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Vertaling van "TV " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
video-TV selector [ video-TV switch | TV-VCR button | TV-video button | tape-TV select button ]

commutateur de dérivation [ touche TV-video ]


video/TV selector | video/TV switch | TV/VCR button | TV/video button | tape/TV select button

commutateur de dérivation | touche TV-Vidéo


TV video game [ TV electronic game | TV game | electronic TV game ]

télé-jeu


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Mémoire Archives Programmes | mise en réseau des services d'archives européens | MAP-TV [Abbr.]


radio editor | tv news director | broadcast news editor | radio journalist

rédactrice de journal radio ou télévisé | rédacteur de journal radio ou télévisé | rédacteur de journal radio ou télévisé/rédactrice de journal radio ou télévisé
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
These clauses (a) required Sky UK to block access to Paramount's films through its online pay-TV services (so-called "geo-blocking") or through its satellite pay-TV services to consumers outside its licensed territory (UK and Ireland) and (b) required Paramount to ensure that broadcasters outside the UK and Ireland are prevented from making their pay-TV services available in the UK and Ireland.

Ces clauses a) obligeaient Sky UK à bloquer l'accès aux films de Paramount qu'elle diffuse au moyen de ses services de télévision payante en ligne («blocage géographique») ou par satellite pour les consommateurs se trouvant en dehors du territoire pour lequel elle dispose d'une licence (le Royaume-Uni et l'Irlande) et b) contraignaient Paramount à faire en sorte que les télédiffuseurs situés en dehors du Royaume-Uni et d'Irlande ne puissent pas y proposer leurs services de télévision payante.


When licensing its film output for pay-TV to a broadcaster in the EEA, Paramount Pictures would not (re)introduce contractual obligations, which prevent or limit a pay-TV broadcaster from responding to unsolicited requests from consumers within the EEA but outside of the pay-TV broadcaster’s licensed territory (No “Broadcaster Obligation”); When licensing its film output for pay-TV to a broadcaster in the EEA, Paramount Pictures would not (re)introduce contractual obligations, which require Paramount to prohibit or limit pay-TV broad ...[+++]

2) au moment de céder sous licence à un télédiffuseur de l'EEE sa production cinématographique en tant que contenu télévisuel payant, Paramount Pictures n'introduirait ou ne réintroduirait aucune obligation supplémentaire lui imposant d'interdire aux télédiffuseurs de contenu payant résidant en dehors du territoire sous licence de répondre à des demandes non sollicitées émanant de consommateurs résidant sur le territoire sous licence ou de limiter leur capacité à y répondre (pas d'«obligation de Paramount»);


Just as a cable network doesn't use the Internet to deliver cable TV Shaw does not use the Internet to deliver cable TV Bell does not use the Internet to deliver Fibe TV. Just as you wouldn't ask Shaw why their cable TV service isn't metered, we shouldn't be asked why Fibe TV shouldn't be metered, because it doesn't use the Internet.

Tout comme un réseau par câblodiffusion n'utilise pas Internet pour offrir les images de la télévision par câble — par exemple, la compagnie Shaw ne se sert pas d'Internet pour offrir ses services de câblodistribution —, Bell n'offre pas ses services de Fibe TV au moyen d'Internet.


I would argue that the CBC needs to embrace the idea of a TV 3 or TV 4 or TV 5, as you've heard this afternoon, on the web, providing a portal for indie documentary and other emerging TV producers to share their work and rival YouTube for the post-first privilege.

Je dirais que CBC/Radio-Canada devrait envisager la création d'une troisième, d'une quatrième, voire d'une cinquième chaîne, comme nous l'avons entendu plus tôt, sur le Web, afin d'offrir un portail de diffusion pour les documentaires indépendants et le travail des nouveaux producteurs de contenu télévisuel et faire concurrence à YouTube pour le privilège des primeurs.


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The Commission's investigation has shown that n-tv is still a very small player on the German free-TV market.

L'enquête de la Commission a montré que n-tv restait un opérateur très modeste sur le marché allemand des télévisions en clair.


As regards pay-television and related services, the proposed transaction only leads to limited and insignificant horizontal overlaps in the markets for the production and supply of TV programming and the wholesale supply of pay-TV channels to pay-TV operators. Moreover, the proposed operation does not alter the parties' market shares on the national markets for retail distribution of pay-TV channels to the final consumer or for TV distribution infrastructure since Liberty operates only in the United Kingdom and Ireland where UPC has no presence.

De plus, l'opération envisagée ne modifie pas les parts de marché des parties sur les marchés nationaux de la distribution au détail de chaînes de télévision payante au consommateur final ou des infrastructures de télédistribution, car Liberty n'opère qu'au Royaume-Uni et en Irlande, pays dans lesquels UPC est absente.


- PR/PY TH Front Row (with n.o. x PR/PY TH the Barker Channel) GSB Goodlife TV x x PR/PY/BA GE GSB Talk TV x n.o. PR/PY/BA TH Home Video Channel x x PR/BA TH Knowledge TV x n.o. PR TH Live TV x x PR/PY/BA TH Paramount x x PR/PY/BA TH Comedy Channel Playboy TV x ( PR/PY TH Rapture n.o. x PR TH Sci-Fi Channel x x PR/PY/BA TH Sky Cinema ( x PR/PY TH (formerly Sky Movies Gold)

PR TH Live TV x x PR/PY/BA TH Paramount x x PR/PY/BA TH Comedy Channel Playboy TV x ( PR/PY TH Rapture p.o. x PR TH Sci-Fi Channel x x PR/PY/BA TH Sky Cinema ( x PR/PY TH (formerly Sky Movies Gold)


[43] This did not include TV 3 AB (audience share of 10.8% in 1999 and 11.4% in 2000) and TV 5 AB/Kanal 5 (audience share of 5.9% in 1999 and 6.1% in 2000) because of the absence of data for 1999 (began digital transmission in 2000). In 2000, the average level for the five channels: SVT 1, SVT 2, TV4, TV 3 AB, TV 5 AB/ Kanal 5 was 51.97% (European works broadcast).

[43] Il n'a pas été tenu compte de TV 3 AB (parts de marché d'audience de 10.8 % en 1999 et 11.4 % en 2000) et TV 5 AB/Kanal 5 (parts de marché d'audience de 5.9 % en 1999 et 6.1 % en 2000) en raison de l'absence de données pour 1999 (début d'émission en mode numérique en 2000) Pour 2000, il convient de souligner que le niveau moyen des 5 chaînes suivantes : SVT 1, SVT 2, TV4, TV 3 AB, TV 5 AB/ Kanal 5 est de 51,97 % (diffusion d'oeuvres européennes).


For 2000, of a total of 26 channels mentioned in the report [45], 15 exceeded the majority proportion of transmission time laid down in Article 4 of the Directive, and for one channel no data was supplied. The ten channels failing to meet the proportion of transmission time were: TV 3 AB (17%), TV5 AB (19.5%), TV 1000 (24%), Cinema (23%), Z TV (19%), Canal + (32%), Canal + Gul (36%), Canal + Bla (36%), Kiosk (14.1%) and CineCinemas (23%).

Pour l'année 2000, sur un total de 26 chaînes mentionnées dans le rapport [45], 15 chaînes dépassent le seuil majoritaire prévu par l'article 4 de la directive, 1 chaîne ne comporte pas de données Les 10 chaînes qui se situent en dessous de ce seuil sont les suivantes : TV 3 AB (17%), TV5 AB (19.5 %), TV 1000 (24 %), Cinema (23%), Z TV (19 %), Canal + (32 %), Canal + Gul (36%), Canal + Bla (36 %), Kiosk (14.1 %), CineCinemas (23 %).


Like the Alberta Court of Appeal said when it was talking about child support, it's not up to the judges to decide if a kid should have broadcast TV, cable TV, pay TV or satellite TV. Those are choices parents make by their means and their lifestyle and it also reflects authority.

Comme la Cour d'appel de l'Alberta l'a dit lorsqu'elle parlait du soutien des enfants, ce n'est pas aux juges de décider si un enfant doit avoir la télévision, la câblodistribution, la télévision payante ou la télévision par satellite. Ce sont des choix que les parents doivent faire en fonction de leurs moyens et de leur style de vie, et ils reflètent aussi leur autorité.




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Date index: 2024-01-17
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