Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "commissie het vertrouwen van consumenten in grensoverschrijdende online aankopen " (Nederlands → Frans) :

Met haar recente voorstellen voor digitale overeenkomsten wil de Commissie het vertrouwen van consumenten in grensoverschrijdende online aankopen vergroten.

Les propositions récentes de la Commission concernant les contrats numériques visent à renforcer la confiance des consommateurs dans les achats en ligne transnationaux.


Of consumenten goederen en diensten online aankopen wordt mede bepaald door twee belangrijke factoren. Het vertrouwen van de consument in online aankopen en het online aanbod van goederen en diensten.

L'achat de biens ou de services en ligne par les consommateurs est déterminé par deux facteurs importants: la confiance du consommateur dans les achats en ligne et l'offre en ligne de biens et services.


Deze situatie zal in zekere mate worden opgevangen door de richtlijn inzake oneerlijke handelspraktijken van ondernemingen en de richtlijn inzake verkoop op afstand van financiële diensten. Het voorstel voor een richtlijn inzake consumentenrechten dient spoedig te worden goedgekeurd en heeft onder meer tot doel het vertrouwen van consumenten en handelaren in online aankopen te vergrot ...[+++]

La directive sur les pratiques commerciales déloyales et la directive sur la commercialisation à distance de services financiers permettront, dans une certaine mesure, d'améliorer la situation. La proposition de directive sur les droits des consommateurs doit être adoptée rapidement afin de susciter la confiance des consommateurs et des commerçants dans les achats en li ...[+++]


30. verzoekt de Commissie zowel via wetgevende als niet-wetgevende maatregelen ervoor te zorgen dat alle belemmeringen voor de ontwikkeling van e-handel, zoals zeer onlangs vastgesteld in de „digitale agenda” 2010, worden weggenomen; dringt aan op een snelle oplossing van de problemen van consumenten met grensoverschrijdende online-aankopen, met name met betrekking tot de beta ...[+++]

30. invite la Commission à veiller à l'élimination de tous les obstacles au développement du commerce électronique, qui ont été récemment identifiés dans le cadre de l'agenda numérique 2010, par des moyens tant législatifs que non-législatifs; demande instamment qu'une solution rapide soit trouvée aux problèmes transfrontaliers pour les achats effectués en ligne par les consommateurs, notamment en ce qui concerne les paiements et ...[+++]


De Commissie heeft bovendien een herziening van de EU-verordening inzake gegevensbescherming voorgesteld. Hiermee wordt de privacy van de burgers beschermd en worden innovatie en zakelijke activiteiten op de eengemaakte markt bevorder. Daarnaast heeft de Commissie een strategie ontwikkeld ter bevordering van de cyberveiligheid en ter bescherming van kritieke infrastructuur en netwerken in de EU[8], hetgeen cruciaal is voor het vertrouwen van de burgers en consumenten in de online-omgeving.

Elle a par ailleurs proposé une révision du règlement de l'UE sur la protection des données afin de protéger la vie privée des particuliers tout en facilitant l’innovation et le commerce au sein d’un marché unique, ainsi qu'une stratégie visant à promouvoir la cybersécurité et à protéger les infrastructures et réseaux critiques de l'UE, y compris un projet de directive sur la sécurité des réseaux et de l'information[8], qui est essentiel pour fav ...[+++]


3. Campagne e-shop-defense Deze actie van einde 2014 had een dubbel doel: consumenten vertrouwen geven in online aankopen, en hen aanzetten tot voor de hand liggende voorzichtigheid.

3. Campagne " e-shop-Defense " Cette action menée fin 2014 poursuivait un double objectif : conférer davantage de confiance aux consommateurs pour leurs achats en ligne et les inciter à la prudence.


De consumenten zullen profiteren van een betere bescherming bij grensoverschrijdende aankopen, met name online.

Les consommateurs bénéficieront d'une meilleure protection lors d'achats transfrontières, notamment en ligne.


Wat betreft de ongerechtvaardigde geoblocking, stelt de Commissie een wetgeving voor, die als doel heeft te waarborgen dat de consumenten die goederen of diensten online of fysiek aankopen in een ander EU-land niet worden gediscrimineerd wat de toegang tot voorwaarden voor prijzen of verkoop of betaling betreft, tenzij hiervoor gegronde redenen bestaan zoals BTW of wettelijke bepalingen van algemeen belang.

Ceci doit toutefois encore être analysé au sein du Conseil de l'Union européenne. En ce qui concernant le géoblocage injustifié, la Commission propose une législation visant à garantir que les consommateurs qui cherchent à acheter des biens ou des services dans un autre pays de l'UE, que ce soit en ligne ou en per ...[+++]


Deze situatie zal in zekere mate worden opgevangen door de richtlijn inzake oneerlijke handelspraktijken van ondernemingen en de richtlijn inzake verkoop op afstand van financiële diensten. Het voorstel voor een richtlijn inzake consumentenrechten dient spoedig te worden goedgekeurd en heeft onder meer tot doel het vertrouwen van consumenten en handelaren in online aankopen te vergrot ...[+++]

La directive sur les pratiques commerciales déloyales et la directive sur la commercialisation à distance de services financiers permettront, dans une certaine mesure, d'améliorer la situation. La proposition de directive sur les droits des consommateurs doit être adoptée rapidement afin de susciter la confiance des consommateurs et des commerçants dans les achats en li ...[+++]


[136] In de periode 2008-2010 groeide de binnenlandse elektronische handel tussen ondernemingen en consumenten van 28 tot 36 % van de populatie die online binnenlandse aankopen doet, terwijl het aantal grensoverschrijdende online kopers slechts gestegen is van 6 tot 9 %.

[136] Pendant la période 2008-2010, le commerce électronique national entre entreprises et consommateurs a progressé de 28 % à 36 % de la population faisant un achat en ligne national, alors que les acheteurs en ligne transfrontières n'ont augmenté que de 6 % à 9 %.


w