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CEC
Calculate commission
Calculate commissions
Calculating commissions
Caption
Commission construction of set
Commission of the European Communities
Commission set construction
Commission set's construction
Commissioning set construction
Continuous underline
EC Commission
ECA
ECE
ECLAC
ESCAP
ESCWA
EU Commission
Economic Commission for Africa
Economic Commission for Europe
Economic and Social Commission for Western Asia
European Commission
Handle commissioned instructions
Legend
Process commissioned directions
Process commissioned instructions
Processing commissioned instructions
Single underlining
Tally commissions
UN Commission for Social Development
UN Commission on Narcotic Drugs
UN Commission on Population and Development
UN Commission on Sustainable Development
UN Commission on the Status of Women
UN Forum on Forests
UN Statistical Commission
UN regional commission
UN technical commission
UNFF
Underline
Underscore
United Nations Commission for Social Development
United Nations Commission on Narcotic Drugs
United Nations Commission on Sustainable Development
United Nations Commission on the Status of Women
United Nations Forum on Forests
United Nations Statistical Commission
United Nations regional commission
United Nations technical commission

Vertaling van "commission also underlines " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
continuous underline | single underlining

soulignement continu | soulignement simple


UN technical commission [ UN Commission for Social Development | UN Commission on Crime Prevention and Criminal Justice | UN Commission on Narcotic Drugs | UN Commission on Population and Development | UN Commission on Science and Technology for Development | UN Commission on Sustainable Development | UN Commission on the Status of Women | UNFF | UN Forum on Forests | United Nations Commission for Social Development | United Nations Commission on Crime Prevention and Criminal Justice | United Nations Commission on Narcotic Drugs | United Nations Commission on Population and Development | United Nations Commission on Science and Technolog ...[+++]

commission technique ONU [ Commission de la condition de la femme | Commission de la population et du développement | Commission de la science et de la technique au service du développement | Commission des stupéfiants | Commission de statistique | Commission du développement durable | Commission du développement social | Commission pour la prévention du crime et la justice pénale | commission technique des Nations unies | FNUF | Forum des Nations unies sur les forêts ]






UN regional commission [ ECA | ECE | ECLAC | Economic and Social Commission for Asia and the Pacific | Economic and Social Commission for Western Asia | Economic Commission for Africa | Economic Commission for Europe | Economic Commission for Latin America and the Caribbean | ESCAP | ESCWA | United Nations regional commission ]

commission régionale ONU [ CEA | CENUE | CEPALC | CESAO | CESAP | Commission économique des Nations unies pour l'Afrique | Commission économique des Nations unies pour l'Amérique latine et les Caraïbes | Commission économique des Nations unies pour l'Europe | Commission économique et sociale des Nations unies pour l'Asie et le Pacifique | Commission économique et sociale des Nations unies pour l'Asie occidentale | commission régionale des Nations unies ]


European Commission [ CEC | Commission of the European Communities | EC Commission | EU Commission ]

Commission européenne [ CCE | Commission CE | Commission des Communautés européennes ]


calculate commission | calculating commissions | calculate commissions | tally commissions

calculer des commissions


process commissioned directions | processing commissioned instructions | handle commissioned instructions | process commissioned instructions

exécuter des instructions commandées


commission construction of set | commission set's construction | commission set construction | commissioning set construction

commander la construction de décors
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The commission also underlined the importance of understanding that one-size-fits-all regulations, which is the implicit framework in the current rules, tend to disproportionately harm smaller businesses like credit unions.

La commission a également souligné l'importance de comprendre que la réglementation « taille unique », qui est implicite dans le cadre actuel de lutte contre le recyclage des produits de la criminalité et le financement des activités terroristes, a tendance à nuire de façon disproportionnée aux petites entreprises comme les caisses de crédit.


18. Underlines that the answer to the crisis must be more Europe and not less Europe, in order to restart investment, boost the creation of jobs and help rebuild confidence in the economy; has already been critical of the freeze in commitment appropriations in the DB adopted by the Commission as underlined in Parliament's above-mentioned resolution of 4 July 2012 on the mandate for the trilogue, cannot therefore accept Council's decision to reduce them further down to 1,27 % compared to budget 2012; recalls that commitments reflect EU political prioriti ...[+++]

18. souligne qu'il faut plus d'Europe, et non moins d'Europe, pour surmonter la crise, et ce afin de relancer les investissements, de stimuler la création d'emplois et de contribuer à redonner confiance dans l'économie; avait déjà critiqué, dans sa résolution susmentionnée du 4 juillet 2012 sur le mandat relatif au trilogue, le gel des crédits d'engagement dans le projet de budget adopté par la Commission et ne peut donc accepter la décision du Conseil de réduire encore les crédits d'engagement pour les limiter à 1,27 % par rapport au budget 2012; rappelle que les engagements sont le reflet des priorités politiques de l'Union et qu'ils ...[+++]


18. Underlines that the answer to the crisis must be more Europe and not less Europe, in order to restart investment, boost the creation of jobs and help rebuild confidence in the economy; has already been critical of the freeze in commitment appropriations in the DB adopted by the Commission as underlined in Parliament's above-mentioned resolution of 4 July 2012 on the mandate for the trilogue, cannot therefore accept Council's decision to reduce them further down to 1,27% compared to budget 2012; recalls that commitments reflect EU political prioritie ...[+++]

18. souligne qu'il faut plus d'Europe, et non moins d'Europe, pour surmonter la crise, et ce afin de relancer les investissements, de stimuler la création d'emplois et de contribuer à redonner confiance dans l'économie; avait déjà critiqué, dans sa résolution susmentionnée du 4 juillet 2012 sur le mandat relatif au trilogue, le gel des crédits d'engagement dans le PB adopté par la Commission et ne peut donc accepter la décision du Conseil de réduire encore les crédits d'engagement pour les limiter à 1,27 % par rapport au budget 2012; rappelle que les engagements sont le reflet des priorités politiques de l'Union et qu'ils doivent être ...[+++]


Indeed, a recent study commissioned by the European Commission has underlined again the importance of this sector which consists of some 7000 business entities in Europe, employing upwards of 350,000 Europeans and which regularly records the highest production growth rates amongst all industry sectors in the EU.

En effet, les résultats d’une récente étude ordonnée par la Commission européenne ont encore mis en évidence l’importance de ce secteur qui est composé de quelque 7000 entreprises en Europe employant jusqu’à 350.000 Européens et qui, régulièrement, enregistre les taux de croissance de production les plus forts de tous les secteurs industriels de l’UE.


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Today, the European Commission has underlined its commitment to Better Regulation by up-dating its guidelines to better assess the impact of possible Commission proposals.

La Commission européenne a témoigné aujourd’hui de son engagement à promouvoir une meilleure réglementation, en actualisant, dans le sens d’une amélioration, ses lignes directrices relatives à l’évaluation de l’impact de ses propositions.


30. Notes the risks of the devolution process of the Commission delegations in ACP countries, such as difficulties in finding appropriate staff and the possibility of incoherent interpretation of rules between Commission delegations; underlines the need to improve the rules and to find a balance between reinforced control mechanisms and the need for reporting on one hand, and efficient and speedy decision-making locating the main decisions on projects in the delegations on the other;

30. relève les risques que présente le processus de déconcentration vers les délégations de la Commission dans les pays ACP, par exemple des difficultés pour trouver un personnel approprié et la possibilité d'une interprétation des règles qui manque de cohérence d'une délégation de la Commission à l'autre; souligne qu'il importe d'améliorer les règles et de trouver un équilibre entre des mécanismes de contrôle renforcés et la nécessité de remettre des rapports d'une part, et un processus de décision rapide et efficace, permettant aux délégations de prendre les principales décisions sur les projets, d'autre part;


7. Notes the risks of the devolution process of the Commission delegations in ACP countries, such as difficulties in finding appropriate staff and the possibility of incoherent interpretation of rules between Commission delegations; underlines the need to improve the rules and to find a balance between reinforced control mechanisms and the need for reporting on one hand, and efficient and speedy decision-making locating the main decisions on projects in the delegations on the other;

7. relève les risques que présente le processus de dévolution en faveur des délégations de la Commission dans les pays ACP, par exemple des difficultés pour trouver un personnel approprié et la possibilité d'une interprétation des règles qui manque de cohérence d'une délégation de la Commission à l'autre; souligne qu'il importe d'améliorer les règles et de trouver un équilibre entre des mécanismes de contrôle renforcés et la nécessité de remettre des rapports d'une part, et un processus de décision rapide et efficace, permettant aux délégations de prendre les principales décisions sur les projets, d'autre part;


30. Notes the risks of the devolution process of the Commission delegations in ACP countries, such as difficulties in finding appropriate staff and the possibility of incoherent interpretation of rules between Commission delegations; underlines the need to improve the rules and to find a balance between reinforced control mechanisms and the need for reporting on one hand, and efficient and speedy decision-making locating the main decisions on projects in the delegations on the other;

30. relève les risques que présente le processus de déconcentration vers les délégations de la Commission dans les pays ACP, par exemple des difficultés pour trouver un personnel approprié et la possibilité d'une interprétation des règles qui manque de cohérence d'une délégation de la Commission à l'autre; souligne qu'il importe d'améliorer les règles et de trouver un équilibre entre des mécanismes de contrôle renforcés et la nécessité de remettre des rapports d'une part, et un processus de décision rapide et efficace, permettant aux délégations de prendre les principales décisions sur les projets, d'autre part;


In the context of work to create the common economic space, the Commission will underline the benefit of enlargement for Russia and for EU/Russia economic relations, of taking forward bilateral negotiations for Russia's World Trade Organisation (WTO) accession. It will also recall the importance of cooperation on energy and transport issues, including the Energy Dialogue and satellite navigation (Galileo).

La Commission rappellera aussi l'importance de la coopération sur les questions d'énergie et de transports, dont le dialogue sur l'énergie et la navigation par satellite (Galileo).


The extension of the Article 90 directive must be seen in the context of the following points: * the benefits of services liberalisation in the multi-media context will not be realised without liberalsiation of available CATV network capacity *Many of the Member States, also the most important in terms of the EUs telecoms markets, urged the Commission at the last Telecoms Council to present proposals as soon as possible for rapid liberalisation of CATV networks. *The Commission has underlined ...[+++]

L'extension de la directive adoptée en vertu de l'article 90 doit être considérée dans le contexte suivant: - les avantages de la libéralisation des services dans un contexte multimédia ne seront effectifs que si les réseaux de télédistribution disponibles sont, eux aussi, libéralisés; - de nombreux États membres, qui sont aussi les plus importants en termes de marchés des télécommunications dans l'Union européenne, ont instamment demandé à la Commission, lors du dernier conseil "télécommunications", de présenter, aussi rapidement qu ...[+++]


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