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AMPS
Exploitant van een mobiel netwerk
Geavanceerde mobiele telefoondienst
Handmatige mobiele telefoondienst
Kraanmachiniste mobiele kraan
Kraanmachiniste mobiele kranen
MTS
Machinist mobiele kraan
Machinist mobiele kranen
Mobiel communicatiesysteem
Mobiele apparaten demonteren
Mobiele apparaten recyclen
Mobiele apparaten uit elkaar halen
Mobiele communicatie
Mobiele dienst
Mobiele satellietdienst
Mobiele schakelcentrale
Mobiele telefonie
Mobiele telefoon uit elkaar halen
Mobieletelefoniebedrijf
Mobile switching center
Mobilofoonnet
NAMPS
Schakelcentrale voor mobiele communicatie
Smalband geavanceerde mobiele telefoondienst
Softwarekader voor ict
Softwarekaders voor mobiele apparaten

Traduction de «mobiele telefoondienst » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
geavanceerde mobiele telefoondienst | AMPS [Abbr.]

service téléphonique mobile perfectionné | AMPS [Abbr.]


smalband geavanceerde mobiele telefoondienst | NAMPS [Abbr.]

système téléphonique mobile perfectionné à bande étroite | N-AMPS [Abbr.]


handmatige mobiele telefoondienst | MTS [Abbr.]

service de téléphonie mobile à commutation manuelle


mobiele schakelcentrale | mobile switching center (MSC) | schakelcentrale voor mobiele communicatie

centre de commutation du service des mobiles | commutateur du service des mobiles | CSM


mobiele apparaten uit elkaar halen | mobiele telefoon uit elkaar halen | mobiele apparaten demonteren | mobiele apparaten recyclen

démonter une tablette | désassembler des appareils mobiles | démonter des appareils mobiles | démonter un appareil mobile


kraanmachiniste mobiele kraan | machinist mobiele kranen | kraanmachiniste mobiele kranen | machinist mobiele kraan

conducteur d’auto-grue/conductrice d’auto-grue | conductrice de grue sur porteur | conducteur de grue mobile/conductrice de grue mobile | conductrice d’auto-grue


mobiele communicatie [ exploitant van een mobiel netwerk | mobiel communicatiesysteem | mobiele telefonie | mobieletelefoniebedrijf | mobilofoonnet ]

communication mobile [ opérateur de réseau mobile | opérateur de téléphonie mobile | réseau de téléphonie mobile | système de communication mobile | téléphonie mobile ]


raamwerk voor ontwikkeling van software voor mobiele apparaten | softwarekader voor ict | kader waarbinnen software voor mobiele apparaten kan worden ontwikkeld | softwarekaders voor mobiele apparaten

cadriciel d’un appareil mobile | cadriciels des téléphones portables | cadriciels des appareils mobiles | cadriciels des dispositifs mobiles




TRADUCTIONS EN CONTEXTE
De personen die informatiediensten aanbieden via de spraaktelefoondienst of de mobiele telefoondienst, moeten deze Ethische Code in acht nemen.

Les personnes qui offrent des services d'information par téléphonie vocale ou par radio-téléphonie mobile doivent respecter ce Code d'éthique.


In de voorgestelde tekst van artikel 105decies A, § 2, de woorden « die informatiediensten aanbieden via de spraaktelefoondienst, de mobiele telefoondienst of via internettoegang » vervangen door de woorden « die informatie- of andere diensten aanbieden via een openbaar telecommunicatienetwerk, hetzij in analoge hetzij in digitale vorm ».

À l'article 105decies, A, § 2, proposé, remplacer les mots « qui offrent des services d'information ou d'autres services grâce au service de téléphonie vocale ou de radiotéléphonie mobile ou grâce à l'accès à l'internet« par les mots « qui offrent des services d'information ou d'autres services par l'intermédiaire d'un réseau public de télécommunications, sous forme analogique ou sous forme numérique ».


Deze formulering verwijst voor de detailaspecten naar de informatie bedoeld in artikel 18; 6° indien het bezoek van één of meer technici nodig is met het oog op de migratie, de compensatie waarop de in artikel 1 bedoelde abonnee recht heeft bij het niet komen opdagen van de technicus of technici binnen het afgesproken tijdsblok, alsook de procedure die hij moet volgen om deze compensatie uitbetaald te krijgen; 7° in het gedeelte van het eenvoudige migratiemandaat waarin de in artikel 1 bedoelde abonnee zijn keuze met betrekking tot de overdracht van zijn geografische en/of mobiele nummer(s) aanduidt, de volgende standaardformulering : ...[+++]

Cette formulation renvoie pour les aspects de détail aux informations visée à l'article 18; 6° si la visite d'un ou de plusieurs techniciens est nécessaire en vue de la migration, la compensation à laquelle l'abonné visé à l'article 1 a droit en cas d'absence de visite du ou des techniciens dans la plage horaire convenue, ainsi que la procédure qu'il doit suivre afin d'obtenir le paiement de cette compensation; 7° dans la section du mandat de migration simple où l'abonné visé à l'article 1 indique son choix concernant le portage de son ou ses numéro(s) géographique(s) et/ou mobile(s), la formulation standard suivante : « Selon la loi, ...[+++]


Dat kostenmodel zal rekening moeten houden met het feit dat het sociaal tarief betrekking kan hebben op internettoegang of op de telefoondienst en dat het basisnetwerk van waarop de sociale telefoontarieven worden aangeboden, een draadnetwerk (Belgacom), kabelnetwerk (Telenet) of mobiel netwerk (Belgacom, Mobistar en Base) kan zijn.

Ce modèle de coûts devra prendre en compte le fait que le tarif social peut porter sur l'accès à l'Internet ou sur le service téléphonique et que le réseau de base au départ duquel les tarifs téléphoniques sociaux sont offerts peut être de type filaire (Belgacom), câblé (Telenet) ou mobile (Belgacom, Mobistar et Base).


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De operatoren voor de openbare telefoondienst op een vaste locatie en de operatoren voor de mobiele openbare telefonie lichten hun abonnees ten minste eenmaal per kwartaal duidelijk voor over de te volgen, kosteloze procedure om een gratis telefoongids aan te vragen.

Les opérateurs de service téléphonique public en position déterminée et les opérateurs de téléphonie publique mobile informent de manière claire, au moins une fois par trimestre, leurs abonnés quant à la procédure gratuite à suivre pour introduire une demande d'annuaire gratuit.


in het geval van telefonie over een vast netwerk en van mobiele telefonie: de gebruikte telefoondienst,

en ce qui concerne la téléphonie fixe en réseau et la téléphonie mobile, le service téléphonique utilisé.


in het geval van telefonie over een vast netwerk en van mobiele telefonie: de gebruikte telefoondienst,

en ce qui concerne la téléphonie fixe en réseau et la téléphonie mobile, le service téléphonique utilisé;


Art. 171. In artikel 105decies A, § 2, van de wet van 21 maart 1991 betreffende de hervorming van sommige economische overheidsbedrijven, ingevoegd bij de wet van 19 december 1997, worden de woorden « De personen die informatiediensten aanbieden via de spraaktelefoondienst of de mobiele telefoondienst moeten deze Ethische Code in acht nemen » vervangen door de woorden « De personnen die de informatiediensten of andere diensten aanbieden via de spraaktelefoondienst, de mobiele telefoondienst of via internettoegang moeten deze Etische Code in acht nemen».

Art. 171. A l'article 105decies A, § 2, de la loi du 21 mars 1991 portant réforme de certaines entreprises publiques économiques, inséré par la loi du 19 décembre 1997, les mots « Les personnes qui offrent des services d'information grâce au service de téléphonie vocale ou de radio-téléphonie mobile sont tenues reespect de ce Code d'éthique » sont remplacés par les mots « Les personnes qui offrent des services d'information ou d'autres services grâce au service de téléphonie vocale ou de radio-téléphonie mobile ou grâce à l'accès à l'Internet sont tenues au respect de ce Code d'éthique».


De personen die informatiediensten aanbieden via de spraaktelefoondienst of de mobiele telefoondienst moeten deze ethische code in acht nemen.

Les personnes qui offrent des services d'information grâce au service de téléphonie vocale ou de radiotéléphonie mobile sont tenues au respect de ce code d'éthique.


Een consument die zich abonneert op een mobiele telefoondienst heeft de keuze tussen twee mogelijkheden: ofwel gaat hij naar een telefoonwinkel van de operator, ofwel gaat hij naar een commerciële tussenpersoon die door de operator belast is met de verkoop van de dienst.

Pour s'abonner à un service de téléphonie mobile, le consommateur a le choix entre deux démarches : soit il se rend dans une des téléboutiques que possède l'opérateur, soit il se rend chez un des intermédiaires commerciaux chargés, par l'opérateur, de la distribution du service.


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