Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Achieve sales target
Achieve sales targets
Achieve target sales
Direct inflation targeting
Fulfil expectations of target audience
IT
Inflation targeting
Inflation targeting framework
Inflation targeting regime
Inflation targeting strategy
Life-cycle fund
Life-stage fund
Life-strategy fund
Market target price
Match needs of target community with your skills
Match your skills with needs of target community
Meet expectation of target audience
Meet expectations of target audience
Meeting expectations of target audience
Optical target
Optical test target
Production target price
Reach sales targets
Risk-adjusted return target
Risk-adjusted target rate of return
Risk-adjusted target return
Sighting board
TARGET
TARGET payment system
TARGET system
TARGET1
Target
Target levelling-rod
Target maturity fund
Target price
Target retirement fund
Target rod
Target staff
Target-date fund
Target-date retirement fund
Test chart
Test target

Vertaling van "40 target " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
optical target | optical test target | target | test chart | test target

tableau de mise au point


Identify the needs of target community which correspond to your skills | match your skills with needs of target community | Identify the needs of target community which complement your skills | match needs of target community with your skills

faire concorder les besoins de la communauté cible avec ses compétences


achieve target sales | reach sales targets | achieve sales target | achieve sales targets

atteindre des objectifs de vente


fulfil expectations of target audience | meet expectation of target audience | meet expectations of target audience | meeting expectations of target audience

répondre aux attentes d'un public cible


inflation targeting framework | inflation targeting | IT | inflation targeting regime | direct inflation targeting | inflation targeting strategy

ciblage de l'inflation | objectif d'inflation | cible d'inflation | stratégie fondée sur une cible d'inflation


TARGET payment system | TARGET system | Trans-European Automated Real-time Gross settlement Express Transfer system | TARGET [Abbr.] | TARGET1 [Abbr.]

système de transfert express automatisé transeuropéen à règlement brut en temps réel | système TARGET | TARGET [Abbr.]


sighting board | target levelling-rod | target rod | target staff

mire à voyant


target price [ market target price | production target price ]

prix indicatif [ prix indicatif à la production | prix indicatif du marché ]


life-cycle fund | life-stage fund | life-strategy fund | target-date fund | target retirement fund | target-date retirement fund | target maturity fund

fonds à horizon de retraite | fonds à horizon retraite | fonds adapté aux étapes de la vie


risk-adjusted target rate of return | risk-adjusted target return | risk-adjusted return target

taux attendu de rendement ajusté au risque
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Malta, Slovakia, Luxembourg, Portugal and Croatia are the furthest away from their targets and Ireland also stands at 9 percentage points from its objective; some of these countries like Slovakia, Portugal, Ireland and Luxembourg have defined ambitious targets, at 40%, 60% and 66% respectively, contrary to Italy's less ambitious target for instance, set at 26%.

Malte, la Slovaquie, le Luxembourg, le Portugal et la Croatie sont les plus éloignés de leur objectif et l’Irlande se situe elle aussi à 9 points de pourcentage de son objectif; certains de ces pays, comme la Slovaquie, le Portugal, l’Irlande et le Luxembourg, ont défini des objectifs ambitieux, 40, 60 et 66 % respectivement, contrairement à l’Italie par exemple, qui affiche un objectif moins ambitieux fixé à 26 %.


Figure 2. Additional annual average energy system costs and fossil fuel savings compared to the central scenario of 40% greenhouse gas target, 27% renewable energy target and 25% energy savings target.

Figure 2. Coûts moyens annuels supplémentaires du système énergétique et économies sur les importations de combustibles fossiles par rapport au scénario central, qui fixe, pour 2030, un objectif de 40 % de réduction des émissions de GES, de 27 % d'utilisation d'énergie renouvelable et de 25 % d'économies d'énergie.


Women in management: Commission moves closer to its target of at least 40% // Brussels, 22 November 2017

Femmes aux postes d'encadrement: la Commission se rapproche de son objectif d'au moins 40 % // Bruxelles, le 22 novembre 2017


Regrets the unambitious nature of the target (a minimum 27 % improvement in energy efficiency by 2030) adopted by the European Council in 2014, which is mainly justified by an extremely unrealistic high discount rate contained in a previous impact assessment; recalls that this discount rate (17,5 %) is excessively high; calls on the Commission to move to comprehensive cost-benefit analysis taking into account the multiple benefits of energy efficiency, and to a social discount rate, in line with its own Better Regulation guidelines; asks the Commission and the Member States to review the 27 % energy efficiency target for 2030 in the l ...[+++]

regrette le manque d'ambition de l'objectif (visant à améliorer l'efficacité énergétique de 27 % au minimum d'ici à 2030) adopté par le Conseil européen en 2014, qui se justifie principalement par un taux d'actualisation extrêmement haut et irréaliste figurant dans une analyse d'impact précédente; rappelle que ce taux d'actualisation de 17,5 % est extrêmement élevé; demande à la Commission de passer à une analyse exhaustive des coûts et des avantages, en tenant compte des multiples avantages de l'efficacité énergétique, et à un taux d'actualisation social, conformément aux lignes directrices pour une meilleure réglementation qu'elle a ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Recalls its abovementioned resolution of 5 February 2014 and its resolutions of 26 November 2014 and 14 October 2015 , which call, inter alia, for a 40 % energy efficiency target for 2030; considers that a binding overall target with individual national targets for 2030 will increase the EU’s independence from energy imports, encourage innovation, and help secure its technological leadership in the field of energy efficiency; also considers that binding requirements are vital in order to achieve a maximum degree of ambition and effort on the part of Member States, and to allow sufficient flexibility for the mix of tools and instruments ...[+++]

rappelle sa résolution du 5 février 2014 et sa résolution du 26 novembre 2014 et du 14 octobre 2015 , qui réclament notamment un objectif d'efficacité énergétique de 40 % à l'horizon 2030; estime qu’un objectif global contraignant assorti d'objectifs nationaux individuels pour 2030 permettrait d’accroître l’indépendance de l’Union vis-à-vis des importations d’énergie, de promouvoir l’innovation et de contribuer au maintien de son avance technologique dans le domaine de l’efficacité énergétique; estime également qu'il est essentiel d'établir des exigences contraignantes pour obtenir un maximum d’ambition et d’efforts de la part des États membres e ...[+++]


7. Recalls Parliament’s resolution of 5 February 2014 which calls for three binding targets: an energy efficiency target of 40 %, a renewables target of at least 30 % and a GHG reduction target of at least 40 %, and calls again on the Council and the Commission to adopt and implement, as part of the EU’s 2030 framework for climate and energy policies, a multifaceted approach based on mutually reinforcing, coordinated and coherent targets for the reduction of greenhouse gas emissions, renewable energy sources and energy efficiency;

7. rappelle sa résolution du 5 février 2014 , qui préconise trois objectifs contraignants: un objectif de 40 % d'efficacité énergétique, un objectif d'au moins 30 % d'utilisation d'énergie renouvelable et un objectif d'au moins 40 % de réduction des émissions de gaz à effet de serre; demande une fois de plus au Conseil et à la Commission d'adopter et de mettre en œuvre, dans le contexte du cadre pour les politiques en matière de climat et d'énergie à l'horizon 2030, une approche multiforme fondée sur des objectifs coordonnés et cohérents, qui se renforcent mutuellement, pour la réduction des émissions de gaz à effet de serre, les source ...[+++]


92. Recalls Parliament’s resolutions of 5 February 2014, 26 November 2014 and 14 October 2015, which call for three binding energy and climate targets for 2030, in particular the 40 % energy efficiency target; emphasises that the post-2020 EU energy efficiency target should be binding and implemented through individual national targets; urges the Commission to develop various 2030 energy efficiency scenarios, including at the level fixed by Parliament of 40 %; urges the Council, which has called for an EU-wide target of at least 27 %, to revise its objective upwards in line with Parliament’s adopted target;

92. rappelle ses résolutions du 5 février 2014, du 26 novembre 2014 et du 14 octobre 2015, qui préconisent trois objectifs contraignants en matière d'énergie et de climat à l'horizon 2030, en particulier l'objectif de 40 % en matière d'efficacité énergétique; souligne que l'objectif de l'Union en matière d'efficacité énergétique pour l'après 2020 devrait être contraignant et mis en œuvre au moyen d'objectifs nationaux individuels; prie instamment la Commission d'établir plusieurs scénarios concernant l'efficacité énergétique à l'horizon 2030, y compris en tenant compte du niveau fixé à 40 % par le Parlement; invite instamment le Conse ...[+++]


14. Recalls its resolution of 5 February 2014 which calls for three binding targets: an energy efficiency target of 40 %, a renewables target of at least 30 % and a GHG reduction target of at least 40 %, and calls again on the Council and the Commission to adopt and implement, as part of the EU’s 2030 framework for climate and energy policies, a multi-faceted approach based on mutually reinforcing, coordinated and coherent targets for a reduction in GHG emissions, the expansion of renewable energy sources and energy efficiency; notes that the targets for energy efficiency and renewables as called for by Parliament would lead to signific ...[+++]

14. rappelle sa résolution du 5 février 2014, qui préconise trois objectifs contraignants: un objectif de 40 % d'efficacité énergétique, un objectif d'au moins 30 % d'utilisation d'énergie renouvelable et un objectif d'au moins 40 % de réduction des émissions de gaz à effet de serre; demande une fois de plus au Conseil et à la Commission d'adopter et de mettre en œuvre, dans le contexte du cadre d'action en matière de climat et d'énergie à l'horizon 2030, une approche multiforme fondée sur des objectifs coordonnés et cohérents, qui se renforcent mutuellement, pour la réduction des émissions de gaz à effet de serre ainsi que la propagati ...[+++]


15. Recalls its resolution of 5 February 2014 which calls for three binding targets: an energy efficiency target of 40 %, a renewables target of at least 30 % and a GHG reduction target of at least 40 %, and calls again on the Council and the Commission to adopt and implement, as part of the EU’s 2030 framework for climate and energy policies, a multi-faceted approach based on mutually reinforcing, coordinated and coherent targets for a reduction in GHG emissions, the expansion of renewable energy sources and energy efficiency; notes that the targets for energy efficiency and renewables as called for by Parliament would lead to signific ...[+++]

15. rappelle sa résolution du 5 février 2014, qui préconise trois objectifs contraignants: un objectif de 40 % d'efficacité énergétique, un objectif d'au moins 30 % d'utilisation d'énergie renouvelable et un objectif d'au moins 40 % de réduction des émissions de gaz à effet de serre; demande une fois de plus au Conseil et à la Commission d'adopter et de mettre en œuvre, dans le contexte du cadre d'action en matière de climat et d'énergie à l'horizon 2030, une approche multiforme fondée sur des objectifs coordonnés et cohérents, qui se renforcent mutuellement, pour la réduction des émissions de gaz à effet de serre ainsi que la propagati ...[+++]


32. Stresses that a binding energy efficiency target would be the cost-efficient way to reduce Europe’s energy dependency while at the same time protecting industry and households from rising energy bills; recalls that Parliament adopted, in its resolutions of 5 February 2014 and 26 November 2014,three binding targets including an energy efficiency target of 40 %, a renewables target of at least 30 % and a GHG target of at least 40 %; deplores in this context the lack of ambition on energy efficiency shown by the European Council at its October 2014 summit, in setting a non-binding target of just 27 % with no individual targets for Mem ...[+++]

32. considérant que l'établissement d'un objectif contraignant en matière d'efficacité énergétique est le moyen présentant le meilleur rapport coût-efficacité pour réduire la dépendance énergétique de l'Union européenne tout en protégeant l'industrie et les ménages contre une flambée des factures énergétiques; rappelle que le Parlement européen a adopté, dans ses résolution du 5 février 2014 et du 26 novembre 2014,trois objectifs contraignants, y compris un objectif d'efficacité énergétique de 40 %, un objectif d'énergies renouvelables d'au moins 30 % et un objectif de gaz à effet de serre d'au moins 40 %; déplore à cet égard le manque ...[+++]


w