Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Ad click
Ad click rate
Ad click-through
Ad click-through rate
Advertisement click
Advertisement click-through
Brick and click
Bricks and clicks
Button click
CTR
Clic
Click
Click and brick
Click and mortar
Click rate
Click-and-bricks business
Click-and-mortar
Click-and-mortar business
Click-and-mortar store
Click-through
Click-through rate
Click-through ratio
Clicking
Clicks and bricks
Clicks and mortar
Clicks-and-bricks business
Clicks-and-mortar business
Clicks-and-mortar firm
Determine creatively about jewellery
Educate staff about product features
Examine complaints about improper waste handling
Explore complaints about improper waste handling
Follow up on complaints about improper waste handling
Hybrid online and full-service business
Investigate complaints about improper waste handling
Lined click beetle
Striped click-beetle
Striped elaterid beetle
Surmise creatively about jewellery
Teach staff about product features
Think creatively about jewellery
Thinking creatively about jewellery
Train staff about product features
Training staff about a product feature
Wireworm

Traduction de «clicks by about » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
click and mortar | click-and-mortar | clicks and mortar | click and brick | clicks and bricks | brick and click | bricks and clicks

clic et mortier | clics et mortier | clic et brique | clics et brique | clics et briques | brique et clic | brique et clics | briques et clics


click-and-mortar store [ click-and-mortar business | clicks-and-mortar business | clicks-and-mortar firm | clicks-and-bricks business | click-and-bricks business | mixed online/offline business | hybrid online and full-service business ]

boutique électronique et traditionnelle [ magasin électronique et traditionnel | entreprise clic et mortier | entreprise électronique et traditionnelle ]


click-through rate | CTR | ad click-through rate | ad click rate | click rate | click-through ratio

taux de clics | TDC | taux de clic


click-through [ advertisement click-through | ad click-through | advertisement click | ad click ]

clic publicitaire [ clic-pub ]


click-through | ad click-through | ad click | advertisement click-through | advertisement click

clic publicitaire | clic-pub


educate staff about product features | teach staff about product features | train staff about product features | training staff about a product feature

former le personnel sur les caractéristiques de produits


surmise creatively about jewellery | thinking creatively about jewellery | determine creatively about jewellery | think creatively about jewellery

faire preuve de créativité dans la fabrication de bijoux


examine complaints about improper waste handling | explore complaints about improper waste handling | follow up on complaints about improper waste handling | investigate complaints about improper waste handling

examiner des plaintes concernant une mauvaise gestion des déchets


button click [ click | clic | clicking ]

clic [ clic de souris ]


lined click beetle | striped click-beetle | striped elaterid beetle | wireworm

taupin rayé
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Appearance in Google's search results impacts on user clicks/traffic: Real-world consumer behaviour, surveys and eye-tracking studies demonstrate that consumers generally click far more on search results at or near the top of the first search results page than on results lower down the first page, or on subsequent pages, where rival comparison shopping services were most often found after demotion. a) In fact, even on desktops, the ten highest-ranking generic search results on page 1 together generally receive approximately 95% of all clicks on generic search results (with the top search result receiving ...[+++]

L'apparition dans les résultats de recherche de Google influe sur les clics d'utilisateurs/le trafic: le comportement réel des consommateurs, des enquêtes et des études oculométriques montrent que les consommateurs cliquent généralement beaucoup plus sur des résultats de recherche figurant en haut ou dans la première partie de la première page de résultats de recherche que sur les résultats situés plus bas sur la première page, ou sur les pages suivantes, où les services de comparaison concurrents se trouvaient la plupart du temps après rétrogradation. a) De fait, même sur les ordinateurs de bureau, les dix premiers résultats de recherch ...[+++]


Even on a desktop, the ten highest-ranking generic search results on page 1 together generally receive approximately 95% of all clicks on generic search results (with the top result receiving about 35% of all the clicks).

Même sur un ordinateur de bureau, les dix premiers résultats de recherche générique sur la page 1 reçoivent ensemble généralement 95 % de l'ensemble des clics effectués sur les résultats de recherche générique (le résultat classé en premier recevant près de 35 % de l'ensemble des clics).


The first result on page 2 of Google's search results receives only about 1% of all clicks.

Le premier résultat de la page 2 des résultats de recherche de Google ne reçoit qu'environ 1 % du total des clics.


This cannot just be explained by the fact that the first result is more relevant, because evidence also shows that moving the first result to the third rank leads to a reduction in the number of clicks by about 50%.

Cette répartition ne peut s'expliquer par le simple fait que le premier résultat est plus pertinent, car il est également établi que le fait de décaler le premier résultat à la troisième place entraîne une diminution d'environ 50 % du nombre de clics.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The first result on page 2 of Google's generic search results receives only about 1% of all clicks.

Le premier résultat de la page 2 des résultats de recherche générique de Google ne reçoit que 1 % environ du total des clics.


Such networks are playing an increasingly important role in society, particularly among young people, and may be used for purposes such as social contact (Facebook) or job-hunting (LinkedIn).The vast amount of information exchanged between ‘friends’ on these sites is often used for advertising purposes (e.g. Facebook’s ‘Like’ feature, whereby users can tell their list of ‘friends’ about a product or brand by clicking the ‘Like’ button on the sites of Facebook’s commercial partners).

Ceux-ci occupent une place croissante au sein de la société, notamment auprès des plus jeunes: enjeu de sociabilité (Facebook), recherche d'emplois (LinkedIn). Le nombre considérable d'informations échangées entre "amis" sur ces sites sont souvent exploitées à des fins publicitaires (ex". J'aime" de Facebook: diffusion à la liste d'"amis" du choix d'un produit, d'une marque, etc. en cliquant sur un bouton "J'aime" placé sur un site commercial partenaire de Facebook).


The Internet in particular provides previously unimaginable details about our private lives; even a single click on a website generates data that potentially could be used or abused by marketers, intelligence services, or identity thieves.

Internet en particulier fournit des détails jusqu'à présent impensables concernant notre vie privée: d'un simple clic sur un site, on obtient des données susceptibles d'être utilisées, parfois de façon abusive, par les services de renseignement ou des "voleurs d'identité".


8. Is concerned about the merger of Google and Double Click, which may result in a gatekeeper for targeted online advertising services based on the personal data of internet users; considers that effective monitoring is essential to avoid the abuse of a dominant position; calls on the Commission to propose a model in this respect;

8. est préoccupé par la fusion de Google et de Double Click, qui peut déboucher sur un contrôle de l'accès, pour des services ciblés de publicité en ligne, reposant sur les données personnelles d'utilisateurs de l'internet; juge qu'un contrôle adéquat est indispensable pour éviter les abus de position dominante; invite la Commission à présenter un modèle en la matière;


In 1999, more than 70 000 hits resulting in about 600 000 requests were registered – and by this we mean screens consulted or clicked on.

En 1999, plus de 70 000 visites ont été enregistrées et ont donné lieu à quelque 600 000 demandes - et nous visons ici les écrans consultés ou sur lesquels on a cliqué.


In 1999, more than 70 000 hits resulting in about 600 000 requests were registered – and by this we mean screens consulted or clicked on.

En 1999, plus de 70 000 visites ont été enregistrées et ont donné lieu à quelque 600 000 demandes - et nous visons ici les écrans consultés ou sur lesquels on a cliqué.


w