Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Allocation of cars
Allocation of railway cars
Car framing
Carriage works trimmer
Cut off car
Decauville truck
Jubilee truck
Light railway car
Light railway truck
Railroad car
Railway car
Railway car framing
Railway car greaser
Railway car lubricating specialist
Railway car lubricator
Railway car oiler
Railway car upholsterer
Railway inspection trolley
Small railway inspection car
Train carriage upholsterer
Train upholstery worker
Uncoupled railway car
Waggon
Wagon

Vertaling van "uncoupled railway car " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


four-foot track scale for weighing both coupled and uncoupled railway cars in motion

bascule à pesées successives, à tablier de quatre pieds, qui permet de peser les wagons en marche attelés ou non


railway car lubricating specialist [ railway car greaser | railway car lubricator | railway car oiler ]

spécialiste en lubrification de wagons [ huileur de wagons | huileuse de wagons | graisseur de wagons | graisseuse de wagons | lubrificateur de wagons | lubrificatrice de wagons | graisseur de wagons de chemin de fer | graisseuse de wagons de chemin de fer ]


Decauville truck | Jubilee truck | light railway car | light railway truck

wagonnet




allocation of cars | allocation of railway cars

affectation des wagons




carriage works trimmer | train upholstery worker | railway car upholsterer | train carriage upholsterer

sellière-garnisseuse en construction ferroviaire | sellier-garnisseur en construction ferroviaire | sellier-garnisseur en construction ferroviaire/sellière-garnisseuse en construction ferroviaire


railway inspection trolley | small railway inspection car

draisine


seat cars which may be uncoupled according to requirements

attache découpable
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
189.2 (1) Subject to subsection 182(2), where a railway track scale that is designed for in-motion weighing of uncoupled railway cars is tested dynamically, the acceptance limit of error and in-service limit of error for the scale are 0.15 per cent of the known weight of each reference car.

189.2 (1) Sous réserve du paragraphe 182(2), la marge de tolérance à l’acceptation et la marge de tolérance en service qui s’appliquent lors de l’essai dynamique d’un pont-bascule ferroviaire conçu pour le pesage en mouvement des wagons dételés sont égales à 0,15 pour cent du poids connu de chaque wagon de référence.


189.2 (1) Subject to subsection 182(2), where a railway track scale that is designed for in-motion weighing of uncoupled railway cars is tested dynamically, the acceptance limit of error and in-service limit of error for the scale are 0.15 per cent of the known weight of each reference car.

189.2 (1) Sous réserve du paragraphe 182(2), la marge de tolérance à l’acceptation et la marge de tolérance en service qui s’appliquent lors de l’essai dynamique d’un pont-bascule ferroviaire conçu pour le pesage en mouvement des wagons dételés sont égales à 0,15 pour cent du poids connu de chaque wagon de référence.


(2) For double weighing of uncoupled railway cars, the approach and departure rails shall be straight, uninterrupted and without joints for a distance of not less than 25 m.

(2) Pour le pesage en deux temps des wagons dételés, les rails d’approche et de sortie doivent être droits, continus et sans joints sur une distance d’au moins 25 m.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'uncoupled railway car' ->

Date index: 2024-03-08
w