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Adapt leadership styles in healthcare
Adapt styles of leadership
Change leadership styles according to the situation
Continued employment
Continuing employment
Continuous employment
Demonstrate leadership in a social service case
Demonstrate leadership in social service cases
Demonstrate leadership in social services case
Educational leadership
Free rein leadership
Kosovo Albanian leadership
Laissez faire leadership
Leadership for nursing
Leadership in education
Leadership in nursing
Leadership skills in nursing
Management and leadership principles in nursing
Ongoing corporate activity
Ongoing criminal proceedings
Ongoing departmental activity
Ongoing departmental operation
Ongoing employment
Ongoing job
Ongoing proceedings
Pending criminal proceedings
Pending proceedings
Psychosocial Case File Ongoing Progress Recording
School leadership
Show leadership in social service cases
Social Work Case File Ongoing Progress Recording
The Kosovar Albanian leadership
Use different leadership styles

Vertaling van "ongoing leadership " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
adapt styles of leadership | change leadership styles according to the situation | adapt leadership styles in healthcare | use different leadership styles

adapter les styles de direction en milieu médical | adapter les styles de leadership en milieu médical


leadership for nursing | management and leadership principles in nursing | leadership in nursing | leadership skills in nursing

fonctions d’encadrement en soins infirmiers | leadership en soins infirmiers


demonstrate leadership in a social service case | demonstrate leadership in social services case | demonstrate leadership in social service cases | show leadership in social service cases

faire preuve de leadership dans des cas relevant des services sociaux


educational leadership | leadership in education | school leadership

direction des établissements scolaires | fonctions de direction dans l'enseignement


ongoing corporate activity [ ongoing departmental activity | ongoing departmental operation ]

activité ministérielle en cours


free rein leadership | laissez faire leadership

commandement anarchique | commandement au laissez faire


Kosovo Albanian leadership | the Kosovar Albanian leadership

les dirigeants albanais du Kosovo


continued employment [ continuing employment | continuous employment | ongoing job | ongoing employment ]

emploi continu [ emploi constant ]


Psychosocial Case File Ongoing Progress Recording [ Social Work Case File Ongoing Progress Recording ]

Notes de progression du dossier en psychosocial [ Notes de progression du dossier en travail social ]


pending criminal proceedings | pending proceedings | ongoing criminal proceedings | ongoing proceedings

procédure pénale pendante | procédure pendante | procédure pénale en cours | procédure en cours
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In January 2013, the Commission expressed concerns about the ongoing process and recommended that Romania ensures that the new leadership in the prosecution is chosen from a sufficient range of high quality candidates, who meet the criteria of professional expertise and integrity, after an open and transparent process. COM(2013) 47 final, p7.

En janvier 2013, la Commission s'est déclarée préoccupée par la procédure en cours et a recommandé à la Roumanie de veiller à ce que les nouveaux responsables à la tête du ministère public soient choisis, à l’issue d’une procédure ouverte et transparente, parmi un nombre suffisant de candidats de haut vol répondant aux critères d’expertise professionnelle et d’intégrité [COM(2013) 47 final, p. 7].


In January 2013, the Commission expressed concerns about the ongoing process and recommended that Romania ensures that the new leadership in the prosecution is chosen from a sufficient range of high quality candidates, who meet the criteria of professional expertise and integrity, after an open and transparent process. COM(2013) 47 final, p7.

En janvier 2013, la Commission s'est déclarée préoccupée par la procédure en cours et a recommandé à la Roumanie de veiller à ce que les nouveaux responsables à la tête du ministère public soient choisis, à l’issue d’une procédure ouverte et transparente, parmi un nombre suffisant de candidats de haut vol répondant aux critères d’expertise professionnelle et d’intégrité [COM(2013) 47 final, p. 7].


38. Welcomes the ongoing process of follow-up to the report by the High Commissioner for Human Rights on discriminatory laws and practices and acts of violence against individuals based on their sexual orientation and gender identity; encourages further follow-up, including through regional meetings, and the active participation of EU Member States, the Council and the EEAS; absolutely deplores, in this regard, the handing down of the death penalty, prison terms or criminal convictions on grounds of sexual orientation in some countries, and calls for its immediate end; welcomes the leadership ...[+++]

38. se félicite du processus de suivi permanent du rapport de la Haut-Commissaire aux droits de l'homme sur les lois et les pratiques discriminatoires ainsi que sur les actes de violence à l'encontre de personnes, fondés sur leur orientation sexuelle et leur identité de genre; encourage la poursuite du suivi, y compris au moyen de réunions régionales, et la participation active des États membres de l'Union européenne, du Conseil et du SEAE; déplore catégoriquement, à cet égard, le recours à la peine de mort, à la détention ou à l'inculpation en raison de l'orientation sexuelle dans certains pays et demande la cessation immédiate de ces ...[+++]


39. Welcomes the ongoing process of follow-up to the report by the High Commissioner for Human Rights on discriminatory laws and practices and acts of violence against individuals based on their sexual orientation and gender identity; encourages further follow-up, including through regional meetings, and the active participation of EU Member States, the Council and the EEAS; absolutely deplores, in this regard, the handing down of the death penalty, prison terms or criminal convictions on grounds of sexual orientation in some countries, and calls for its immediate end; welcomes the leadership ...[+++]

39. se félicite du processus de suivi permanent du rapport de la Haut-Commissaire aux droits de l'homme sur les lois et les pratiques discriminatoires ainsi que sur les actes de violence à l'encontre de personnes, fondés sur leur orientation sexuelle et leur identité de genre; encourage la poursuite du suivi, y compris au moyen de réunions régionales, et la participation active des États membres de l'Union européenne, du Conseil et du SEAE; déplore catégoriquement, à cet égard, le recours à la peine de mort, à la détention ou à l'inculpation en raison de l'orientation sexuelle dans certains pays et demande la cessation immédiate de ces ...[+++]


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38. Welcomes the leadership shown by the Secretary-General and the High Commissioner, both inside and outside the UNHRC, with regard to discrimination and violence against people due to their sexual orientation and gender identity; regrets the ongoing attempts to undermine the universality and indivisibility of human rights, in particular with a resolution on ‘traditional values’;

38. se félicite des initiatives prises par le secrétaire général des Nations unies et la Haut-Commissaire, tant à l'intérieur qu'à l'extérieur du conseil des droits de l'homme des Nations unies, en ce qui concerne la discrimination et la violence à l'encontre des personnes sur la base de leur orientation sexuelle et de leur identité de genre; déplore les tentatives en cours pour affaiblir l'universalité et l'indivisibilité des droits de l'homme, en particulier au moyen d'une résolution sur les "valeurs traditionnelles";


37. Welcomes the leadership of the UN Secretary-General and the High Commissioner regarding discrimination and violence against people based on their sexual orientation and gender identity, both inside and outside the UNHRC; regrets the ongoing attempts to undermine the universality and indivisibility of human rights, notably through a resolution on ‘traditional values’;

37. se félicite du leadership du secrétaire général des Nations unies et du Haut commissaire sur le thème de la discrimination et de la violence à l'encontre des personnes sur la base de leur orientation sexuelle et de leur identité de genre, tant à l'intérieur qu'à l'extérieur du conseil des droits de l'homme des Nations unies; regrette les tentatives en cours pour affaiblir l'universalité et l'indivisibilité des droits de l'homme, notamment au moyen d'une résolution sur les "valeurs traditionnelles";


1. Stresses that the 10th anniversary of UNSC Resolution 1325 should mark the start of a reinvigorated agenda for the implementation of that resolution, on which no progress can be made without political leadership at the highest levels and increased resources; strongly recommends that this issue be duly addressed in the ongoing review of the EU's human rights policy when it comes to the elaboration of a comprehensive Human Rights Country Strategy and to the evaluation of the EU Guidelines on violence against women and girls and the ...[+++]

1. souligne que le 10 anniversaire de la résolution 1325 du Conseil de sécurité des Nations unies devrait marquer l'avènement d'un programme redynamisé pour la mise en œuvre de ladite résolution, qui ne peut progresser sans volonté politique aux plus hauts niveaux et sans augmentation des ressources; recommande vivement que ce problème soit traité comme il se doit dans le cadre de la révision en cours de la politique des droits de l'homme de l'Union européenne pour ce qui est de l'élaboration d'une stratégie par pays cohérente en matière de droits de l'homme et de l'évaluation des lignes directrices de l'Union sur les violences contre l ...[+++]


Addressing the issue of climate change is a priority for the entire global community. Partner countries are increasingly raising climate change in their dialogue with the EU, in view of the Copenhagen Accord, the ongoing negotiations for a post-2012 agreement and the EU leadership in this field. Through the ENP, the EU can support partners in the mainstreaming of climate considerations into their policies. While the partner countries do not rank among the largest greenhouse gas emitters, they have important potential to pursue further ...[+++]

Le règlement de la question du changement climatique est une priorité pour l'ensemble de la communauté internationale. Les pays partenaires soulèvent de plus en plus souvent la question du changement climatique dans leur dialogue avec l'UE, dans l'optique de l'accord de Copenhague, des négociations en cours en vue d'un accord pour l'après-2012 et du rôle de chef de file joué par l'UE dans ce domaine. Par le truchement de la PEV, l'UE est à même d'aider ses partenaires à intégrer les considérations climatiques dans leurs politiques. Si les pays partenaires ne figurent pas au nombre des grands émetteurs de gaz à effet de serre, ils dispose ...[+++]


whereas a cooperative transatlantic economic relationship is in the mutual interests of the EU and the United States, and whereas consistent political leadership is needed to strengthen the transatlantic market; whereas it supports the ongoing work of the Transatlantic Economic Council and hopes that it will become one of the cornerstones of EU-US relations,

considérant qu'une relation économique transatlantique de coopération est dans l'intérêt à la fois de l'Union européenne et des États-Unis et que le renforcement du marché transatlantique exige une volonté politique cohérente; apportant son soutien à l'œuvre en cours du Conseil économique transatlantique et espérant qu'il deviendra l'une des pierres angulaires des relations entre l'Union européenne et les États-Unis,


My concern is that there seems to be a mean-spiritedness in the way the bill is written, pointing directly toward the ongoing leadership campaign.

Ma préoccupation tient au fait que ce projet de loi semble contenir une malveillance du fait de son application à la campagne à la direction en cours.


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