Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
AIS
Account audit clerk
Account receivable clerk
Account verification clerk
Accounting clerk
Accounting information and communication system
Accounting information system
Accounting system
Accounts Clerk and Cashier
Accounts and Clerk Cashier
Accounts information clerk
Accounts payable clerk
Accounts receivable clerk
Accounts-payable clerk
Accounts-receivable clerk
Assistant accountant
Billing clerk
Book-keeper
Bookkeeper
Bookkeeping clerk
Cost accounting clerk
Cost accounting officer
Cost analyst
Cost recovery estimator
Customer contact centre information clerk
Customer contact clerk
Customer helpdesk clerk
Customer representative
Entry clerk
Financial reporting system
Information system relevant to financial reporting
Invoice clerk
Ledger clerk
Posting clerk
Reporting system
System of accounts

Traduction de «accounts information clerk » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
accounts information clerk

commis aux renseignements sur les comptes


bookkeeping clerk | accounts payable clerk | accounts-payable clerk | accounts receivable clerk | accounts-receivable clerk

teneur de livres | teneuse de livres | commis aux comptes-fournisseurs | commise aux comptes-fournisseurs | commis aux comptes-clients | commise aux comptes-clients


account receivable clerk | posting clerk | billing clerk | invoice clerk

secrétaire facturier | secrétaire facturier/secrétaire facturière | secrétaire facturière


Accounts Clerk and Cashier [ Accounts and Clerk Cashier | Accounts Clerk/Cashier ]

commis aux comptes et caissier [ commis comptes et caissier | commis aux comptes/caissier | commis aux comptes / caissier ]


account audit clerk [ account verification clerk ]

commis d'audit aux comptes [ commis à la vérification de comptes ]




customer contact clerk | customer helpdesk clerk | customer contact centre information clerk | customer representative

agent d’information de centre de contact clients | agent d’information de centre de contact clients/agente d’information de centre de contact clients | agente d’information de centre de contact clients


bookkeeper | book-keeper | accounting clerk | bookkeeping clerk | entry clerk

aide-comptable | aide comptable | commis comptable | commise comptable | commis aux écritures | commise aux écritures | teneur de comptes | teneuse de comptes | teneur de livres | teneuse de livres


cost accounting clerk | cost accounting officer | cost analyst | cost recovery estimator

analyste coûts | analyste des coûts


accounting system | accounting information and communication system | accounting information system | AIS | financial reporting system | information system relevant to financial reporting | reporting system | system of accounts

système d'information comptable | système d'information pertinent pour l'information financière | système d'information financière | système de comptabilité et d'information | système comptable
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
RETURNS AND REPORTS DEPOSITED WITH THE CLERK OF THE HOUSE Pursuant to Standing Order 32(1), papers deposited with the Clerk of the House were laid upon the Table as follows: by Ms. Robillard (President of the Treasury Board) Public Accounts of Canada for the fiscal year ended March 31, 1999, as follows: (1) Volume I Summary Report and Financial Statements, (2) Volume II, Part I Details of Expenditures and Revenues, (3) Volume II, Part II Additional Information and Analy ...[+++]

ÉTATS ET RAPPORTS DÉPOSÉS AUPRÈS DU GREFFIER DE LA CHAMBRE Conformément à l'article 32(1) du Règlement, des documents remis au Greffier de la Chambre sont déposés sur le Bureau de la Chambre comme suit : par M Robillard (Présidente du Conseil du Trésor) Comptes publics du Canada pour l'exercice terminé le 31 mars 1999, ainsi qu'il suit : (1) Volume I Revue et états financiers, (2) Volume II, Partie I Détails des dépenses et des recettes, (3) Volume II, Partie II Renseignements et analyses supplémentaires, conformément à la Loi sur la gestion des finances publiques, L.R. 1985, ch. F-11, par. 64(1).


RETURNS AND REPORTS DEPOSITED WITH THE CLERK OF THE HOUSE Pursuant to Standing Order 32(1), a paper deposited with the Clerk of the House was laid upon the Table as follows: by Mr. Massé (President of the Treasury Board) Public Accounts of Canada for the fiscal year ended March 31, 1998, as follows: (1) Volume I Summary Report and Financial Statements, (2) Volume II, Part I Details of Expenditures and Revenues, (3) Volume II, Part II Additional Information and Analy ...[+++]

ÉTATS ET RAPPORTS DÉPOSÉS AUPRÈS DU GREFFIER DE LA CHAMBRE Conformément à l'article 32(1) du Règlement, un document remis au Greffier de la Chambre est déposé sur le Bureau de la Chambre comme suit : par M. Massé (président du Conseil du Trésor) Comptes publics du Canada pour l'exercice terminé le 31 mars 1998, ainsi qu'il suit : 1) Volume I Revue et états financiers, 2) Volume II, Partie I Détails des dépenses et des recettes, 3) Volume II, Partie II Renseignements et analyses supplémentaires, conformément à la Loi sur la gestion des finances publiques, L.R. 1985, ch. F-11, par. 64(1).


RETURNS AND REPORTS DEPOSITED WITH THE CLERK OF THE HOUSE Pursuant to Standing Order 32(1), the following papers, deposited with the Clerk of the House, were laid upon the Table: By Mr. Eggleton (President of the Treasury Board) Public Accounts of Canada for the fiscal year ended March 31, 1994, as follows: (1) Volume I Summary Report and Financial Statements; (2) Volume II, Part I Details of Expenditures and Revenues; and (3) Volume II, Part II Additional Information and Analy ...[+++]

ÉTATS ET RAPPORTS DÉPOSÉS AUPRÈS DU GREFFIER DE LA CHAMBRE Conformément à l'article 32(1) du Règlement, les documents suivants, remis au Greffier de la Chambre, sont déposés sur le Bureau de la Chambre : Par M. Eggleton (président du Conseil du Trésor) Comptes publics du Canada pour l'exercice terminé le 31 mars 1994, comme suit : (1) Volume I Revue et états financiers; (2) Volume II, Partie I Détails des dépenses et des recettes; et (3) Volume II, Partie II Renseignements et analyses supplémentaires, conformément à l'article 64(1) de la Loi sur la gestion des finances publiques, chapitre F-11, Lois révisées du Canada (1985).


RETURNS AND REPORTS DEPOSITED WITH THE CLERK OF THE HOUSE Pursuant to Standing Order 32(1), the following paper, deposited with the Clerk of the House, was laid upon the Table: By Mr. Martin (Minister of Finance) Response of the government, pursuant to Standing Order 109, to the First Report of the Standing Committee on Public Accounts: ``Information for Parliament Understanding Deficits and Debt'' (Sessional Paper No. 8510-351-7), presented to the House on Thursday, April 28, 1994.

ÉTATS ET RAPPORTS DÉPOSÉS AUPRÈS DU GREFFIER DE LA CHAMBRE Conformément à l'article 32(1) du Règlement, le document suivant, remis au Greffier de la Chambre, est déposé sur le Bureau de la Chambre : Par M. Martin (ministre des Finances) Réponse du gouvernement, conformément à l'article 109 du Règlement, au premier rapport du Comité permanent des comptes publics : « Information destinée au Parlement Pour comprendre les déficits et la dette » (document parlementaire n 8510-351-7), présenté à la Chambre le jeudi 28 avril 1994.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
RETURNS AND REPORTS DEPOSITED WITH THE CLERK OF THE HOUSE The following papers having been deposited with the Clerk of the House were laid upon the Table pursuant to Standing Order 32(1): By Mr. Eggleton (President of the Treasury Board) Public Accounts of Canada for the fiscal year ended March 31, 1993 as follows: (1) Volume I Summary Report and Financial Statements; and (2) Volume II (in two Parts) Part I: Details of Expenditures and Revenues and Part II: Additional Information ...[+++]

ÉTATS ET RAPPORTS DÉPOSÉS AUPRÈS DU GREFFIER DE LA CHAMBRE Les documents suivants, remis au Greffier de la Chambre, sont déposés sur le Bureau de la Chambre, conformément à l'article 32(1) du Règlement : Par M. Eggleton (président du Conseil du Trésor) Comptes publics du Canada pour l'exercice financier terminé le 31 mars 1993, ainsi qu'il suit : (1) Volume I Revue et états financiers; et (2) Volume II (en deux parties) Partie I : Détails des dépenses et des recettes et Partie II : Renseignements et analyses supplémentaires, conformément à l'article 64(1) de la Loi sur la gestion des finances publiques, chapitre F-11, Lois révisées du ...[+++]


w