Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Administer artificing and blacksmithing skills
Apply smithing techniques
Cape Smith Belt
Cape Smith belt
Cockayne
De Lange
Dubowitz
Employ smithing techniques
Engineering instructor
Engineering lecturer
Engineering professor
Full professor
History lecturer
IAUPL
International University Conference
Noonan
Prader-Willi
Professor in ordinary
Professor of history
Professor of mechanical engineering
Professor of medieval history
Pseudomonas solanacearum
Ralstonia solanacearum
Robinow-Silverman-Smith
Russell-Silver
Seckel
Smith chart
Smith diagram
Smith-Lemli-Opitz
Smiths Falls & District Chamber of Commerce
Smiths Falls Board of Trade
Smiths Falls Chamber of Commerce
Syndrome Aarskog
University history lecturer
Use smithing techniques
World Association of University Professors

Vertaling van "professor smith " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
administer artificing and blacksmithing skills | employ smithing techniques | apply smithing techniques | use smithing techniques

appliquer des techniques de forge


Pseudomonas solanacearum (Smith) Smith | Ralstonia solanacearum (Smith) Yabuuchi et al.

Pseudomonas solanacearum (Smith) Smith | Ralstonia solanacearum (Smith) Yabuuchi et al.


Smiths Falls & District Chamber of Commerce [ Smiths Falls Chamber of Commerce | Smiths Falls Board of Trade ]

Smiths Falls & District Chamber of Commerce [ Smiths Falls Chamber of Commerce | Smiths Falls Board of Trade ]


International Association of University Professors and Lecturers [ IAUPL | World Association of University Professors | International University Conference | Association of Professors and Lecturers of the Allied Countries in Great Britain ]

Association internationale des professeurs et maîtres de conférences des universités [ Association mondiale des professeurs d'université | International University Conference | Association of Professors and Lecturers of the Allied Countries in Great Britain ]


Syndrome:Aarskog | Cockayne | De Lange | Dubowitz | Noonan | Prader-Willi | Robinow-Silverman-Smith | Russell-Silver | Seckel | Smith-Lemli-Opitz

Syndrome de:Aarskog | Cockayne | De Lange | Dubowitz | Noonan | Prader-Willi | Robinow-Silverman-Smith | Russell-Silver | Seckel | Smith-Lemli-Opitz


Smith chart | Smith diagram

abaque de Smith | diagramme de Smith | diagramme polaire d'impédance


Cape Smith belt [ Cape Smith Belt ]

ceinture de Cape Smith


professor of history | university history lecturer | history lecturer | professor of medieval history

enseignant-chercheur en histoire | enseignant-chercheur en histoire/enseignante-chercheuse en histoire | enseignante-chercheuse en histoire


full professor | professor in ordinary

professeur titulaire de chaire


engineering instructor | engineering professor | engineering lecturer | professor of mechanical engineering

enseignante-chercheuse en ingénierie | enseignant-chercheur en ingénierie | enseignant-chercheur en ingénierie/enseignante-chercheuse en ingénierie
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Senator Joyal: Thank you, Professor Smith and Professor Franks, for your contribution to this reflection and debate we are having on Bill S-224.

Le sénateur Joyal : Merci, madame Smith et monsieur Franks, pour votre participation à notre réflexion et au débat relatif au projet de loi S-224.


– having regard to the statements made by the UN Special Rapporteur on the situation of human rights in Cambodia, Professor Rhona Smith, on 23 November 2015 and 24 September 2015,

– vu les déclarations des 24 septembre et 23 novembre 2015 de Rhona Smith, rapporteuse spéciale des Nations unies sur la situation des droits de l'homme au Cambodge,


– having regard to the statements made by the UN Special Rapporteur on the situation of human rights in Cambodia, Professor Rhona Smith, on 23 November 2015 and 24 September 2015,

– vu les déclarations des 24 septembre et 23 novembre 2015 de Rhona Smith, rapporteuse spéciale des Nations unies sur la situation des droits de l'homme au Cambodge,


Obviously, a review of Professor Smith's remarkable evidence before the committee, echoing the great constitutional scholar of Professor W. P. M. Kennedy, that the royal assent is the conclusion of the building-up of law to various rulings and detailed discussions in the committee is necessary briefly to inform all senators about the origins and the background of royal assent.

Pour que tous les sénateurs sachent quelles sont les origines et l'historique de la sanction royale, il est manifestement nécessaire, honorables sénateurs, de citer ici le témoignage remarquable que le professeur Smith a présenté devant le comité lorsque, faisant écho aux propos de l'éminent constitutionnaliste W.P.M. Kennedy, il a déclaré que la sanction royale était l'aboutissement de l'édification d'une loi qui a franchi les diverses lectures et qui a été décortiquée en comité.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
I then came to recognize that, having heard Chief Justice Estey and Professor Smith on one side, and Professors Monahan and Magnet on the other side, and having heard others of equal reputation, that I was simply incompetent to make a judgment in respect to the constitutionality of the bill.

J'ai ensuite reconnu que, après avoir entendu le juge en chef Estey et le professeur Smith, d'une part, et les professeurs Monahan et Magnet, d'autre part, ainsi que d'autres personnes aussi réputées, j'ai reconnu, dis-je, que je n'avais tout simplement pas la compétence voulue pour porter un jugement sur la constitutionnalité du projet de loi.


I ask this question with an open mind, but I think Professor Smith was clear that he prefers not to go down that road, whereas Professor Gibson was saying that, where there is a conflict, you might have a better chance of prevailing over a Charter argument if what you are doing has been prescribed by law.

Je pose la question l'esprit ouvert, mais je pense que M. Smith a indiqué clairement qu'il préférait ne pas s'aventurer dans cette voie, tandis que M. Gibson a dit que, s'il y avait un conflit, les chances de l'emporter en cas de contestation en vertu de la Charte étaient meilleures si les dispositions en cause étaient prescrites par la loi.


You can stop this and decide that we need a reasoned national debate about the size of the House of Commons — the kind of debate I believe Professor Smith and Professor Courtney are talking about — and we can have a debate about some provinces losing seats from one redistribution to the next.

Vous pouvez bloquer cette mesure et décider qu'il y a lieu de tenir un débat national rationnel sur le nombre des députés à la Chambre des communes — le genre de débat dont le professeur Smith et le professeur Courtney parlaient, je crois — et nous pouvons également tenir un débat au sujet de la possibilité que des provinces perdent des sièges d'un découpage à l'autre.


w