Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advies geven over pr
Advies geven over public relations
Adviseren over public relations
Dienst pers en public relations
FPLMTS
FPLMTS-systeem
Future Public Land Mobile Telecommunication System
Hoofd public relations
Medewerker public relations
Medewerkster public reklations
Openbare sleutelinfrastructuur
PKI
PR-medewerker
Pers en public relations
Public key infrastructure
Public management
Public relations
Public relations manager
Public-relationsmanager
Publicrelationsmedewerker
Publieke sleutelinfrastructuur
Raad geven over public relations
Verantwoordelijke public relations

Vertaling van "which is publicly " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
public relations manager | verantwoordelijke public relations | hoofd public relations | public-relationsmanager

chargée des relations publiques | chargé des relations publiques | responsable des relations publiques


adviseren over public relations | raad geven over public relations | advies geven over pr | advies geven over public relations

donner des conseils sur les relations publiques


medewerker public relations | PR-medewerker | medewerkster public reklations | publicrelationsmedewerker

chargé des relations publiques | responsable des relations externes | chargé de communication/chargée de communication | chargé des relations publiques/chargée des relations publiques


openbare sleutelinfrastructuur (nom féminin) | openbare sleutelinfrastructuur (nom féminin) | PKI (nom féminin) | public key infrastructure (nom féminin) | publieke sleutelinfrastructuur (nom féminin)

infrastructure à clé publique | ICP | IGC | infrastructure à clés publiques | infrastructure de gestion de clés | infrastructure de gestion de clés publiques | PKI




Dienst pers en public relations

Service presse et relations publiques




Pers en public relations

Relations avec la presse et le public




FPLMTS-systeem | Future Public Land Mobile Telecommunication System | FPLMTS [Abbr.]

Futur système de télécommunications publiques terrestres mobiles | FPLMTS [Abbr.]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
« 1. Each Party shall adopt such legislative measures as may be necessary to establish the following conduct as criminal offences under its domestic law, when committed intentionally and without right : distributing or otherwise making available, through a computer system to the public, material which denies, grossly minimises, approves or justifies acts constituting genocide or crimes against humanity, as defined by international law and recognised as such by final and binding decisions of the International Military Tribunal, established by the London Agreement of 8 August 1945, or of any other ...[+++]

« 1. la diffusion ou les autres formes de mise à disposition du public, par le biais d'un système informatique, de matériel qui nie, minimise de manière grossière, approuve ou justifie des actes constitutifs de génocide ou de crimes contre l'humanité, tels que définis par le droit international et reconnus comme tels par une décision finale et définitive du tribunal militaire international, établi par l'accord de Londres du 8 août 1945, ou par tout autre tribunal international établi par des instruments internationaux pertinents et dont la juridiction a été reconnue par cette Partie.


— having regard to the European Parliament resolution of 20 May 2010 on the Union for the Mediterranean (UfM), which calls for the adoption of a project under the auspices of the UfM on the subject of women's entrepreneurship and their participation in public life,

— vu la Résolution du PE sur l´Union pour la Méditerranée, du 20 mai 2010, demandant avec insistance l´adoption d´un projet dans le cadre de l´UpM sur l´esprit d´entreprise chez les femmes et le renforcement de leur participation à la vie publique,


— promote solutions to problems related to urban mobility, which allows local and regional authorities to find solutions and instruments to fight against urban congestion, contamination, improving the quality of urban public services including passenger rights, accessibility for persons with reduced mobility etc;

— promouvoir des solutions aux problématiques liées à la mobilité urbaine, qui permettent aux autorités locales et régionales de trouver des solutions et des instruments pour lutter contre la congestion urbaine, la contamination, l'amélioration de la qualité des services publics urbains, y compris les droits des passagers, l'accessibilité aux personnes à mobilité réduite etc.;


Artikel 6, 1º, van het Aanvullende Protocol op het genoemde verdrag luidt als volgt : « Each party shall adopt such legislative measures as may be necessary to establish the following conduct as criminal offences under its domestic law, when committed intentionally and without right : distributing or otherwise making available, through a computer system to the public, material which denies, grossly minimises, approves or justifies acts constituting genocide or crimes against humanity, as defined by international law and recognised as such by final and binding decisions of the International Milita ...[+++]

L'article 6, 1º, du Protocole additionnel à la Convention sur la cybercriminalité invite les Parties à adopter les mesures législatives qui se révèlent nécessaires pour ériger en infractions pénales, dans leur droit interne, lorsqu'ils sont commis intentionnellement et sans droit, les comportements suivants: la diffusion ou les autres formes de mise à disposition du public, par le biais d'un système informatique, de matériel qui nie, minimise de manière grossière, approuve ou justifie des actes constitutifs de génocide ou de crime contre l'humanité, tels que définis par le droit international et reconnus comme tels par une décision final ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
­ Rapport van 30 maart 1994 van VN-secretaris-generaal Boutros-Ghali aan de Veiligheidsraad meldt in punt 28 « (..) the distribution of weapons to civilians which constituties a serious threat, not only to public security in Kigali (..) but also to UNAMIR personnel ».

­ Le rapport du 30 mars 1994 que M. Boutros Ghali, secrétaire général de I'ONU, a adressé au Conseil de sécurité, précise, en son point 28, que : « (..) the distribution of weapons to civilians which constituties a serious threat, not only to public security in Kigali (..) but also to UNAMIR personnel ».


Ulf J. Johansson is chairman of the board of Novo Nordisk Foundation. In 1990, he founded Europolitan Holdings AB, a Swedish GSM mobile telephone operator, which was publicly listed from 1994 to 2003.

Ulf J. Johansson is chairman of the board of Novo Nordisk Foundation. In 1990, he founded Europolitan Holdings AB, a Swedish GSM mobile telephone operator, which was publicly listed from 1994 to 2003.


At the same time, it is also clear that there is information, be it private, commercial or legal, which by its very nature is sensitive and cannot be accessible to the wider public.

Parallèlement, il est également évident que certaines informations, qu’elles soient de nature privée, commerciale ou juridique, revêtent un caractère sensible et ne devraient donc pas être mises à la disposition du grand public.


For instance, there is a very nice project in Germany which we could generalise to other countries where in public spaces there is a meter measuring how much longer a woman has to work in order to reach the same medium salary as a man.

Par exemple, il existe un très beau projet en Allemagne que nous pourrions généraliser à d’autres pays où, dans des espaces publics, un mètre mesure ce qu’une femme doit travailler en plus afin d’atteindre le même salaire moyen qu’un homme.


− I have voted in favour of Amendments 30, 34, 65, 103, 109 and 114 because although I fully support the UN International Convention on the Protection of the Rights of All Migrant Workers and Members of Their Families, I believe that regulation of access to labour markets, social security schemes and public housing are matters to be regulated by the Member States which should not be regulated at Community level.

– (EN) J’ai voté pour les amendements 30, 34, 65, 103, 109 et 114 parce que, bien que je soutienne sans réserve la Convention internationale des Nations unies sur la protection des droits de tous les travailleurs migrants et des membres de leur famille, je pense que la réglementation de l’accès aux marchés du travail, aux régimes de sécurité sociale et aux logements sociaux sont des questions à régler par les États membres et qui ne devraient pas être traitées au niveau communautaire.


It is not possible to carry out money laundering on checks on people who might not yet have been identified (or even born!) (ii) Identity checks should also be risk-based, with stricter checks being justified in cases of higher risk (iii) The extent to which corporate entities need verification beyond that which is publicly available from public records should be restricted to companies registered in or with material links to higher risk jurisdictions which do not meet acceptable standards.

It is not possible to carry out money laundering on checks on people who might not yet have been identified (or even born!) (ii) Identity checks should also be risk-based, with stricter checks being justified in cases of higher risk (iii) The extent to which corporate entities need verification beyond that which is publicly available from public records should be restricted to companies registered in or with material links to higher risk jurisdictions which do not meet acceptable standards.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'which is publicly' ->

Date index: 2023-07-10
w