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Aerodynamic brake
Air brake
Air brake release rod
Air brake reservoir mounting bolt
Air brake system
Air braking system
Air pressure brake
Air reservoir
Air tank
Air-brake reservoir
Air-brake storage tank
Air-operated brake
Air-operated braking system
Compressed air brake
Compressed air brake system
Compressed air operated brake
Compressed air tank
Compressed-air brake
Drag brake
Pneumatic brake
Pneumatically operated brake
Release rod
Reservoir release rod
Speed brake
Storage reservoir

Vertaling van "air-brake reservoir " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
air-brake reservoir | air-brake storage tank | air reservoir | storage reservoir | air tank | compressed air tank

réservoir d'air comprimé | réservoir à air | réservoir d'air | réservoir de frein | bouteille d'air


air-brake reservoir [ air-brake storage tank ]

réservoir d'air comprimé [ bouteille d'air | réservoir de frein ]


air brake reservoir mounting bolt

boulon de fixation de réservoir de frein à air


air brake reservoir mounting bolt

boulon de fixation de réservoir de frein à air


air brake [ air brake system | air braking system | compressed-air brake | compressed air brake system | air-operated braking system ]

frein à air [ frein à air comprimé | frein pneumatique | système de freinage pneumatique ]


air brake | air-operated brake | pneumatic brake | pneumatically operated brake

frein à air comprimé | frein pneumatique


air pressure brake | compressed air brake | compressed air operated brake

freins à air comprimé


air brake release rod | reservoir release rod | release rod

tringle de purge


aerodynamic brake | air brake | drag brake | speed brake

aérofrein


air brake | aerodynamic brake

aérofrein | frein aérodynamique
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
1.2.1. The air brake reservoirs of vehicles shall be so designed that after eight full-stroke actuations of the service braking system control device, the pressure remaining in the air brake reservoir shall be not less than the pressure required to obtain the specified secondary braking performance.

1.2.1. Les réservoirs des freins à air comprimé des véhicules doivent être conçus de telle manière que, après huit actionnements à fond de course du dispositif de commande du frein de service, la pression résiduelle dans le réservoir d'air comprimé ne soit pas inférieure à celle nécessaire pour assurer le freinage de secours avec l'efficacité prescrite.


8.7.1. In the case of compressed-air braking systems, working pressure p2 in the pressure reservoir(s):

8.7.1. Dans le cas de systèmes de freinage à air comprimé, pression de service p2 dans les réservoirs sous pression:


1.2.1. The air brake reservoirs of motor vehicles shall be so designed that after eight full-stroke actuations of the service braking system control, the pressure remaining in the air brake reservoir shall be not less than the pressure required to obtain the specified secondary braking performance.

1.2.1. Les réservoirs des freins à air comprimé des véhicules à moteur doivent être conçus de telle manière que, après huit actionnements à fond de course de la commande du frein de service, la pression résiduelle dans le réservoir d'air comprimé ne soit pas inférieure à celle nécessaire pour assurer le freinage de secours avec l'efficacité prescrite.


8.7.1. In the case of compressed-air braking systems, working pressure p2 in the pressure reservoir(s): .

8.7.1. Dans le cas de systèmes de freinage à air comprimé, pression de service p2 dans les réservoirs sous pression: .


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3.1.2.In the case of a vehicle authorized to draw trailers of category O3 or O4 fitted with compressed air brakes, when tested with the energy source stopped, the supply line blocked off and a reservoir of 0,5-litre capacity connected to the control line, the pressure at full application of the braking control must be between 6,5 and 8 bar at the coupling head of the supply line and between 6 and 7,5 bar at the coupling head of the control line, irrespective of the load condition of the vehicle.

3.1.2.Dans le cas d'un véhicule autorisé à tirer des remorques de la catégorie O3 ou O4 équipées d'un système de freinage à air comprimé, et essayé avec la source d'énergie coupée, la conduite d'alimentation isolée et un réservoir de 0,5 l raccordé à la conduite de commande, les pressions lors de l'application à fond de course de la commande de freinage doivent se situer entre 6,5 et 8 bars à la tête d'accouplement de la conduite d'alimentation et entre 6 et 7,5 bars à la tête d'accouplement de la conduite de commande, quel que soit l'état de charge du véhicule.


ANNEX IV ENERGY RESERVOIRS AND SOURCES OF ENERGY FOR COMPRESSED AIR BRAKES

ANNEXE IV RÉSERVOIRS ET SOURCES D'ÉNERGIE DES FREINS A AIR COMPRIMÉ




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Date index: 2021-03-13
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