Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Approach land
Approach speed
Blind approach landing apparatus
Contract approach
Contract method
Contract mode
Contracting approach
Contracting method
Contracting process
Contractual approach
Landing approach speed
Make land
Project delivery system
VAL
Visual approach landing chart

Vertaling van "approach land mode " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
approach/land mode [ A/L mode ]

mode approche/atterrissage


approach/land mode | A/L mode

mode approche/atterrissage








visual approach landing chart | VAL [Abbr.]

carte d'approche et d'atterrissage à vue


blind approach landing apparatus

appareil pour atterrissage sans visibilité


contracting approach | contract approach | contractual approach | contracting process | contracting method | contract method | contract mode | project delivery system

mode de réalisation


approach speed | landing approach speed

vitesse d'approche
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
34. Appreciates the diversity of passenger rights depending on the mode of transport, be it by water, land or air; believes, however, that a holistic approach is needed, so as to integrate all passenger rights – inter alia to compensation, reimbursement and information – into one comprehensive, consolidated legislative framework;

34. a conscience de la diversité des droits des passagers en fonction du mode de transport, que ce soit par eau, par terre ou par air; considère toutefois qu'une approche globale est nécessaire pour intégrer tous les droits des passagers – entre autres le droit de compensation, de remboursement et d'information – dans un cadre législatif exhaustif et consolidé;


34. Appreciates the diversity of passenger rights depending on the mode of transport, be it by water, land or air; believes, however, that a holistic approach is needed, so as to integrate all passenger rights – inter alia to compensation, reimbursement and information – into one comprehensive, consolidated legislative framework;

34. a conscience de la diversité des droits des passagers en fonction du mode de transport, que ce soit par eau, par terre ou par air; considère toutefois qu'une approche globale est nécessaire pour intégrer tous les droits des passagers – entre autres le droit de compensation, de remboursement et d'information – dans un cadre législatif exhaustif et consolidé;


34. Appreciates the diversity of passenger rights depending on the mode of transport, be it by water, land or air; believes, however, that a holistic approach is needed, so as to integrate all passenger rights – inter alia to compensation, reimbursement and information – into one comprehensive, consolidated legislative framework;

34. a conscience de la diversité des droits des passagers en fonction du mode de transport, que ce soit par eau, par terre ou par air; considère toutefois qu'une approche globale est nécessaire pour intégrer tous les droits des passagers – entre autres le droit de compensation, de remboursement et d'information – dans un cadre législatif exhaustif et consolidé;


8. Stresses the need to develop common definitions and common analytical tools for airport capacity assessments, as well as procedures involving all stakeholders in the assessment of the mid-and long-term airport capacity needs of the EU; notes that this collaborative approach could be accompanied by an exchange of good practice in areas such as environmental impact and cost efficiency, pre-financing of new infrastructures, land use planning/management, integration of all transport modes ...[+++]

8. souligne la nécessité d'élaborer des définitions communes et de mettre en place des instruments analytiques communs aux fins d'évaluation des capacités aéroportuaires, ainsi que des procédures faisant participer tous les acteurs concernés à l'évaluation des besoins à moyen et long terme de l'Union en capacités aéroportuaires; fait observer que cette approche fondée sur la collaboration pourrait aller de pair avec un échange de bonnes pratiques dans des domaines tels que l'impact sur l'environnement et la rentabilité, le préfinance ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
3. the warning results from failure to select landing gear or landing flaps by the appropriate point on the approach (mode 4); or

3) l'avertissement résulte du fait que le train d'atterrissage ou les volets d'atterrissage n'ont pas été actionnés au point d'approche approprié (mode 4), ou


the warning results from failure to select landing gear or landing flaps by the appropriate point on the approach (Mode 4); or

l'avertissement résulte du fait que le train d'atterrissage ou les volets d'atterrissage n'ont pas été actionnés au point d'approche approprié (mode 4); ou


(g)‘landing and take-off cycle’ means a cycle represented by the following time in each operating mode: approach 4,0 minutes; taxi/ground idle 26,0 minutes, take-off 0,7 minutes; climb 2,2 minutes.

«cycle d'atterrissage et de décollage» : un cycle représenté par le temps suivant pour chaque mode opératoire: approche 4,0 minutes; phase de circulation et de ralenti au sol 26,0 minutes, décollage 0,7 minute; montée 2,2 minutes.


(g) "landing and take-off cycle" means a cycle represented by the following time in each operating mode: approach 4,0 minutes; taxi/ground idle 26,0 minutes, take-off 0,7 minutes; climb 2,2 minutes.

g) "cycle d'atterrissage et de décollage": un cycle représenté par le temps suivant pour chaque mode opératoire: approche 4,0 minutes; phase de circulation et de ralenti au sol 26,0 minutes, décollage 0,7 minute; montée 2,2 minutes.


(g) "landing and take-off cycle" means a cycle represented by the following time in each operating mode: approach 4,0 minutes; taxi/ground idle 26,0 minutes, take-off 0,7 minutes; climb 2,2 minutes;

g) "cycle d'atterrissage et de décollage": un cycle représenté par le temps suivant pour chaque mode opératoire: approche 4,0 minutes; phase de circulation et de ralenti au sol 26,0 minutes, décollage 0,7 minute; montée 2,2 minutes;


As a result: - transport policy must at all times be made to reconcile user demand and infrastructure development with environmental protection. This approach implies greater attention to issues such as business location and residential development and will, in consequence, have implications for land use planning. - the identification of the environmental impact of transport and related policy action is an integral part of future policy planning. This will necessitate close coordination of other policies for areas depending on transpo ...[+++]

Il en résulte que : - la politique des transports doit à tout moment concilier la demande de l'usager et le développement des infrastructures d'une part, et la protection de l'environnement d'autre part; cette approche implique que l'on attache une attention plus grande à des questions telles que l'implantation des entreprises et le développement des quartiers résidentiels et aura, par conséquent, des incidences sur l'aménagement du territoire; - l'identification des incidences des transports sur l'environnement et des mesures polit ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'approach land mode' ->

Date index: 2021-07-02
w