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ABS
ADAM complex
AWCRC
Adam Walsh Child Resource Center
Adams
Adams Lake
Adams Lake Band
Adams clamp
Adams clasp
Adams-Stokes disease
Adams-Stokes syndrome
Adams-Stokes-Morgagni disease
Adams-Stokes-Morgagni syndrome
Amniotic band syndrome
Amniotic disease
Beans
Blue mold
Blue mould
Blue spot
Downy mildew
E
EVA-ADAM loop
EVA-ADAM system
Ecstasy
MDMA
Mildew
Morgagni Adams-Stokes syndrome
Morgagni-Adams-Stokes disease
Morgagni-Adams-Stokes syndrome
Peronospora tabacina Adam
Stokes-Adams attack
Stokes-Adams disease
Stokes-Adams syndrome
X
XTC

Vertaling van "adams " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Adams-Stokes disease | Adams-Stokes syndrome | Adams-Stokes-Morgagni disease | Adams-Stokes-Morgagni syndrome | Morgagni-Adams-Stokes disease | Morgagni-Adams-Stokes syndrome | Stokes-Adams disease | Stokes-Adams syndrome

maladie d'Adams-Stokes


stokes-Adams attack | Adams-Stokes syndrome | Morgagni Adams-Stokes syndrome

maladie de Stockes-Adams | syndrome de Stokes-Adams


Adams Lake [ Adams Lake Band ]

Adams Lake [ bande d'Adams Lake ]


Adams-Stokes syndrome [ Stokes-Adams attack ]

syndrome de Stokes-Adams [ maladie du poulslent permanent ]




Adam Walsh Child Resource Center [ AWCRC | Adam Walsh Outreach Center for Missing Children and Child Advocacy ]

Adam Walsh Child Resource Center [ AWCRC | Adam Walsh Outreach Center for Missing Children and Child Advocacy ]




amniotic band syndrome | ABS | amniotic disease | ADAM complex

syndrome des bandelettes amniotiques | maladie des brides amniotiques | maladie des bandes amniotiques | maladie amniotique | complexe ADAM


blue mold | blue mould | downy mildew | blue spot | mildew | Peronospora tabacina Adam

mildiou


ecstasy (1) | MDMA (2) | 3, 4-methylenedioxymethamphetamine (3) | beans (4) | adams (5) [ XTC | E | X ]

ecstasy | adams
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
– having regard to the fact that Czesław Adam Siekierski waived his right to a hearing, in accordance with Rule 9(5) of its Rules of Procedure,

vu que Czesław Adam Siekierski a renoncé à son droit d'être entendu conformément à l'article 9, paragraphe 5, de son règlement,


A. whereas the Prosecutor-General of the Republic of Poland has forwarded a request from the Polish General Inspector of Road Transport for waiver of the immunity of a Member of the European Parliament elected with respect to Poland, Czesław Adam Siekierski, in connection with an offence under Article 92a of the Code of Petty Offences of 20 May 1971 in conjunction with Article 20(1) of the Road Traffic Act of 20 June 1997; whereas, in particular, the alleged offence amounts to exceeding the permitted speed limit in a built-up area;

A. considérant que le procureur général de la République de Pologne a transmis une requête de l'Inspecteur général polonais du transport routier demandant la levée de l'immunité de Czesław Adam Siekierski, député au Parlement européen élu pour la Pologne, en ce qui concerne une infraction au titre de l'article 92a du code des infractions mineures du 20 mai 1971, en liaison avec l'article 20, paragraphe 1, de la loi du 20 juin 1997 sur la circulation routière; que, en particulier, l'infraction présumée correspond au dépassement de la vitesse autorisée dans une agglomération;


– having regard to the request for waiver of the immunity of Czesław Adam Siekierski, forwarded on 13 August 2015 by the Prosecutor-General of the Republic of Poland in connection with proceedings to be brought by the Polish General Inspector of Road Transport (Ref. No CAN-PST-SCW.7421.35493.2015.5.A.0475), and announced in plenary on 9 September 2015,

– vu la demande de levée de l'immunité de Czesław Adam Siekierski, transmise en date du 13 août 2015 par le procureur général de la République de Pologne dans le cadre d'une procédure intentée par l'Inspecteur général polonais du transport routier (réf. n° CAN-PST-SCW.7421.35493.2015.5.A.0475), et annoncée en séance plénière le 9 septembre 2015,


(3) On 26 February 2015, Germany submitted an application EGF/2015/002 DE/Adam Opel for a financial contribution from the EGF, following redundancies in Adam Opel AG and one supplier in Germany.

(3) Le 26 février 2015, l'Allemagne a présenté la demande EGF/2015/002 DE/Adam Opel en vue d'obtenir une contribution financière du Fonds à la suite de licenciements survenus dans l'entreprise Adam Opel AG et chez un fournisseur en Allemagne.


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D. whereas Germany submitted application EGF/2015/002 DE/Adam Opel for a financial contribution from the EGF following 2 881 redundancies in Adam Opel AG, operating in the NACE Rev. 2 division 29 ('Manufacture of motor vehicles, trailers and semi-trailers') and 1 supplier;

D. considérant que l'Allemagne a présenté la demande EGF/2015/002 DE/Adam Opel en vue d'obtenir une contribution financière du Fonds à la suite de 2 881 licenciements intervenus chez Adam Opel AG, entreprise relevant de la division 29 de la NACE Rév. 2 ("Construction de véhicules automobiles, de remorques et semi-remorques") et chez un fournisseur;


On 26 February 2015, Germany submitted an application EGF/2015/002 DE/Adam Opel for a financial contribution from the EGF, following redundancies in Adam Opel AG and one supplier in Germany.

Le 26 février 2015, l'Allemagne a présenté la demande EGF/2015/002 DE/Adam Opel en vue d'obtenir une contribution financière du Fonds à la suite de licenciements survenus dans l'entreprise Adam Opel AG et chez un fournisseur en Allemagne.


Adam Yacub Sharif (alias (a) Adam Yacub Shant, (b) Adam Yacoub).

«Adam Yacub Sharif [alias a) Adam Yacub Shant, b) Adam Yacoub].


(alias (a) Adam Yacub Shant, (b) Adam Yacoub)

[alias a) Adam Yacub Shant; b) Adam Yacoub]


[4] Centre for Migration Law, Nijmegen 2007, and a study requested by the EP, March 2008, C. Adam and A. Devillard, IOM.

[4] Centre for Migration Law, Nijmegen 2007, et une étude commandée par le PE, mars 2008, C. Adam et A. Devillard, IOM.


Moreover, the documentation available to the auditors indicates that for one project, the Adams Building, the legal and financial commitment for the works may have been carried out outside the 31 December 1996 deadline for commitments for the SPD; for the Robin Hood Line Stage III project, an apparent situation of non-compliance with public procurement Directive 93/37/EEC needs to be investigated.

Les documents mis à la disposition des auditeurs ont révélé, en outre, que, dans le cas du projet Adams Building, l'engagement juridique et financier pour les travaux pourrait avoir été exécuté au-delà de la date limite applicable aux engagements pour le DOCUP du 31 décembre 1996; et qu'il pourrait exister, dans le cas du projet Robin Hood Line Stage III, un non-respect de la directive 93/37/CEE sur la passation des marchés publics, qui nécessite une enquête.




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