsbeleid op EU-niveau.

These messages must complement and be consistent with the those of the economic and employment policy coordination processes at the EU level.


Politieke boodschappen die in de andere instrumenten kunnen worden geïntegreerd - essentiële boodschappen voor bijvoorbeeld het jaarlijkse verslag aan de voorjaarsbijeenkomst van de Europese Raad - moeten daarvan het resultaat zijn; alsook een bijdrage tot de beleidsgebieden die van belang zijn voor de GREB en de werkgelegenheidsrichtsnoeren.

It should produce policy messages capable of being taken up in the other instruments - key messages relevant to the Annual Spring Report, for example; or contributions to the policy areas of concern to the BEPGs and the EGs.


Mededeling van de Commissie - Economische hervormingen en concurrentievermogen: de belangrijkste boodschappen uit het verslag over het Europese concurrentievermogen 2006 {SEC(2006) 1467}

Communication from the Commission - Economic reforms and competitiveness: key messages from the European Competitiveness Report 2006 {SEC(2006) 1467}


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52006DC0697 - EN - Mededeling van de Commissie - Economische hervormingen en concurrentievermogen: de belangrijkste boodschappen uit het verslag over het Europese concurrentievermogen 2006 {SEC(2006) 1467}

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52006DC0697 - EN - Communication from the Commission - Economic reforms and competitiveness: key messages from the European Competitiveness Report 2006 {SEC(2006) 1467}


18. is ervan overtuigd dat internet een doeltreffend medium is voor de verspreiding van een verhaal waarin eerbiediging van de mensenrechten en verzet tegen geweld centraal staan; is van mening dat de internetsector en aanbieders van internet-diensten met de autoriteiten in de lidstaten en maatschappelijke organisaties moeten samenwerken ter bevordering van een krachtig en aantrekkelijk verhaal als tegenwicht tegen haatzaaiende boodschappen en radicalisering o ...[+++]

18. Is convinced that the internet is an effective platform for spreading the discourse of respect of human rights and opposition to violence; considers that the internet industry and service providers should cooperate with Member State authorities and civil society to promote powerful and attractive narratives to counter hate speech and radicalisation online, which should be based on the Charter of Fundamental Rights of the European Union; calls on the digital platforms to cooperate with the Member States, civil society and organisations whose fields of expertise are terrorist deradicalisation or evaluation of hate speech, in order to ...[+++]


16. is ervan overtuigd dat internet een doeltreffend medium is voor de verspreiding van een verhaal waarin eerbiediging van de mensenrechten en verzet tegen geweld centraal staan; is van mening dat de internetsector en aanbieders van internet-diensten met de autoriteiten in de lidstaten en maatschappelijke organisaties moeten samenwerken ter bevordering van een krachtig en aantrekkelijk verhaal als tegenwicht tegen haatzaaiende boodschappen en radicalisering o ...[+++]

16. Is convinced that the internet is an effective platform for spreading the discourse of respect of human rights and opposition to violence; considers that the internet industry and service providers should cooperate with Member State authorities and civil society to promote powerful and attractive narratives to counter hate speech and radicalisation online, which should be based on the Charter of Fundamental Rights of the European Union; calls on the digital platforms to cooperate with the Member States, civil society and organisations whose fields of expertise are terrorist deradicalisation or evaluation of hate speech, in order to ...[+++]


21. stelt dat de internetsector en de aanbieders van internetdiensten het mogelijk moeten maken voortaan een hogere plaats toe te kennen aan preventieve boodschappen waarmee wordt ingegaan tegen terrorismeverheerlijkende boodschappen; is van mening dat er binnen Europol een specifieke Europese cel moet worden opgericht om goede praktijken in de lidstaten te delen, in voortdurende samenwerking met de internetaanbieders, teneinde de aandacht te vestigen op boodschappen tegen haatzaaiende en terrorismeverheerlijkende verhalen, en zo de ...[+++]

21. Considers that the internet industry and service providers must henceforth make it possible to promote radicalisation prevention messages aimed at countering messages that praise terrorism; believes that a special European cooperation unit should be created within Europol with a view to sharing good practices in the Member States, while also permanently cooperating with internet operators, in order to highlight messages that oppose hate speech and praise for terrorism, thereby making online radicalisation more difficult; calls on the Commission and the Member States to support the effective use of counter-narratives and mitigation ...[+++]


Ook bij de geplande elektronische identiteitskaarten, die voor grensoverschrijdende reizen kunnen worden gebruikt, moeten we zorgen voor een voldoende bescherming van persoonsgegevens. Het voorstel voor een belasting op e-mails en SMS-boodschappen is volgens mij onzinnig. Daarvoor zouden namelijk providers, die een flatrate -contract met de consument hebben afgesloten, de correspondentie moeten opslaan en persoonsgegevens vergaren, die ze dan zouden moeten doorgegeven aan de belastingdienst.

We also need to ensure that personal data are adequately protected when it comes to the planned electronic identity documents for cross-border use, and, in my opinion, the proposed taxation of e-mails and text messages would be a monstrosity, because flat-rate contracts would require individual records to be kept and personal data collected for forwarding to the financial authorities.


Ook bij de geplande elektronische identiteitskaarten, die voor grensoverschrijdende reizen kunnen worden gebruikt, moeten we zorgen voor een voldoende bescherming van persoonsgegevens. Het voorstel voor een belasting op e-mails en SMS-boodschappen is volgens mij onzinnig. Daarvoor zouden namelijk providers, die een flatrate-contract met de consument hebben afgesloten, de correspondentie moeten opslaan en persoonsgegevens vergaren, die ze dan zouden moeten doorgegeven aan de belastingdienst.

We also need to ensure that personal data are adequately protected when it comes to the planned electronic identity documents for cross-border use, and, in my opinion, the proposed taxation of e-mails and text messages would be a monstrosity, because flat-rate contracts would require individual records to be kept and personal data collected for forwarding to the financial authorities.


w