Het agentschap heeft een communicatie-
en informatiebeleid ontwikkeld naar de consument, de operatoren en haar eigen medewerkers toe, dat gebaseerd is op: a) permanente informatie, meer bepaald via haar website, die door De Tijd werd genomineerd voor de kwaliteit van haar informatie, en ook via de talrijke persberichten die in de algemene en professionele pers werden verspreid; b) regelmatige informatie, via een geschre
ven medium zoals de Nieuwsbrief, via een zo goed als regelmatige deelname aan professionele evenementen, zoals landb
...[+++]ouwsalons, of via de organisatie van conferenties of infosessies bestemd voor de professionele actoren uit de voedselketen.L'agence a développé une stratégie de communication et d'information à l'adresse du consommateur, des opérateurs et de ses propres collaborateurs, cette stratégie étant basée sur: a) une information permanente, en particulier via son site internet, qui a été distingué par «De Tijd» pour la qualité de ses informations, et aussi via les nombreux communiqués qui ont été diffusés dans la presse générale et professionnelle; b) une information régulière, par le biais d'un
média écrit comme le Bulletin, d'une participation à peu près régulière aux événements professionnels comme les foires agricoles, ou encore via l'organisation de conférences
...[+++] ou de séances d'information destinées aux acteurs professionnels de la chaîne alimentaire.