Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Anticipate needs
Brainstorming
Constructive thinking
Creative and Critical Thinking
Creative thinking
Determine creatively about jewellery
Develop new ideas regarding food and drinks
Expectation-driven thinking
Goal driven thinking
Goal-driven control structure
International Center for Creative Thinking
Surmise creatively about jewellery
Think creatively
Think creatively about food and beverages
Think creatively about jewellery
Think of food and beverages creatively
Think of food and beverages in a creative way
Thinking creatively about jewellery
Top-down approach
Top-down control structure
Top-down thinking
Visualise completed project

Vertaling van "creative and think " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
develop new ideas regarding food and drinks | think of food and beverages in a creative way | think creatively about food and beverages | think of food and beverages creatively

faire preuve de créativité en ce qui concerne les repas et les boissons


surmise creatively about jewellery | thinking creatively about jewellery | determine creatively about jewellery | think creatively about jewellery

faire preuve de créativité dans la fabrication de bijoux


creative thinking | visualise completed project | anticipate needs | think creatively

réfléchir de manière créative | avoir un esprit créatif | faire preuve de créativité


creative thinking [ constructive thinking ]

imagination créatrice [ imagination constructive ]


brainstorming | creative thinking

conférence d'idées | conférence-choc | creuset à idées




International Center for Creative Thinking

International Center for Creative Thinking


Creative and Critical Thinking

la créativité et le raisonnement critique




expectation-driven thinking | goal driven thinking | goal-driven control structure | top-down approach | top-down control structure | top-down thinking

haut-bas | pensée but-dirigée | raisonnement dirigé par le but | raisonnement guidé par le but
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
education systems need to be modernised to promote creativity, critical thinking and an entrepreneurial mindset

les systèmes éducatifs doivent être modernisés de façon à favoriser la créativité, et la pensée critique ainsi que l’esprit d’entreprise


21. Stresses the need to include elements of entrepreneurial learning at all levels of education and training, since instilling entrepreneurial spirit among the young at an early stage and developing transversal skills linked to entrepreneurship, such as creativity, critical thinking, empathy, teamwork and a sense of initiative, contribute to young people’s personal and professional development and facilitate their transition into the job market; urges, in this respect, active dialogue and cooperation between universities and businesses aimed at developing educational programmes which equip young people with the req ...[+++]

21. insiste sur la nécessité d'inclure des éléments d'apprentissage entrepreneurial à tous les niveaux d'enseignement, car inculquer l'esprit d'entreprise aux jeunes à un âge précoce et développer les compétences transversales liées à l'entrepreneuriat, telles que la créativité, l'esprit critique, l'empathie, le travail en équipe et l'esprit d'initiative, contribuent au développement tant personnel que professionnel des jeunes et leur permettent une transition plus facile vers le marché du travail; encourage dès lors vivement les uni ...[+++]


65. Recalls that investing in education and in developing skills that respond to the demands of the labour market and society is essential for growth and competitiveness, as well as for European awareness, personal development and self-confidence; points out that entrepreneurship requires the development of transversal skills such as creativity, critical thinking, teamwork and a sense of initiative which contribute to young people’s personal and professional development and facilitate their earlier entry into the job market; stresses that such investment should be supported by stronger synergies between European an ...[+++]

65. rappelle qu'il est essentiel, tant pour la croissance et la compétitivité que pour la conscience européenne, l'épanouissement personnel et la confiance en soi, d'investir dans l'éducation et dans le développement de compétences qui répondent aux exigences du marché du travail et de la société; souligne que l'esprit d'entreprise requiert le développement de compétences transversales telles que la créativité, l'esprit critique, le travail en équipe, l'esprit d'initiative, qui contribuent au développement personnel et professionnel ...[+++]


65. Recalls that investing in education and in developing skills that respond to the demands of the labour market and society is essential for growth and competitiveness, as well as for European awareness, personal development and self-confidence; points out that entrepreneurship requires the development of transversal skills such as creativity, critical thinking, teamwork and a sense of initiative which contribute to young people’s personal and professional development and facilitate their earlier entry into the job market; stresses that such investment should be supported by stronger synergies between European an ...[+++]

65. rappelle qu'il est essentiel, tant pour la croissance et la compétitivité que pour la conscience européenne, l'épanouissement personnel et la confiance en soi, d'investir dans l'éducation et dans le développement de compétences qui répondent aux exigences du marché du travail et de la société; souligne que l'esprit d'entreprise requiert le développement de compétences transversales telles que la créativité, l'esprit critique, le travail en équipe, l'esprit d'initiative, qui contribuent au développement personnel et professionnel ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
65. Recalls that investing in education and in developing skills that respond to the demands of the labour market and society is essential for growth and competitiveness, as well as for European awareness, personal development and self-confidence; points out that entrepreneurship requires the development of transversal skills such as creativity, critical thinking, teamwork and a sense of initiative which contribute to young people’s personal and professional development and facilitate their earlier entry into the job market; stresses that such investment should be supported by stronger synergies between European an ...[+++]

65. rappelle qu'il est essentiel, tant pour la croissance et la compétitivité que pour la conscience européenne, l'épanouissement personnel et la confiance en soi, d'investir dans l'éducation et dans le développement de compétences qui répondent aux exigences du marché du travail et de la société; souligne que l'esprit d'entreprise requiert le développement de compétences transversales telles que la créativité, l'esprit critique, le travail en équipe, l'esprit d'initiative, qui contribuent au développement personnel et professionnel ...[+++]


14. Recalls that investing in education and in developing skills that respond to the demands of the labour market and society is essential for growth and competitiveness, as well as for European awareness, personal development and self-confidence; points out that entrepreneurship requires the development of transversal skills such as creativity, critical thinking, teamwork and a sense of initiative, which contribute to young people’s personal and professional development and facilitate their earlier entry into the job market; stresses that such investment should be supported by stronger synergies between European a ...[+++]

14. rappelle qu'il est essentiel, tant pour la croissance et la compétitivité que pour la conscience européenne, l'épanouissement personnel et la confiance en soi, d'investir dans l'éducation et dans le développement des compétences qui répondent aux exigences du marché du travail et de la société; rappelle que l'esprit d'entreprise requiert le développement de compétences transversales telles que la créativité, l'esprit critique, le travail en équipe, l'esprit d'initiative, qui contribuent au développement tant personnel que profess ...[+++]


providing a solid base for further learning, developing a higher level of knowledge and improving a child’s ability to develop creative and critical thinking skills,

fournir une base solide pour les futurs apprentissages, un niveau supérieur de connaissances et une meilleure capacité de l’enfant à développer ses compétences créatives et son esprit critique.


Promoting creativity, innovation and digital competence through education during the early years can produce benefits later on, by laying the foundations for further learning, by enabling knowledge to be developed to a much higher level and by generally improving each child's ability to develop creative and critical thinking skills and to become responsible citizens for the Europe of tomorrow, capable of meeting the challenges of an increasingly interconnected and globalised world.

Le fait de favoriser la créativité, l’innovation et la compétence numérique par l’éducation durant les premières années de la vie est susceptible d’apporter des avantages par la suite: en effet, cela jette la base de futurs apprentissages, permet d’élargir les connaissances à un niveau beaucoup plus élevé et, de manière générale, améliore l’aptitude de chaque enfant à développer des compétences créatives et l’esprit critique et à devenir un citoyen responsable de l’Europe de demain en mesure de relever les défis qui se posent dans un environnement mo ...[+++]


Encourage the providers of initial and continuous professional development programmes for both teachers and ECEC professionals to give consideration to effective methods for fostering curiosity, experimentation, creative and critical thinking and cultural understanding — for instance through art, music and theatre — and to explore the potential of creative partnerships.

Encourager les fournisseurs de programmes de formation professionnelle initiale et continue destinés à la fois aux enseignants et aux professionnels de l’éducation et de l’accueil des jeunes enfants à accorder de l’attention aux méthodes capables de stimuler la curiosité, l’expérimentation, la créativité et l’esprit critique et la compréhension de la culture - par exemple à travers l’art, la musique et le théâtre - et à étudier les possibilités de mettre en place des partenariats créatifs.


Teachers and ECEC professionals have a fundamental role to play in stimulating children's curiosity, imagination and willingness to experiment and in helping them to develop not only basic skills and specific knowledge, but also the transversal competences required for creativity and innovation, such as critical thinking, problem-solving and initiative-taking.

Les enseignants et les professionnels de l’éducation et de l’accueil des jeunes enfants ont un rôle fondamental à jouer pour stimuler la curiosité, l’imagination et la soif d’expérimentation des enfants et de les aider à développer non seulement des compétences de base et des connaissances spécifiques, mais aussi les compétences transversales nécessaires à la créativité et à l’innovation, par exemple l’esprit critique, la résolution de problèmes et l’initiative.


w