Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Blow-up view
Cross sectional view
Cut-away view
Cutaway view
Detailed exchange of views
Educate on literacy as a social practice
Evolution in practices in practiced dance tradition
Exploded display
Exploded view
Exploded view drawing
Extensive exchange of views
Film illuminator
Full exchange of views
Illuminator
In-depth exchange of views
Lateral view fiberscope
Lateral viewing fiberscope
Lateral viewing fibrescope
Lateral-viewing fiberscope
Lateral-viewing fibre-endoscope
Lateral-viewing fibrescope
Organise estate viewing
Organise house viewing
Organise property inspection
Organise property viewing
Peak time
Peak viewing
Peak viewing hours
Peak viewing time
Peak viewing-time
Prime time
Sectional view
Side viewing fiberscope
Side viewing fibrescope
Side-viewing fiberscope
Side-viewing fibrescope
Split drawing
Teach literacy as a social practice
Teaches literacy as a social practice
Teaching literacy as a social practice
Thorough exchange of views
Thoroughgoing exchange of views
View box
Viewing box
Viewing screen
X-ray film viewer
X-ray viewing screen

Traduction de «views on practical » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
detailed exchange of views | extensive exchange of views | full exchange of views | in-depth exchange of views | thorough exchange of views | thoroughgoing exchange of views

échange de vues approfondi


lateral-viewing fiberscope | lateral viewing fiberscope | lateral-viewing fibrescope | lateral viewing fibrescope | lateral view fiberscope | side viewing fiberscope | side-viewing fiberscope | side viewing fibrescope | side-viewing fibrescope | lateral-viewing fibre-endoscope

fibroscope à vision latérale


evolution in practices in practiced dance tradition | progress in delivery practices in practiced dance tradition | advancement in delivery practices in practiced dance tradition | evolution in delivery practices in practiced dance tradition

évolution des pratiques de prestation de la danse traditionnelle appliquée


film illuminator | illuminator | view box | viewing box | viewing screen | X-ray film viewer | X-ray viewing screen

négatoscope


Business View, Operational View, System View, Technical View, Information View, Security View

vue des activités, vue opérationnelle, vue des systèmes, vue technique, vue de l'information, vue de la sécurité


blow-up view | exploded display | exploded view | exploded view drawing | split drawing

éclaté | représentation éclatée | vue éclatée | vue en écartelé | vue explosée


organise estate viewing | organise house viewing | organise property inspection | organise property viewing

organiser des visites de propriétés


educate on literacy as a social practice | teaching literacy as a social practice | teach literacy as a social practice | teaches literacy as a social practice

enseigner les rudiments de la lecture comme pratique sociale


prime time | peak viewing | peak viewing time | peak viewing-time | peak viewing hours | peak time

période de pointe | heure de forte écoute | heure de grande écoute | heure d'écoute maximum | maximum de grande écoute


cutaway view | cut-away view | sectional view | cross sectional view

écorché | dessin écorché | vue écorchée
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In view of the reporting obligation in the AVMS Directive, the Commission sees a strong need to develop and to exchange good practices on commercial communications (e.g. through input to the development of codes of conduct) with a view to proposing them as an alternative to restrictions or bans on certain practices.

Eu égard à l’obligation de rendre compte instaurée par la directive SMAV, la Commission estime qu’il est absolument nécessaire de définir et d’échanger de bonnes pratiques sur les communications commerciales (p. ex. en contribuant à l’élaboration de codes de conduite) en vue de les proposer comme solutions de remplacement aux restrictions ou interdictions de certaines pratiques.


Here, business representatives and tax authorities can exchange views on practical aspects of VAT administration applicable to transactions between EU countries.

Celui-ci permet aux représentants des entreprises et aux autorités fiscales d'échanger leurs points de vue sur les aspects pratiques liés à l'administration de la TVA applicable aux transactions entre les pays de l'UE.


Here, business representatives and tax authorities can exchange views on practical aspects of VAT administration applicable to transactions between EU countries.

Celui-ci permet aux représentants des entreprises et aux autorités fiscales d'échanger leurs points de vue sur les aspects pratiques liés à l'administration de la TVA applicable aux transactions entre les pays de l'UE.


In this dialogue platform representatives of large, medium and small businesses and tax authorities can exchange views on practical cross border aspects of VAT administration, as well as identify and discuss best practices that could contribute to streamlining the management of the VAT system, aiming at reducing compliance costs, while at the same time securing VAT revenue.

Dans le cadre de cette plate-forme de dialogue, des représentants des grandes, moyennes et petites entreprises, ainsi que des autorités fiscales, pourront échanger leurs points de vue sur les aspects transfrontières concrets de la gestion de la TVA, ainsi que recenser et examiner les meilleures pratiques qui pourraient contribuer à rationaliser la gestion du système de TVA, en vue de réduire les coûts de conformité tout en protégeant les recettes provenant de la TVA.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In this dialogue platform representatives of large, medium and small businesses and tax authorities can exchange views on practical cross border aspects of VAT administration, as well as identify and discuss best practices that could contribute to streamlining the management of the VAT system, aiming at reducing compliance costs, while at the same time securing VAT revenue.

Dans le cadre de cette plate-forme de dialogue, des représentants des grandes, moyennes et petites entreprises, ainsi que des autorités fiscales, pourront échanger leurs points de vue sur les aspects transfrontières concrets de la gestion de la TVA, ainsi que recenser et examiner les meilleures pratiques qui pourraient contribuer à rationaliser la gestion du système de TVA, en vue de réduire les coûts de conformité tout en protégeant les recettes provenant de la TVA.


Commission Recommendation 2013/99/EU (5) recommended that Member States implement a coordinated control plan with a view to establishing the prevalence of fraudulent practices in the marketing of certain foods for a period of one month.

La recommandation 2013/99/UE de la Commission (5) recommande aux États membres de mettre en œuvre un plan de contrôle coordonné en vue d’établir la prévalence de pratiques frauduleuses dans la commercialisation de certains produits alimentaires pendant une période d’un mois.


In view of the reporting obligation in the AVMS Directive, the Commission sees a strong need to develop and to exchange good practices on commercial communications (e.g. through input to the development of codes of conduct) with a view to proposing them as an alternative to restrictions or bans on certain practices.

Eu égard à l’obligation de rendre compte instaurée par la directive SMAV, la Commission estime qu’il est absolument nécessaire de définir et d’échanger de bonnes pratiques sur les communications commerciales (p. ex. en contribuant à l’élaboration de codes de conduite) en vue de les proposer comme solutions de remplacement aux restrictions ou interdictions de certaines pratiques.


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 32005D2113 - EN - Decision No 2113/2005/EC of the European Parliament and of the Council of 14 December 2005 amending Decision No 2256/2003/EC with a view to extension of the programme in 2006 for the dissemination of good practices and monitoring of the take-up of information and communication technologies (ICTs) (Text with EEA relevance) - DECISION - No 2113/2005/EC - OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL // of 14 December 2005 // amending Decision No 2256/2003/ ...[+++]

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 32005D2113 - EN - Décision n o 2113/2005/CE du Parlement européen et du Conseil du 14 décembre 2005 modifiant la décision n o 2256/2003/CE en vue de la prolongation en 2006 du programme pour la diffusion des bonnes pratiques et le suivi de l'adoption des technologies de l'information et de la communication (TIC) (Texte présentant de l'intérêt pour l'EEE) - DÉCISION N - 2113/2005/CE - DU PARLEMENT EUROPÉEN ET DU CONSEIL // du 14 décembre 2005 - 2256/2003/CE en vue de la prolongation en 2006 du programme pour la ...[+++]


3. The notice of initiation of the proceedings shall announce the initiation of an investigation, indicate the scope of the investigation, the air services on the routes concerned, the countries whose governments allegedly granted the subsidies or license the air carriers allegedly engaged in unfair pricing practices and the period within which interested parties may make themselves known, present their views in writing and submit information, if such views are to be taken into account during the investigation; the notice shall also ...[+++]

3. L'avis d'ouverture de la procédure annonce l'ouverture d'une enquête, indique le domaine couvert par l'enquête, les services de transport aériens visés sur les routes concernées, les pays dont les pouvoirs publics ont prétendument octroyé les subventions ou accordé une licence aux transporteurs aériens mettant prétendument en oeuvre des pratiques tarifaires déloyales ainsi que le délai dans lequel les parties intéressées peuvent se faire connaître, présenter leur point de vue par écrit et fournir des renseignements, si ces arguments doivent être pris en compte au cours de l'enquête. L'avis précise également le délai dans lequel les pa ...[+++]


(48) in view of the fact that production conditions, in particular soil, terrain and climate, vary considerably from one Community wine-growing area to another, it is essential that such variations are taken into account with regard to oenological practices and processes; for reasons of simplicity and to facilitate the modifications based on experience and technological progress, certain technical limits and conditions connected with these practices and processes should be defined in the detailed rules of implementation; nevertheless, the limits concern ...[+++]

(48) compte tenu du fait que les conditions de production, en particulier le sol, le terrain et le climat, varient considérablement d'une zone viticole de la Communauté à une autre, il est essentiel que de telles variations soient prises en compte s'agissant des pratiques et traitements oenologiques; pour des raisons de simplicité et afin de faciliter les modifications fondées sur l'expérience acquise et le progrès technologique, certaines limites et conditions techniques liées à ces pratiques et traitements doivent être définis dans le cadre des modalités d'application; néanmoins, il convient de fixer dans le présent règlement les lim ...[+++]


w