Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Actieplan ten behoeve van de consumenten
Advies geven over consumentenrechten
Advies geven over de rechten van de consument
Adviseren over de rechten van de consument
Beginsel van gewettigd vertrouwen
Beginsel van legitiem vertrouwen
Bescherming van de consument
Consument
Consument tot consument
Consumentenbescherming
Consumentenvertrouwen
Consumentenvoorlichting
Consumentisme
Consumer to consumer
Doeltreffend reageren op het gedrag van de consument
EBCU
Gewettigd vertrouwen
Gewettigde verwachting
Het vertrouwen van de consument herwinnen
Het vertrouwen van de consument terugwinnen
Raad geven over de rechten van de consument
Recht van de consument
Verbruiker
Vertrouwen van de consument
Vertrouwen van gebruikers van diensten behouden
Vertrouwensbeginsel
Vorming van de consument

Traduction de «vertrouwen van de consument » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
het vertrouwen van de consument herwinnen | het vertrouwen van de consument terugwinnen

regain consumer confidence | restore consumer confidence | win back consumer confidence


consumentenvertrouwen | vertrouwen van de consument

consumer trust


consumentenvoorlichting [ vorming van de consument ]

consumer information [ consumer education | consumer education(UNBIS) ]


bescherming van de consument [ actieplan ten behoeve van de consumenten | consumentenbescherming | consumentisme | EBCU | recht van de consument ]

consumer protection [ consumerism | consumer policy action plan | consumers' rights ]


beginsel van gewettigd vertrouwen | beginsel van legitiem vertrouwen | gewettigd vertrouwen | gewettigde verwachting | vertrouwensbeginsel

doctrine of legitimate expectations | legitimate expectation | principle of legitimate expectations | principle of protection of legitimate expectations | principle of the protection of legitimate expectations


Consument tot consument | Consumer to consumer

C2C | Consumer-to-consumer | C-to-C


advies geven over de rechten van de consument | raad geven over de rechten van de consument | advies geven over consumentenrechten | adviseren over de rechten van de consument

help with customer rights | instruct on consumer rights | advise on consumer rights | instruct on customer rights




Doeltreffend reageren op het gedrag van de consument

ECR | Efficient consumer response


vertrouwen van gebruikers van diensten behouden

keep trust of a service user | maintain trust of service users | keep trust of the service users | maintain the trust of service users
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
- In het bijzonder op het gebied van de e-handel zullen de inspanningen van de EU om het vertrouwen van de consument te sterken door middel van gegevensbescherming, internetveiligheid en vertrouwen in e-handel bijdragen tot een stabiele en voorspelbare omgeving en het vertrouwen van de consument in B2C-onlinetransacties vergroten, wat voor een concurrerende markt absoluut noodzakelijk is.

- In the area of e-commerce in particular, the EU's efforts to secure consumer confidence through data protection, internet security and trust in business (e-confidence) will contribute to a stable and predictable environment and enhance consumer faith in online business-to-consumer transactions - an essential precondition for a competitive market environment.


In geval van problemen bij verkoop op afstand, kan het voor de consument evenwel moeilijker zijn om contact op te nemen met de handelaar, waarvan de vestiging ver gelegen kan zijn, enz. Ondanks de vele initiatieven die in de EU zijn genomen om de consument meer vertrouwen te geven in en een betere bescherming te bieden bij handel op afstand [58], is het dikwijls moeilijk om bij handel zonder persoonlijk contact het vertrouwen van de consument te winnen.

However, if problems arise in distance selling, consumers may be less easily able to get into contact with the merchant, since he may be located far away etc. In spite of the many initiatives to increase consumer confidence and protection for distance commerce in the EU [58], trust of consumers in non-face-to-face commerce is in many situations difficult to achieve.


Op middellange en lange termijn waardeert de consument producten die van een constant goede kwaliteit zijn. Aangenomen mag worden dat reclame voor kwaliteitscontrolesystemen waarmee een constant hoge kwaliteit wordt beoogd, het vertrouwen van de consument in landbouwproducten uit de Gemeenschap versterkt, het landbouwinkomen verbetert en zo de ontwikkeling van de gehele sector bevordert. Bovendien is het duidelijk dat kwaliteitsproducten specifieke kenmerken bezitten die soortgelijke andere producten niet hebben. Reclame voor die kenmerken misleidt de consument niet en draagt waarschijnlijk ook bij tot de ontwikkeling van de sector. Om d ...[+++]

in the medium and long term, consumers appreciate products of a consistently high quality; the advertising of quality control schemes which aim to achieve consistently high quality standards is likely to promote consumer confidence in Community agricultural production, improve farm incomes and thus promote the development of the sector as a whole moreover, quality products clearly have specific characteristics which are not shared by other similar products; advertising of these characteristics will not mislead the consumer and is also likely to contribute to the development of the sector; for those reasons, instead of being spread on ...[+++]


“Vertrouwen online” – beoordelen tot op welke hoogte hulpmiddelen als betrouwbaarheidskeurmerken en onlineconsumentenrecensies kunnen helpen het vertrouwen van de consument in elektronische handel te vergroten, en nagaan hoe de betrouwbaarheid van die hulpmiddelen kan worden gewaarborgd.

“Trust online” – assessing to what extent tools such as trustmarks and online consumer reviews can help increase consumer trust in e-commerce and how the trustworthiness of such tools can be ensured.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Bestrijding van fraude in voedselmarketing - Het vertrouwen van de consument herstellen

Combating fraud in the marketing of foods - restoring consumer confidence


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 3001_1 - EN - Bestrijding van fraude in voedselmarketing - Het vertrouwen van de consument herstellen

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 3001_1 - EN - Combating fraud in the marketing of foods - restoring consumer confidence


Met betrekking tot de maatregelen betreffende dierziekten en verlies van vertrouwen bij de consument als gevolg van risico's voor de gezondheid van mensen, dieren of planten (artikel 155) konden de meeste delegaties zich vinden in de tekst van het voorzitterschap en de verruiming van de maatregelen betreffende verlies van vertrouwen bij de consument tot alle sectoren van de integrale GMO.

As regards measures concerning animal disease and loss of consumer confidence due to public, animal or plant health risks (Article 155), most of the countries were satisfied with the Presidency text and the extension of the scope of measures on loss in consumer confidence to all sectors of the single CMO.


De Europese consumentenagenda wil het vertrouwen van de consument vergroten via vier belangrijke doelstellingen: (1) versterking van de veiligheid van de consument, (2) kennisvermeerdering, (3) meer handhaving en betere mogelijkheden tot verhaal, en (4) aanpassing van consumentenrechten en -beleid aan maatschappelijke en economische veranderingen.

Built around four main objectives the European Consumer Agenda aims to increase confidence by: reinforcing consumer safety; enhancing knowledge; stepping up enforcement and securing redress; aligning consumer rights and policies to changes in society and in the economy.


Daarom is het opgebouwd rond vier belangrijke doelstellingen die het vertrouwen van de consument moeten vergroten.

To this end, it is built around four main objectives designed to increase consumer confidence.


Fischler naar aanleiding van de tussenbalans: "Het vertrouwen van de consument terugwinnen"

"Winning back the trust of consumers", Fischler says on the mid-term review




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'vertrouwen van de consument' ->

Date index: 2022-09-21
w