Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alcoholic hallucinosis
Assess students' preliminary learning experiences
Assesses students' preliminary learning experiences
Assessing students' preliminary learning experiences
Authentic learning experience
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Delirium tremens
Design of learning experiences
Disorder of personality and behaviour
Entrepreneurial learning
Entrepreneurial learning experience
Experiential achievements
Experiential background
Experiential learning
Gauge students' preliminary learning experiences
Intensive learning experience
Jealousy
Learning experience
Life experience
Paranoia
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Supervised Alternate Learning Experience Program

Traduction de «entrepreneurial learning experience » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
entrepreneurial learning experience

activités de découverte professionnelle | période d'apprentissage en entreprise


assesses students' preliminary learning experiences | assessing students' preliminary learning experiences | assess students' preliminary learning experiences | gauge students' preliminary learning experiences

évaluer les expériences d'apprentissage préliminaires d'étudiants


entrepreneurial learning

apprentissage de l'entrepreneuriat | apprentissage de l'esprit d'entreprise


learning experience

expérience en milieu professionnel | expériences de formation


authentic learning experience

situation authentique d'apprentissage | situation authentique


design of learning experiences

mise en place de situations didactiques


intensive learning experience

programme d'apprentissage intensif


Supervised Alternate Learning Experience Program

Programme d'apprentissage parallèle dirigé pour élèves dispensés de la fréquentation scolaire


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include self-report data, analysis of blood and other body fluids, characteristic physical and psychological symptom ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison complète, sauf dans les cas ayant entraîné des lésions organiques ou d'autres complications. Parmi les complic ...[+++]


experiential achievements | experiential learning | life experience | experiential background

acquis extrascolaires | antécédents expérientiels
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
6. Stresses that education is a fundamental right enshrined in the Treaty on European Union, and that education and training policy should enable all members of society to benefit from high-quality education; points out that inequality still persists in European education systems and that inherited social standing is the major contributing factor; emphasises that ensuring equal access to high-quality education for all members of society is the key to breaking the cycle of social exclusion; recalls, in this connection, that investment is needed to enable all people to take part in stimulating learning experiences at any stage of their ...[+++]

6. souligne que l'éducation est un droit fondamental consacré par le traité sur l'Union européenne et que la politique en matière d'éducation et de formation devrait permettre à tous les membres de la société de bénéficier d'une éducation de qualité; fait observer que les inégalités persistent au sein des systèmes éducatifs européens et que l'héritage du statut social est le problème majeur qui y contribue; souligne que garantir l'égalité d'accès à une formation de qualité à tous les membres de la société est la clé permettant de briser le cycle de l'exclusion sociale; rappelle à cet égard que des investissements sont nécessaires pour permettre à chaque individu de participer, à chaque étape de sa vie, à des ...[+++]


Promote practical entrepreneurial experiences, such as creativity challenges, start-ups, business simulations or entrepreneurial project-based learning, bearing in mind the need to use an age-relevant approach.

Promouvoir les expériences pratiques d’entrepreneuriat telles que les concours de créativité, les jeunes pousses, les simulations de création d’entreprises ou les actions de formation à l’esprit d’entreprise basées sur un projet, étant entendu que toute démarche doit être adaptée à l’âge du public visé.


the Commission: is promoting entrepreneurial culture and facilitating exchanges of best practice in enterprise education will launch a “European SME Week” in 2009 — an umbrella for many campaign-type events that will take place throughout Europe is launching the “Erasmus for Young Entrepreneurs” initiative in 2008, which aims to promote exchanges of experience and training by giving nascent entrepreneurs the possibility to learn from experienced host ent ...[+++]

la Commission: encourage la culture entrepreneuriale et facilite les échanges de bonnes pratiques dans l’éducation à l’esprit d’entreprise lancera en 2009 une «semaine européenne des PME», qui servira de cadre à l’organisation de nombreuses manifestations sur tout le territoire européen lance en 2008 l’initiative «Erasmus pour jeunes entrepreneurs», dont le but est de promouvoir les échanges d’expériences et de formations en offrant aux entrepreneurs en herbe la possibilité d’acquérir de l’expérience auprès d’entrepreneurs d’accueil e ...[+++]


Facilitate traineeships and exchanges, sharing experiences and other learning activities, enhancing entrepreneurial attitudes and skills (e.g. engaging young people in direct entrepreneurial experiences, on the job training, networks, promotion of specialised skills) and support efforts to define the learning outcomes of such activities. Promote the development of tools to allow young people to assess and present their entrepreneurial skills and competences.

faciliter les stages et les échanges, le partage d'expériences et les autres activités d'apprentissage valorisant les compétences et les comportements entrepreneuriaux (par exemple, donner la possibilité aux jeunes de participer directement à une expérience entrepreneuriale, les former en entreprise, créer des réseaux, encourager l'acquisition de compétences spécialisées), et soutenir les efforts visant à définir les acquis qui doivent résulter de ces activités; promouvoir l'élaboration d'instruments permettant aux jeunes d'évaluer l ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Facilitate traineeships and exchanges, sharing experiences and other learning activities, enhancing entrepreneurial attitudes and skills (e.g. engaging young people in direct entrepreneurial experiences, on the job training, networks, promotion of specialised skills) and support efforts to define the learning outcomes of such activities. Promote the development of tools to allow young people to assess and present their entrepreneurial skills and competences.

faciliter les stages et les échanges, le partage d'expériences et les autres activités d'apprentissage valorisant les compétences et les comportements entrepreneuriaux (par exemple, donner la possibilité aux jeunes de participer directement à une expérience entrepreneuriale, les former en entreprise, créer des réseaux, encourager l'acquisition de compétences spécialisées), et soutenir les efforts visant à définir les acquis qui doivent résulter de ces activités; promouvoir l'élaboration d'instruments permettant aux jeunes d'évaluer l ...[+++]


21. Calls for strong financial support for agreements on common core curricula, which guarantee well defined learning outcomes, inter alia by exploring the methodology approach developed by Tuning and through the experience of the ‘Tuning Academy’; calls for particular attention to be paid to the specific nature of humanities curricula, as a stronghold for democracy and a vehicle for the achievement of European cohesion, in order to determine which specific knowledge and skills should be covered by degree courses so as to encourage l ...[+++]

21. demande l'octroi d'un solide appui financier en faveur d'accords sur des programmes communs qui garantissent des résultats bien déterminés en matière d'apprentissage, notamment en explorant la méthodologie adoptée par le projet «Tuning» et par l'expérience de la «Tuning Academy»; demande qu'une attention particulière soit portée aux caractères spécifiques des programmes d'études en sciences humaines, en tant que bastion de la démocratie et vecteur pour l'obtention de la cohésion européenne, afin de définir les connaissances et les compétences spécifiques à chaque cycle d'études, de façon à favoriser un apprentissage qui associe les ...[+++]


21. Calls for strong financial support for agreements on common core curricula, which guarantee well defined learning outcomes, inter alia by exploring the methodology approach developed by Tuning and through the experience of the ‘Tuning Academy’; calls for particular attention to be paid to the specific nature of humanities curricula, as a stronghold for democracy and a vehicle for the achievement of European cohesion, in order to determine which specific knowledge and skills should be covered by degree courses so as to encourage l ...[+++]

21. demande l'octroi d'un solide appui financier en faveur d'accords sur des programmes communs qui garantissent des résultats bien déterminés en matière d'apprentissage, notamment en explorant la méthodologie adoptée par le projet "Tuning" et par l'expérience de la "Tuning Academy"; demande qu'une attention particulière soit portée aux caractères spécifiques des programmes d'études en sciences humaines, en tant que bastion de la démocratie et vecteur pour l'obtention de la cohésion européenne, afin de définir les connaissances et les compétences spécifiques à chaque cycle d'études, de façon à favoriser un apprentissage qui associe les ...[+++]


The Community should provide for the common development of competitiveness strategies for industrial and service sectors, for the promotion of best practices and exchange of experience in relation to an entrepreneurial environment, and for the continuous upgrading of the educational level of workers with the aims, inter alia , of promoting the emergence of young entrepreneurs, of developing an entrepreneurial culture for both men and women, and of fostering corporate social responsibility based on the principle of equal opportunities and equal treatment for men and women in respect of training, employment and lifelong ...[+++]

La Communauté devrait assurer l'élaboration commune de stratégies visant à développer la compétitivité dans l'industrie et les services ainsi qu'à promouvoir les meilleures pratiques et les échanges d'expériences relatives à l'environnement de l'entreprise et à revaloriser constamment le niveau de formation des travailleurs dans le but, notamment, de favoriser l'apparition d'entrepreneurs jeunes, de développer une culture de l'entreprise tant pour les hommes que pour les femmes et de favoriser la responsabilité sociale des entreprises ...[+++]


The Community should provide for the common development of competitiveness strategies for industrial and service sectors, and for the promotion of best practices and the utilisation of experience with regard to an entrepreneurial environment, the continuous upgrading of the educational level of workers, the development of an entrepreneurial culture for both men and women, corporate social responsibility based on the principle of equal opportunities and equal treatment for men and women in respect of training, employment and lifelong learning.

La Communauté devrait assurer l'élaboration commune de stratégies visant à développer la compétitivité dans l'industrie et les services ainsi qu'à promouvoir les meilleures pratiques et à valoriser les expériences en ce qui concerne l'environnement (suppression) de l'entreprise, la revalorisation constante du niveau de formation des travailleurs, le développement de la culture de l'entreprise chez les hommes et les femmes, la responsabilité sociale de l'entreprise sur la base du principe de l'égalité des chances, et l'égalité de trait ...[+++]


Practical experience: one of the most effective ways to promote entrepreneurial mindsets and skills is through learning by doing (pupils or students setting up and running mini-companies).

Expérience pratique: l'apprentissage par l'expérience pratique (création et gestion de mini-entreprises par des élèves ou étudiants) constitue un moyen des plus efficaces pour stimuler l'esprit d'entreprise et les compétences entrepreneuriales.


w