Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Beanstalk
COMPET Council
Commercial real estate office market
Forced space
Hard space
Interline spacing
Interlinear space
Interlinear spacing
Lead
Leading
Line space
Line spacing
Line-to-line spacing
Market
Market dullness
Market flatness
Market slackness
Market sluggishness
Market the space
No-break space
Non-breaking space
Nonbreak space
Nonbreaking space
Office market
Office space market
Office-space market
Protected space
Real estate office market
Required space
Space Management and Marketing Section
Space bridge
Space elevator
Space ladder
Space lift
Space market
Space marketing
Spacebridge

Vertaling van "Space marketing " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


commercial real estate office market | real estate office market | office space market | office-space market | office market

marché du bureau | marché des bureaux | marché immobilier de bureau




nonbreaking space | non-breaking space | no-break space | nonbreak space | hard space | forced space | required space | protected space

espace insécable | espace imposée | espace liante | espace protégée




Space Management and Marketing Section

Section de gestion et commercialisation des locaux


line spacing | leading | line-to-line spacing | interline spacing | interlinear spacing | interlinear space | lead | line space

interlignage | interligne | espacement des lignes | espacement entre lignes


COMPET Council | Competitiveness Council (Internal Market, Industry and Research) | Competitiveness Council (Internal Market, Industry, Research and Space)

Conseil Compétitivité | Conseil Compétitivité (marché intérieur, industrie et recherche) | Conseil Compétitivité (marché intérieur, industrie, recherche et espace)


beanstalk | spacebridge | space bridge | space elevator | space ladder | space lift

ascenseur spatial


market | market dullness | market flatness | market slackness | market sluggishness

calme | lourdeur | mollesse | stagnation
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Through a more efficient and effective use of space technologies and space-based applications and services, standardisation has a role to play in boosting the competitive position of the European space industry in the world market, notably by increasing the series and thus decreasing the prices, and in helping SMEs enter certain segments of the space market.

Grâce à une utilisation plus efficiente et plus efficace des technologies spatiales et des applications et services spatiaux, la normalisation peut favoriser la compétitivité à l’international de l’industrie spatiale européenne, notamment en permettant une baisse des prix du fait de l’accroissement des séries de production et en aidant les PME à pénétrer sur certains segments du marché spatial.


The absence of a comprehensive European space policy and the resulting lack of efficient coordination of space activities, is now giving rise to fears that, despite its technological excellence, the recent downturn in the commercial space market means that EU industry not only risks losing market share to the US and other space powers, but may even lose the ability to preserve acquired capabilities.

L'absence d'une politique européenne globale de l'espace et sa conséquence, le manque de coordination efficace des activités dans ce domaine, font aujourd'hui craindre que, à cause du récent ralentissement du marché commercial de l'espace, l'industrie de l'UE puisse perdre non seulement des parts de marché face aux États-Unis et aux autres puissances spatiales, mais aussi l'aptitude à préserver les capacités acquises et ce, malgré son excellence technologique.


Since many countries in the world view space technology and a space industry as strategic assets, they often have an interest in developing space capabilities and in entering the world space market.

Du fait que de nombreux pays dans le monde considèrent aujourd'hui la technologie et l'industrie spatiales comme des atouts stratégiques, ils sont souvent désireux de développer des capacités spatiales et d'entrer sur le marché mondial de l'espace.


In its new Space Strategy for Europe the Commission proposes a range of actions to allow Europeans to fully seize the benefits offered by space, create the right ecosystem for space start-ups to grow, promote Europe's leadership in space and increase its share on the world space markets.

Dans sa nouvelle stratégie spatiale pour l'Europe, la Commission propose une série d'actions afin de permettre aux Européens de tirer pleinement parti des avantages qu'offre l'espace, de créer l'écosystème idéal pour la croissance des jeunes entreprises dans le domaine spatial, de promouvoir sa position d'acteur de premier plan de l'Europe dans l'espace et d'accroître sa part sur les marchés marchés spatiaux mondiaux.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The Commission proposes a range of actions to allow Europeans to fully seize the benefits offered by space, create the right ecosystem for space start-ups to grow, promote Europe's leadership in space and increase its share on the world space markets.

La Commission propose une série d'actions dont les objectifs sont les suivants: permettre aux Européens de tirer pleinement parti des avantages offerts par l'espace, créer un environnement approprié pour la croissance des jeunes pousses, promouvoir le rôle prépondérant joué par l'Europe dans l'espace et augmenter sa part sur les marchés mondiaux de l'espace.


Through a more efficient and effective use of space technologies and space-based applications and services, standardisation has a role to play in boosting the competitive position of the European space industry in the world market, notably by increasing the series and thus decreasing the prices, and in helping SMEs enter certain segments of the space market.

Grâce à une utilisation plus efficiente et plus efficace des technologies spatiales et des applications et services spatiaux, la normalisation peut favoriser la compétitivité à l’international de l’industrie spatiale européenne, notamment en permettant une baisse des prix du fait de l’accroissement des séries de production et en aidant les PME à pénétrer sur certains segments du marché spatial.


Like the defence and security sectors, space is strategic and procurement of space systems and applications for public needs shares characteristic with those sectors, in particular non-dependence aspects, national security and safety aspects as well as high and long term investment needs in RD phases. The impact of the implementation of the EU Directives on public procurement and defence procurement[36] on the national and European space markets should also be further analysed.

Comme les secteurs de la défense et de la sécurité, l’espace est stratégique et les marchés publics des systèmes et applications spatiaux présentent des similitudes avec ces secteurs, qu’il s’agisse notamment des aspects liés à la non-dépendance ainsi qu’à la sécurité et la sûreté nationales ou de la nécessité d’investissements élevés à long terme dans les phases de R D. L’impact de la mise en œuvre des directives de l’UE relatives aux marchés publics et aux marchés de la défense[36] sur les marchés spatiaux nationaux et européen devrait être également analysé de manière plus approfondie.


The absence of a comprehensive European space policy and the resulting lack of efficient coordination of space activities, is now giving rise to fears that, despite its technological excellence, the recent downturn in the commercial space market means that EU industry not only risks losing market share to the US and other space powers, but may even lose the ability to preserve acquired capabilities.

L'absence d'une politique européenne globale de l'espace et sa conséquence, le manque de coordination efficace des activités dans ce domaine, font aujourd'hui craindre que, à cause du récent ralentissement du marché commercial de l'espace, l'industrie de l'UE puisse perdre non seulement des parts de marché face aux États-Unis et aux autres puissances spatiales, mais aussi l'aptitude à préserver les capacités acquises et ce, malgré son excellence technologique.


Since many countries in the world view space technology and a space industry as strategic assets, they often have an interest in developing space capabilities and in entering the world space market.

Du fait que de nombreux pays dans le monde considèrent aujourd'hui la technologie et l'industrie spatiales comme des atouts stratégiques, ils sont souvent désireux de développer des capacités spatiales et d'entrer sur le marché mondial de l'espace.


* The world space market, including commercial revenue generated by space applications (telecommunication, navigation, earth observation), is estimated to total EUR167 billion in 2001.

* Le marché spatial mondial - y compris les revenus commerciaux générés par l'exploitation des applications spatiales (télécommunications, navigation, observation de la Terre) - est estimé à 167 MdEUR en 2001.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Space marketing' ->

Date index: 2022-02-25
w