Overwegende dat de maatregelen 1.2.1 (inric
hting centrumpoort, deel plaatsen zitmeubilair en infoborden), 1.3.1 (inrichting poort Hermeslaan, deel infobord), 1.3.2 (inrichting poort Hermeslaan, deel eyecatcher), 1.3.3 (inrichting poort Hermeslaan, deel groenaanleg), 2.2.8 (aanleg Woluwewandelpad tussen Groene Wandeling en Leuvensesteenweg, deel optimaliseren brandweg), 2.3.1 (aanleg fietsverbinding met Kraainem via Denayerstraat, deel fietsbrug over Woluwe), 3.1.1 (aanplant bermen), 4.1.1 (laanbeplanting Nieuwe Hermeslaan, deel aanplant bomen), 4.2.1 (inrichten bufferzone Exxon, deel aanleg groenvoorziening), 4.3.1 (ecologische inrichtin
...[+++]g zone natuurontwikkeling Exxon, deel oevers afschuinen), 4.3.2 (ecologische inrichting zone natuurontwikkeling Exxon, deel groenaanleg), 4.4.1 (ecologische inrichting zone natuurontwikkeling en infiltratiebekken, deel oevers afschuinen), 4.4.2 (ecologische inrichting zone natuurontwikkeling en infiltratiebekken, deel groenaanleg), 4.5.1 (ecologische herinrichting bestaande infiltratiebekkens, deel houten oeverversteviging afbreken), 4.5.2 (ecologische herinrichting bestaande infiltratiebekkens, deel oevers afschuinen), 4.5.3 (ecologische herinrichting bestaande infiltratiebekkens, deel groenaanleg), 4.6.1 (groenaanleg sites bedrijven, deel ingroening bestaande bedrijventerreinen), 5.1.2 (aanleg fietsbruggen, deel aanleg fietsbrug over R0), 5.3.1 (fietspad Diegem, deel tweesporenfietspad) en 5.4.1 (fietspad Boske, deel aanleg buurtweg in militair domein) van het eindvoorstel van inrichtingsplan Woluweveld op het grondgebied van de gemeenten Zaventem, Machelen en Kraainem, geheel of gedeeltelijk gepland zijn op gronden die overeenkomstig het koninklijk besluit van 7 maart 1977 houdende de vaststelling van het gewestplan Halle-Vilvoorde-Asse en latere wijzigingen, gelegen zijn in woongebied, in woonuitbreidingsgebied, in gebied voor luchthavengerelateerde kantoren en diensten, in militair domein, in gebied voor bestaande autosnelwegen ...Considérant que les mesures 1.2.1 (aménagement porte centrale, partie installation de sièges et de panneaux d'information), 1.3.1 (aménagement porte Hermeslaan, partie panneau d'information), 1.3.2 (aménagement porte Hermeslaan, partie accroche-regard), 1.3.3 (aménagement porte Hermeslaan, partie construction d'espaces verts), 2.2.8 (construction sentier de promenade de la Woluwe entre la Groene Wandeling et la Leuvensesteenweg, partie optimiser coupe-feu), 2.3.1 (construction connexion cyclable avec Kraainem via la Denayerstraat, partie passerelle cyclable sur la Woluwe), 3.1.1 (plantation de talus), 4.1.1 (plantation d'allée Nieuwe Hermeslaan, partie plantation d'arbres), 4.2.1 (aménagement d'une zone tampon Exxon, partie construction d'e
...[+++]spaces verts), 4.3.1 (aménagement écologique de la zone de développement de la nature Exxon, partie biseautage des berges), 4.3.2 (aménagement écologique de la zone de développement de la nature Exxon, partie construction d'espaces verts), 4.4.1 (aménagement écologique de la zone de développement de la nature et du bassin d'infiltration, partie biseautage des berges), 4.4.2 (aménagement écologique de la zone de développement de la nature et du bassin d'infiltration, partie construction d'espaces verts), 4.5.1 (réaménagement écologique de bassins d'infiltration existants, partie démolition des solidifications des berges en bois), 4.5.2 (réaménagement écologique des bassins d'infiltration existants, partie biseautage des berges), 4.5.3 (réaménagement écologique des bassins d'infiltration existants, partie construction d'espaces verts), 4.6.1 (construction d'espaces verts sites d'entreprises, partie verdurisation de zones existantes d'activité économique), 5.1.2 (construction de passerelles cyclables, partie construction d'une passerelle cyclable sur la R0), 5.3.1 (piste cyclable Diegem, partie piste cyclable à deux voies) et 5.4.1 (piste cyclable Boske, partie construction d'un chemin vicinal traversant le domaine militaire) de la p ...