II. COMPETENTIES Er wordt verwacht dat U : - over een sterke expertise beschikt in training en ontwikkeling, competentiemanagement en kennisbeheer; - beschikt over een grondige kennis
van didactische en pedagogische principes; - basisnoties hebt van de gerechtelijke organisatie en de rechtsdomeinen; - basisnoties hebt van interactionele processen als informatie verstrekken, dienstverlenen, adviseren, oordelen en bemiddelen; - basisnotities hebt van bestuurlijk-organisatorische, sociaal-communicatieve en/of technisch-justitiële competenties; - relaties onderhoudt met leidinggevenden, personeelsverantwoordelijken, lesgevers, en met h
...[+++]en overlegt en onderhandelt; - het overzicht houdt, de thema's oppikt en initiatieven neemt om het opleidingsbeleid te realiseren; - graag werkt met groepen, sociaal vaardig bent en vlot in het aanspreken van een publiek; - vaardig bent in projectmatig werken, plannen en organiseren; - een vlotte samenwerking aangaat met collega's; - gedreven bent en streeft naar een maximale klantentevredenheid; - beschikt over een goede kennis van pc, Word, Excel, internet; en bereid bent om nieuwe IT-systemen aan te leren; - kennis van de digitale omgeving en de nieuwe media met betrekking tot de functie; - over een zeer goede kennis van het Nederlands beschikt; - flexibel bent en bereid tot verplaatsingen.II. COMPETENCES Il est attendu que vous : - disposiez d'une expertise solide en matière de formation et de développement, gestion des compétences et gestion des connaissances; - disposiez d'une connaissance approfondie des princ
ipes didactiques et pédagogiques; - ayez une connaissance de base de la structure et du fonctionnement de l'organisation judiciaire; - ayez une connaissance de base des processus d'interaction tel que la transmission d'informations, la prestation de services, le conseil, l'opinion et la négociation; - ayez une connaissance de base des compétences administratives et organisationnelles, des compétences socio-co
...[+++]mmunicatives et/ou des compétences juridico-techniques; - entreteniez des relations avec les responsables, les responsables du personnel, les formateurs et que vous vous concertiez et négociez avec eux; - gardiez une vue d'ensemble, appreniez les sujets et preniez des initiatives en vue de réaliser les formations; - travailliez volontiers en équipe, que vous soyez sociable et capable de vous adresser en public aisément; - soyez capable de travailler par projet, de planifier et d'organiser; - collaboriez aisément avec les collègues; - soyez orienté client et cherchiez constamment à améliorer la satisfaction de notre public cible; - disposiez d'une bonne connaissance du PC et des outils informatiques tels que Word, Excel, Internet; et que vous soyez prêt à apprendre de nouveaux systèmes informatiques; - connaissance de l'environnement digital et des nouveaux médias relativement à la fonction; - ayez une très bonne connaissance du néerlandais; - soyez flexible et prêt à vous déplacer.