Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange brand's online communication plan
Cybercommunity
Design brand's online communication plan
Design brand's online communication plans
Develop online sales business plan
Developing online sales business plan
E-administration
E-community
E-government
E-market
E-marketplace
E-shopper
Electronic administration
Electronic government
Electronic marketplace
Establish online sales business plan
Evaluate online sales business plan
Get it over and done with
Get it over with
Model brand's online communication plan
Monitor online competitors
Monitoring online competitors
Non-prescription drug
Non-prescription medicinal product
OTC drug
OTC medicine
Online administration
Online buyer
Online community
Online customer
Online market
Online marketplace
Online sales
Online selling
Online shopper
Online social networks
Over-the-counter drug
Over-the-counter medicine
Sales made over the internet
Social networking
Supervise online competitors
View online competitors
Virtual community

Vertaling van "online with over " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
online sales | online selling | sales made over the internet

vente en ligne | vente sur internet


monitoring online competitors | supervise online competitors | monitor online competitors | view online competitors

surveiller des concurrents en ligne


developing online sales business plan | evaluate online sales business plan | develop online sales business plan | establish online sales business plan

élaborer un plan commercial de vente en ligne


arrange brand's online communication plan | model brand's online communication plan | design brand's online communication plan | design brand's online communication plans

concevoir le plan de communication en ligne d'une marque


e-shopper | online buyer | online customer | online shopper

acheteur en ligne | acheteur sur Internet | cyberacheteur


virtual community [ cybercommunity | e-community | online community | social networking | Online social networks(ECLAS) ]

communauté virtuelle [ cybercommunauté | réseaux sociaux (Internet) ]


electronic marketplace | e-market | e-marketplace | online market | online marketplace

marché électronique | marché en ligne | site de marché


get it over and done with [ get it over with ]

pour en finir


over-the-counter drug [ non-prescription drug | non-prescription medicinal product | OTC drug | OTC medicine | over-the-counter medicine ]

médicament en vente libre [ médicament non soumis à prescription | médicament sans ordonnance | MSO ]


electronic government [ e-administration | e-government | electronic administration | online administration ]

administration électronique [ administration en ligne | e-administration | e-gouvernement ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In a report handed over today to Commissioner for the Digital Economy and Society Mariya Gabriel, the High-Level Expert Group on Fake News and Disinformation spread online suggests a definition of the phenomenon and makes a series of recommendations.

Dans un rapport remis aujourd'hui à M Mariya Gabriel, commissaire pour l'économie et la société numériques, le groupe d'experts de haut niveau sur les fausses informations et la désinformation en ligne propose de définir le phénomène et formule une série de recommandations.


make available online language learning for newly arrived migrants, including refugees, through Erasmus + online linguistic support (100.000 licences for online language courses will be made available to refugees over three years).

permettre aux migrants récemment arrivés, y compris les réfugiés, d'apprendre des langues en ligne grâce au soutien linguistique en ligne d’Erasmus+ (100 000 licences concernant des cours de langue en ligne seront mises à leur disposition sur une période de trois ans)


Given their increasingly important role in providing access to information, the Commission expects online platforms to take swift action over the coming months, in particular in the area of terrorism and illegal hate speech – which is already illegal under EU law, both online and offline.

Étant donné qu'elles jouent un rôle de plus en plus important dans la fourniture d'accès à l'information, la Commission attend des plateformes en ligne qu'elles prennent rapidement des mesures au cours des mois à venir, en particulier dans le domaine du terrorisme et des discours illicites d'incitation à la haine, qui sont déjà illégaux en vertu du droit de l'UE, tant en ligne que hors ligne.


The Commission will carefully monitor progress made by the online platforms over the next months and assess whether additional measures are needed in order to ensure the swift and proactive detection and removal of illegal content online, including possible legislative measures to complement the existing regulatory framework.

La Commission suivra attentivement les progrès accomplis par les plateformes dans les prochains mois et déterminera si des mesures supplémentaires s'imposent pour assurer la détection et la suppression rapides et proactives des contenus illicites en ligne, telles que des mesures législatives complétant le cadre réglementaire en vigueur.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The Commission has set up several dialogues with online platforms within the Digital Single Market (e.g. EU Internet Forum, Code of Conduct on illegal online hate speech, and Memorandum of Understanding on the Sale of Counterfeit Goods over the Internet) and plans to coordinate these in a more efficient way to ensure the best possible results.

La Commission a engagé plusieurs dialogues avec les plateformes en ligne au sein du marché unique numérique (notamment le forum de l'UE sur l'internet, le code de conduite sur les discours haineux illégaux en ligne et le protocole d'accord sur la vente de contrefaçons sur l'internet) et prévoit de les coordonner de manière plus efficace pour garantir les meilleurs résultats possibles.


3. Recalls the growing economic importance of the online gambling industry, the take from which was over EUR 6 billion, or 45% of the world market, in 2008; agrees with the Court of Justice of the European Union that this is an economic activity with specific characteristics; recalls that this growth also entails an increased social cost from compulsive gambling and illegal practices;

3. rappelle l'importance économique croissante du secteur des jeux d'argent et de hasard en ligne, dont les recettes annuelles ont dépassé 6 milliards d'euros en 2008, ce qui représente 45 % du marché mondial; considère, comme la Cour de justice de l'Union européenne, qu'il s'agit d'une activité économique de nature particulière; rappelle que cette croissance entraîne aussi une augmentation des coûts sociaux résultant d'un jeu compulsif et des pratiques illégales;


35. Expresses its concerns over the links between criminal organisations and the development of match-fixing in relation to online betting, the profits from which feed other criminal activities;

35. exprime son inquiétude concernant les liens entre les organisations criminelles et la progression des cas de matchs truqués en relation avec les paris en ligne, dont les bénéfices financent d'autres activités criminelles;


37. Calls on the Commission to develop a comprehensive strategy for removing the barriers to using e-commerce still affecting SMEs (access to ICT, costs of developing and maintaining e-business systems, lack of trust, lack of information, legal uncertainty over transnational disputes, etc) and policy recommendations including offering incentives to SMEs for enhanced participation in online trading products and services; encourages, in this respect, the establishment of a database, designed to provide information support and managemen ...[+++]

37. invite la Commission à mettre en place une stratégie exhaustive qui permette de supprimer les obstacles qui existent encore pour les PME en ce qui concerne l'utilisation du commerce électronique (accès aux TIC, coûts de développement et d'entretien des systèmes d'e-business, manque de confiance, manque d'informations et incertitude juridique en cas de conflits transnationaux, etc.) et à élaborer des recommandations politiques incluant la proposition d'incitations aux PME afin qu'elles participent davantage au commerce en ligne de biens et de services; à cet égard, recommande la création d'une base de données destinée à fournir des i ...[+++]


37. Calls on the Commission to develop a comprehensive strategy for removing the barriers to using e-commerce still affecting SMEs (access to ICT, costs of developing and maintaining e-business systems, lack of trust, lack of information, legal uncertainty over transnational disputes, etc) and policy recommendations including offering incentives to SMEs for enhanced participation in online trading products and services; encourages, in this respect, the establishment of a database, designed to provide information support and managemen ...[+++]

37. invite la Commission à mettre en place une stratégie exhaustive qui permette de supprimer les obstacles qui existent encore pour les PME en ce qui concerne l'utilisation du commerce électronique (accès aux TIC, coûts de développement et d'entretien des systèmes d'e-business, manque de confiance, manque d'informations et incertitude juridique en cas de conflits transnationaux, etc.) et à élaborer des recommandations politiques incluant la proposition d'incitations aux PME afin qu'elles participent davantage au commerce en ligne de biens et de services; à cet égard, recommande la création d'une base de données destinée à fournir des i ...[+++]


37. Calls on the Commission to develop a comprehensive strategy for removing the barriers to using e-commerce still affecting SMEs (access to ICT, costs of developing and maintaining e-business systems, lack of trust, lack of information, legal uncertainty over transnational disputes, etc) and policy recommendations including the offering of incentives to SMEs for enhanced participation in online trading products and services; encourages, in this respect, the establishment of a database, designed to provide information support and ma ...[+++]

37. invite la Commission à mettre en place une stratégie exhaustive qui permette de supprimer les obstacles qui existent encore pour les PME en ce qui concerne l'utilisation du commerce électronique (accès aux TIC, coûts de développement et d'entretien des systèmes d'e-business, manque de confiance, manque d'informations et incertitude juridique en cas de conflits transnationaux, etc.) et à élaborer des recommandations politiques incluant la proposition d'incitations aux PME afin qu'elles participent davantage au commerce en ligne de biens et de services; à cet égard, recommande la création d'une base de données destinée à fournir des i ...[+++]


w