Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse community needs
Analyse logistic need
Analyse logistic needs
Analyse logistical needs
Analyse needs of community
Learning disadvantage
Learning needs
Learning needs analyses
Learning needs analysis
Learning needs assessment
Learning needs evaluation
Moderate mental subnormality
Research community needs
Respond to community needs
Special needs
Study logistic needs
WCEFA
World Conference on Education For All

Traduction de «learning needs analyses » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
learning needs analyses | learning needs assessment | learning needs analysis | learning needs evaluation

analyse van leerbehoeften | analyse van studiebehoeften


analyse logistic need | study logistic needs | analyse logistic needs | analyse logistical needs

logistieke behoeften analyseren | logistieke behoeftes analyseren


research community needs | respond to community needs | analyse community needs | analyse needs of community

behoeften van een gemeenschap analyseren




World Conference on Education For All | World Conference on Education for All: Meeting Basic Learning Needs | WCEFA [Abbr.]

Internationale Wereldconferentie Onderwijs voor iedereen | Wereldconferentie Onderwijs voor iedereen


Definition: Approximate IQ range of 35 to 49 (in adults, mental age from 6 to under 9 years). Likely to result in marked developmental delays in childhood but most can learn to develop some degree of independence in self-care and acquire adequate communication and academic skills. Adults will need varying degrees of support to live and work in the community. | moderate mental subnormality

Omschrijving: IQ bij benadering tussen 35 en 49 (bij volwassenen, verstandelijke leeftijd tussen 6 en 9 jaar). Waarschijnlijk leidend tot duidelijke vertraging in de ontwikkeling op kinderleeftijd, maar de meesten kunnen leren een zekere mate van onafhankelijkheid in de eigen verzorging te bereiken en zich adequate communicatie en simpele vaardigheden eigen te maken.


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
1. The Europol Academy shall prepare multi-annual strategic training needs analyses and multi-annual learning programmes.

1. De Europol Academy stelt meerjarige analyses van strategische opleidingsbehoeften en meerjarige studieprogramma’s op.


1. CEPOL shall prepare multi-annual strategic training needs analyses and multi-annual learning programmes.

1. Cepol stelt meerjarige analyses van strategische opleidingsbehoeften en meerjarige studieprogramma's op.


1. CEPOL shall prepare multi-annual strategic training needs analyses and multi-annual learning programmes.

1. Cepol stelt meerjarige analyses van strategische opleidingsbehoeften en meerjarige studieprogramma’s op.


1. CEPOL shall prepare multi-annual strategic training needs analyses and multi-annual learning programmes.

1. Cepol stelt meerjarige analyses van strategische opleidingsbehoeften en meerjarige studieprogramma’s op.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1. CEPOL shall prepare multi-annual strategic training needs analyses and multi-annual learning programmes.

1. Cepol stelt meerjarige analyses van strategische opleidingsbehoeften en meerjarige studieprogramma's op.


1. The Europol Academy shall prepare multi-annual strategic training needs analyses and multi-annual learning programmes.

1. De Europol Academy stelt meerjarige analyses van strategische opleidingsbehoeften en meerjarige studieprogramma's op.


1. The Europol Academy shall prepare multi-annual strategic training needs analyses and multi-annual learning programmes.

1. De Europol Academy stelt meerjarige analyses van strategische opleidingsbehoeften en meerjarige studieprogramma's op.


20. Stresses the key role of enterprises, including SMEs, social and solidarity economy actors and micro-enterprises in training for working-life skills and job creation for young people; stresses the need to provide young people with education preparing them for entrepreneurship in the broadest possible way; encourages including in curricula the development in a safe environment of the vocational skills needed in starting and managing businesses as well as fostering transversal entrepreneurship competence, skills and knowledge, that are effectively delivered through hands-on and real-life experiences; suggests that entrepreneurship m ...[+++]

20. onderstreept de cruciale rol van ondernemingen, onder meer kmo's, sociale ondernemingen en vertegenwoordigers van de solidaire economie en micro‑ondernemingen, voor de opleiding in beroepsvaardigheden en voor het scheppen van banen voor jongeren; onderstreept dat de opleiding van jongeren hen moet voorbereiden op ondernemerschap in de breedst mogelijke zin; pleit ervoor dat in de onderwijscurricula aandacht wordt besteed aan de ontwikkeling, in een veilige omgeving, van de nodige beroepsvaardigheden voor het starten en leiden van een onderneming, alsook aan de bevordering van transversale competenties, vaardigheden en kennis voor o ...[+++]


1. The Europol Academy shall prepare multi-annual strategic training needs analyses and multi-annual learning programmes.

1. De Europol Academy stelt meerjarige analyses van strategische opleidingsbehoeften en meerjarige studieprogramma’s op.


the 2003 Commission communication "Investing efficiently in education and training: an imperative for Europe", analysing the relevance and contribution of education to core elements of the Lisbon strategy, points out that the EU suffers from under-investment in human resources and that the efficiency of both public and private investments needs to be maximised through the coordination of education and training policies with employment policies, taking account of the process connected with the work programme on follow-up to the common objectives and the ...[+++]

- in de Commissiemededeling van 2003, "Efficiënt investeren in onderwijs en opleiding: een dwingende noodzaak voor Europa", wordt nagegaan in hoeverre onderwijs van belang is voor en bijdraagt tot andere kernelementen van de strategie van Lissabon en dat in die mededeling voorts wordt benadrukt dat in de EU te weinig in menselijke hulpbronnen geïnvesteerd wordt en dat zowel de publieke als de private middelen doelmatiger moeten worden besteed door het opleiding- en onderwijsbeleid te coördineren met het werkgelegenheidsbeleid, rekening houdend met het werkprogramma voor de follow-up inzake de gemeenschappelijke doelstellingen en de strat ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'learning needs analyses' ->

Date index: 2020-12-13
w