In de autokeuringscentra hangen informatieborden uit, die uitleggen welke stappen men moet volgen als men een klacht wi
l indienen: · In de eerste plaats kan men zich wenden tot de verantwoordelijke van het centrum die de klacht onmiddellijk kan onderzoeken e
n een oplossing kan voorstellen; · In de tweede plaats kan men zich ook wenden tot het centraal kantoor van de instelling voor autokeuring zelf; · Uiteindelijk kan de gebruiker ook contact opnemen met de FOD Mobiliteit en Vervoer. Daarbuiten kan de
gebruiker zich ook ...[+++]rechtstreeks wenden tot de Directie Certificatie en Inspectie van de FOD Mobiliteit en Vervoer, die over een systeem van klachtenregistratie beschikt.Dans les stations de contrôle technique, des panneaux d'information reprennent les étapes à suivre pour introduire une p
lainte : · Dans un premier temps, on peut s'adresser immédiatement au responsable de la station, qui peut immédiatement examiner la plainte et proposer une solution, · Ensuite, on peut également prendre contact avec le bureau central de l'organisme du contrôle technique proprement dit ; · En dernier lieu, le client peut aussi prendre contact avec le SPF Mobilité et Transport En outre, l'usager peut également s'adresser directement à la Direction Certification et Inspection du SFP Mobilité et Transport, qui dispose d'un
...[+++] système d'enregistrement de plaintes.