Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Agricultural graduate
Certificated agriculturist
Domestic arts
Domestic science
Domestic science course
Domestic science school
Graduate in Agricultural Sciences
Graduate in domestic science
Graduate in political sciences
Home ec
Home economics
Home management
Homecraft
Homemaking education
House economics
Household art
Household economics
Household science
Teach domestic science skills
Teach house-keeping skills
Teach housekeeping skills
Train on housekeeping skills
UAS SWITZERLAND

Traduction de «graduate in domestic science » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
graduate in domestic science

diplômée en économie domestique


home economics [ domestic science | household science | homemaking education | home ec | household economics | home management | house economics | homecraft | household art | domestic arts ]

économie domestique [ enseignement ménager | art ménager | arts ménagers | éducation ménagère ]


agricultural graduate | certificated agriculturist | Graduate in Agricultural Sciences

ingénieur agricole | ingénieur agronome | ingénieur agronome diplômé




graduate in political sciences

docteur de sciences politiques


domestic science school

école d'enseignement ménager [ école ménagère ]


teach domestic science skills | train on housekeeping skills | teach housekeeping skills | teach house-keeping skills

enseigner l’économie domestique


Assocation of Graduates of Universities of Applied Sciences [ UAS SWITZERLAND ]

Association faîtière des diplômés des Hautes Ecoles Spécialisées [ HES SUISSE ]


University of St.Gallen - Graduate School of Business, Economics, Law and Social Sciences

Université de Saint-Gall - Ecole des Hautes Etudes Economiques, Juridiques et Sociales (1) | Université de Saint-Gall (2) | Ecole des hautes études économiques, juridiques et sociales de Saint-Gall (3) | Ecole des hautes études économiques et sociales de Saint-Gall (4) | Ecole des hautes études économiques et sociales de St-Gall (5) | Université de Saint-Gall - Ecole des hautes études économiques, juridiques et sociales (6) [ HSG ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
- Increase in number of entries into mathematics, science and technology courses (upper secondary advanced levels and tertiary levels, by gender),- increase in number of graduates in mathematics, science and technology, by gender,- increase in number of scientists and engineers in society, by gender,- increase in number of qualified teachers in the fields of mathematics, science and technology (secondary level).

- Augmentation du nombre des inscriptions dans les filières mathématiques, scientifiques et technologiques (niveaux avancés du secondaire supérieur et 3e cycle, par sexe),- augmentation du nombre des diplômés en mathématiques, en sciences et en technologie, par sexe,- augmentation du nombre de scientifiques et d'ingénieurs dans la société, par sexe,- augmentation du nombre d'enseignants qualifiés dans les domaines des mathématiques, des sciences et des technologies (niveau secondaire).


Countries which have a relatively high proportions of graduates in these fields such as France, Ireland, Finland and the UK would, if current trends were maintained, by 2010 have reached a level in excess of 20 graduates in mathematics, science and technology per 1000 inhabitants.

Si les tendances se poursuivent, les pays qui ont des pourcentages relativement élevés de diplômés dans ces domaines, tels que la France, l'Irlande, la Finlande et le Royaume-Uni, atteindraient d'ici 2010 un niveau de plus de 20 diplômés en mathématiques, en sciences et en technologie pour 1000 habitants.


- By 2010, Member States will have at least halved the level of gender imbalance among graduates in mathematics, science, technology whilst securing an overall significant increase of the total number of graduates, compared to the year 2000.

- Pour 2010, tous les États membres devraient au moins réduire de moitié le déséquilibre hommes-femmes parmi les diplômés dans les domaines de: mathématiques, sciences et technologie en assurant une augmentation significative du nombre total des diplômés, comparé avec celui de 2000.


That is why the Commission proposed a benchmark, adopted by the Education Council in May 2003, that aims to ‘increase by 15% the number of graduates in Maths, Science and Technology’ and ‘decrease gender imbalance’ by 2010.

C’est la raison pour laquelle la Commission a proposé d’établir un point de référence, adopté par le Conseil européen en mai 2003, qui vise à «augmenter de 15 % le nombre d’étudiants diplômés en mathématiques, sciences et technologies» et à «réduire le déséquilibre entre les hommes et les femmes» à l’horizon 2010.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In order to boost the number of postgraduates in engineering, it is important, first, to increase the numbers of graduates in mathematics, science and technology (MST).

Pour accroître le nombre d’étudiants du troisième cycle dans les filières d’ingénierie, il est important d’augmenter, dans un premier temps, le nombre de diplômés en mathématiques, sciences et technologies (MST).


That is why the Commission proposed a benchmark, adopted by the Education Council in May 2003, that aims to ‘increase by 15% the number of graduates in Maths, Science and Technology’ and ‘decrease gender imbalance’ by 2010.

C’est la raison pour laquelle la Commission a proposé d’établir un point de référence, adopté par le Conseil européen en mai 2003, qui vise à «augmenter de 15 % le nombre d’étudiants diplômés en mathématiques, sciences et technologies» et à «réduire le déséquilibre entre les hommes et les femmes» à l’horizon 2010.


In order to boost the number of postgraduates in engineering, it is important, first, to increase the numbers of graduates in mathematics, science and technology (MST).

Pour accroître le nombre d’étudiants du troisième cycle dans les filières d’ingénierie, il est important d’augmenter, dans un premier temps, le nombre de diplômés en mathématiques, sciences et technologies (MST).


By 2010, all Member States should have at least halved the level of gender imbalance among graduates in mathematics, science and technology, while securing a significant overall increase in the total number of graduates compared to the year 2000.

Pour 2010, tous les États membres devraient au moins réduire de moitié le déséquilibre hommes-femmes parmi les diplômés dans les domaines des mathématiques, des sciences et de la technologie en assurant une augmentation significative du nombre total des diplômés, comparé avec celui de 2000.


As a result of this Work Programme, the Education Council adopted in May 2003 a European benchmark: the total number of graduates in mathematics, science and technology in the European Union should increase by at least 15% by 2010 while at the same time the level of gender imbalance should decrease.

À la suite de ce programme de travail, le Conseil «Éducation» a adopté en mai 2003 un objectif européen: accroître d’au moins 15% le nombre total de diplômés en mathématiques, en science et en technologie dans l’Union européenne d’ici 2010 et parallèlement diminuer le déséquilibre des sexes.


By 2010, all Member States should have at least halved the level of gender imbalance among graduates in mathematics, science and technology, while securing a significant overall increase in the total number of graduates compared to the year 2000.

Pour 2010, tous les États membres devraient au moins réduire de moitié le déséquilibre hommes-femmes parmi les diplômés dans les domaines des mathématiques, des sciences et de la technologie en assurant une augmentation significative du nombre total des diplômés, comparé avec celui de 2000.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'graduate in domestic science' ->

Date index: 2022-05-23
w