Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Develop tourism destinations
Develop tourism products
Develop tourist destinations
Growth of production
Increase in production
Launch tourism products
New product
New product development
New-product development
Produce tourism products
Product design
Product development
Product evolution
Product innovation
Product-development
Production development
Production growth
Tourism distribution manager
Tourism product developer
Tourism product development
Tourism product manager
Travel for research purposes

Traduction de «develop tourism products » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
produce tourism products | tourism product development | develop tourism products | launch tourism products

toeristische producten ontwikkelen


tourism distribution manager | tourism product developer | tourism product manager

manager reisproducten | toeristisch manager | manager toeristische dienstverlening | productmanager toerisme


develop tourist destinations | travel for research purposes | develop tourism destinations | research tourism destinations to increase product knowledge

toeristische bestemmingen ontwikkelen | toeristische locaties zoeken en bekendheid geven | nieuwe bestemmingen voor toeristen ontwikkelen | toeristenbestemmingen ontwikkelen


product design [ product development | product evolution | product development(UNBIS) ]

productontwerp [ ontwikkeling van het product | perfectionering van producten | produktontwerp ]


new-product development | product innovation | product-development

produktontwikkeling


increase in production [ growth of production | production development | production growth ]

productietoename [ productieontwikkeling | productievermeerdering | produktietoename ]


Directorate 2 - Agricultural structures, rural development, agri-monetary and agri-financial questions, plant health, organic products, food quality, GMOs, Codex Alimentarius, plant protection | Directorate 2 - Fisheries, Food and Health | Directorate 2 - Fisheries, Food chain and Veterinary questions | Directorate for agricultural structures, rural development, agri-monetary and agri-financial questions, plant health ...[+++]

directoraat 2 - Landbouwstructuur, Plattelandsontwikkeling, Agromonetaire en Agrofinanciële Vraagstukken, Fytosanitaire Vraagstukken, Biologische Producten, Voedselkwaliteit, Ggo's, Codex Alimentarius, Gewasbescherming | directoraat 2 - Visserij, Voedsel en Gezondheid | directoraat 2 - Visserij, Voedselketen en Veterinaire Vraagstukken | directoraat Landbouwstructuur, Plattelandsontwikkeling, Agromonetaire en Agrofinanciële Vraagstukken, Fytosanitaire Vraagstukken, Biologische Producten, Voedselkwaliteit, Ggo's, Codex Alimentarius, Ge ...[+++]


new product [ New product development(STW) ]

nieuw product [ nieuw produkt ]


Minister for Agriculture, Viticulture and Rural Development, Minister for Small and Medium-sized Businesses and the Self-Employed, and for Tourism, Minister for Housing

Minister van Land- en Wijnbouw en Plattelandsontwikkeling, Minister van Middenstand en Toerisme, Minister van Volkshuisvesting
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
28. Takes the view that public and private stakeholders should strengthen their efforts to develop new transnational European tourism products, while taking full account of the role of macro-regional strategies in their development; notes that macro-regions such as the Adriatic-Ionian macro-region offer distinctive natural, cultural and historical bases for the development of such products; calls on public and private stakeholders in the EU’s Baltic, Danube, Adriatic-Ionian and Alpine macro-regional strategies to devise, each in the ...[+++]

28. stelt dat openbare en particuliere belanghebbenden zich meer inspanningen moeten getroosten voor de ontwikkeling van nieuwe transnationale Europese toeristische producten, met volledige inachtneming van macro-regionale strategieën; merkt op dat macroregio's zoals die rond de Adriatische en Ionische zee onderscheidende natuurlijke, culturele en historische bases bieden voor de ontwikkeling van dergelijke producten; roept publieke en private partijen in de respectieve macroregionale strategieën van de EU voor de regio's rond de Oostzee, de Donau, de Adriatische en Ionische zee en de Alpen op om, ieder vanuit eigen gebied, gezamenlijk ...[+++]


Sustainable tourism: developing the region’s potential in terms of innovative, sustainable, responsible quality tourism by diversifying tourism products and services, along with tackling seasonality.

duurzaam toerisme: het potentieel van de regio ontwikkelen in termen van innovatief, duurzaam en verantwoordelijk kwaliteitstoerisme, door diversificatie van toerismeproducten en -diensten, en door initiatieven om het seizoen te verlengen.


3. Believes that a better use of innovative products and services in the tourism sector will result in benefits for its sustainability; calls for inclusion of innovative and environmentally green tourism as a horizontal issue in the Competitiveness and Innovation Programme (CIP); underlines the major need to turn European tourism more and more towards responsibility and sustainability in order to respect the environment, local cultures and populations; encourages, therefore, the Commission’s initiatives in the area of sustainability, such as the ...[+++]

3. is van mening dat de duurzaamheid van de toeristische sector erbij gebaat is dat beter gebruik wordt gemaakt van innovatieve producten en diensten; wenst dat innovatief en milieuvriendelijk toerisme als horizontaal thema wordt opgenomen in het programma voor concurrentievermogen en innovatie; onderstreept dat het van groot belang is in het Europese toerisme een steeds grotere rol toe te kennen aan verantwoordelijkheid en duurzaamheid, teneinde het milieu, lokale culturen en bevolkingsgroepen te ontzien; stimuleert derhalve de in ...[+++]


27. Takes into account the significant role of coastal and maritime tourism as a major catalyst for the development of the Black Sea region in terms of trade and economic growth; stresses the need to further develop tourism infrastructure and to encourage diversification of tourism products, thus protecting traditional means of livelihood, making better use of natural resources (e.g. geothermal resources, which offer important business opportunities) and providing for imp ...[+++]

27. is zich bewust van de belangrijke katalysatorfunctie die kusttoerisme en maritiem toerisme vervullen voor de ontwikkeling van het Zwarte-Zeegebied met betrekking tot de handel en economische groei; benadrukt de noodzaak de toeristische infrastructuur verder te ontwikkelen en de diversificatie van toeristische producten te stimuleren, om zo traditionele bestaansmiddelen te beschermen, efficiënter gebruik te maken van natuurlijke hulpbronnen (zoals geothermische bronnen, die grote kansen voor het bedrijfsleven bieden) en de levensk ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
27. Takes into account the significant role of coastal and maritime tourism as a major catalyst for the development of the Black Sea region in terms of trade and economic growth; stresses the need to further develop tourism infrastructure and to encourage diversification of tourism products, thus protecting traditional means of livelihood, making better use of natural resources (e.g. geothermal resources, which offer important business opportunities) and providing for imp ...[+++]

27. is zich bewust van de belangrijke katalysatorfunctie die kusttoerisme en maritiem toerisme vervullen voor de ontwikkeling van het Zwarte-Zeegebied met betrekking tot de handel en economische groei; benadrukt de noodzaak de toeristische infrastructuur verder te ontwikkelen en de diversificatie van toeristische producten te stimuleren, om zo traditionele bestaansmiddelen te beschermen, efficiënter gebruik te maken van natuurlijke hulpbronnen (zoals geothermische bronnen, die grote kansen voor het bedrijfsleven bieden) en de levensk ...[+++]


27. Takes into account the significant role of coastal and maritime tourism as a major catalyst for the development of the Black Sea region in terms of trade and economic growth; stresses the need to further develop tourism infrastructure and to encourage diversification of tourism products, thus protecting traditional means of livelihood, making better use of natural resources (e.g. geothermal resources, which offer important business opportunities) and providing for imp ...[+++]

27. is zich bewust van de belangrijke katalysatorfunctie die kusttoerisme en maritiem toerisme vervullen voor de ontwikkeling van het Zwarte-Zeegebied met betrekking tot de handel en economische groei; benadrukt de noodzaak de toeristische infrastructuur verder te ontwikkelen en de diversificatie van toeristische producten te stimuleren, om zo traditionele bestaansmiddelen te beschermen, efficiënter gebruik te maken van natuurlijke hulpbronnen (zoals geothermische bronnen, die grote kansen voor het bedrijfsleven bieden) en de levensk ...[+++]


Specific areas of tourism need to be developed further, namely social and cultural tourism, gastronomic tourism and agri-tourism, sports tourism, health tourism, barrier-free tourism, congress tourism and travel for religious purposes, as part of an EU policy to diversify products and take account of new, emerging markets.

Specifieke vormen van toerisme moeten verder ontwikkeld worden. Te denken valt aan sociaal en cultureel toerisme, gastronomisch en agrotoerisme, sport- en gezondheidstoerisme, onbelemmerd toerisme, toerisme in verband met conferenties, religieus toerisme enz. in een Europees beleid om het aanbod te diversificeren en de blik te richten op nieuwe opkomende markten.


The EESC calls on national governments to adjust their municipal taxes and try to reduce VAT charged on tourism products of a social nature so as to make these products more attractive, with the further aim of developing and improving access to tourism services. Local infrastructure and services should be safeguarded so as to offer a high-quality tourism product, which would improve both the quality of life of residents as well as conditions for tourists.

De nationale regeringen zouden de lokale belastingen moeten harmoniseren en proberen om de BTW te verlagen, die zwaar op toeristische producten met een sociaal karakter drukken, om deze aantrekkelijker te maken. Het doel daarbij op langere termijn is de ontwikkeling van de diensten in verband met toerisme en een betere toegang daartoe. De lokale infrastructuur en dienstverlening dienen gewaarborgd te worden om kwaliteitstoerisme te kunnen aanbieden, waar zowel de plaatselijke bevolking (dankzij een betere levenskwaliteit) als de toeri ...[+++]


Develop a European 'Qualité Tourisme' brand, based on existing national experience, to increase consumer security and confidence in tourism products and reward rigorous efforts by tourism professionals whose aim is quality of tourism service for customer satisfaction.

Op basis van nationale ervaringen een Europees merk voor kwaliteitstoerisme ontwikkelen om het vertrouwen van de consument in de toeristische producten te verhogen en de zware inspanningen van werknemers uit de toeristische sector te belonen wier doel het is klanten tevreden te stellen met de kwaliteit van hun geleverde diensten.


According to Greece (49), ‘The main purpose stated in the statue of ETVA as a development bank was promotion of the development of the country through the financing of production activities in the Greek economy (tourism, industrial production, etc.)’.

Volgens Griekenland (49), stond in de statuten van ETVA, als ontwikkelingsbank, als het hoofddoel van de onderneming het bevorderen van de ontwikkeling van het land door middel van de financiering van productieactiviteiten in de Griekse economie (toerisme, industriële productie enz.) vermeld.


w