Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Commercieel bediende station
Commercieel directeur
Commercieel directrice
Commercieel luchttransport
Commercieel luchtverkeer
Commercieel luchtvervoer
Commercieel medewerker spoorwegen
Commercieel medewerkster spoorwegen
Commercieel vertegenwoordiger elektriciteit
Commercieel vertegenwoordigster elektriciteit
Commercieel vervoer door de lucht
Loketbediende spoorwegen
Luchtnavigatie
Luchtverkeer
Manager e-commerce
Veiligheid van het luchttransport
Veiligheid van het luchtverkeer
Veiligheid van vliegtuigen
Verkoopvertegenwoordigster elektriciteit
Vliegverkeer

Vertaling van "Commercieel luchtverkeer " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE


commercieel bediende station | loketbediende spoorwegen | commercieel medewerker spoorwegen | commercieel medewerkster spoorwegen

railway station agent | railway tickets salesman | railway sales agent | railway station counter agent


commercieel directeur | manager e-commerce | commercieel directeur | commercieel directrice

commercial manager | commercial strategy director | commercial director | commercial marketing specialist


commercieel vertegenwoordiger elektriciteit | commercieel vertegenwoordigster elektriciteit | commercieel vertegenwoordiger elektriciteit | verkoopvertegenwoordigster elektriciteit

electric power sales promoter | electricity sales promoter | electric power sales negotiator | electricity sales representative


commercieel luchttransport | commercieel luchtvervoer | commercieel vervoer door de lucht

commercial air transport | commercial air transportation


openbare instelling op commercieel en industrieel gebied | openbare instelling op het commercieel en industrieel gebied

public institution of industrial and commercial nature


veiligheid van het luchtverkeer [ veiligheid van het luchttransport | veiligheid van vliegtuigen ]

air safety [ aircraft safety | air transport safety | aviation safety | aviation security(UNBIS) ]


luchtverkeer [ luchtnavigatie | vliegverkeer ]

air traffic [ air navigation | airways(UNBIS) ]


val in luchtvaartuig, niet als gevolg van ongeval, inzittende van commercieel luchtvaartuig in grond-luchtvervoer gewond

Fall in aircraft, not due to an accident to aircraft, occupant of commercial aircraft in surface to air transport injured


val in luchtvaartuig, niet als gevolg van ongeval, bemanningslid van commercieel luchtvaartuig in surface-to-surface-vervoer gewond

Fall in aircraft, not due to an accident to aircraft, member of crew of commercial aircraft in surface to surface transport injured
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
„3 bis. Luchtvaartterreinen voor publiek gebruik, inclusief apparatuur, die gevestigd zijn op het grondgebied dat onder de bepalingen van het Verdrag valt, en die diensten verlenen voor commercieel luchtverkeer waarbij wordt gebruikgemaakt van instrumentprocedures voor nadering en vertrek, en:

‘3a. Aerodromes, including equipment, located in the territory subject to the provisions of the Treaty, open to public use and which serve commercial air transport and where operations using instrument approach or departure procedures are provided, and:


3. Staatsluchtvaartuigen als gedefinieerd in het Verdrag van Chicago en luchtvaartuigen met een maximum startgewicht van minder dan 5700 kg die niet gebruikt worden voor commercieel luchtverkeer, vallen buiten de werkingssfeer van deze richtlijn.

3. State aircraft, as defined in the Chicago Convention, and aircraft of a maximum take-off weight of less than 5700 kg not engaged in commercial air transport are excluded from the scope of this Directive.


3. Staatsluchtvaartuigen als gedefinieerd in het Verdrag van Chicago en luchtvaartuigen met een maximum startgewicht van minder dan 5700 kg die niet gebruikt worden voor commercieel luchtverkeer, vallen buiten de werkingssfeer van deze richtlijn.

3. State aircraft, as defined in the Chicago Convention, and aircraft of a maximum take-off weight of less than 5700 kg not engaged in commercial air transport are excluded from the scope of this Directive.


3. Staatsluchtvaartuigen als gedefinieerd in het Verdrag van Chicago en luchtvaartuigen met een maximum startgewicht van minder dan 5.700 kg die niet gebruikt worden voor commercieel luchtverkeer, vallen buiten de werkingssfeer van deze richtlijn

3. State aircraft, as defined in the Chicago Convention, and aircraft of a maximum take-off weight of less than 5 700 kg not engaged in commercial air transport are excluded from the scope of this Directive.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Staatsluchtvaartuigen als gedefinieerd in het Verdrag inzake de internationale burgerluchtvaart, ondertekend te Chicago op 7 december 1944, hierna "Verdrag van Chicago" te noemen, en luchtvaartuigen met een maximum startgewicht van minder dan 5.700 kg die niet gebruikt worden voor commercieel luchtverkeer, zijn uitgezonderd van het toepassingsgebied van deze richtlijn.

State aircraft, as defined in the Convention on International Civil Aviation signed in Chicago on 7 December 1944, (hereinafter referred to as "the Chicago Convention"), and aircraft of a maximum take off weight of less than 5 700 kg not engaged in commercial air transport shall be excluded from the scope of this Directive.


Het luchthavennet bestaat uit luchthavens van gemeenschappelijk belang in de EU die openstaan voor commercieel luchtverkeer en aan bepaalde specificaties voldoen.

The airport network consists of airports of common interest situated within the EU which are open to commercial air traffic and comply with certain criteria.


Het luchthavennet bestaat uit luchthavens van gemeenschappelijk belang in de EU die openstaan voor commercieel luchtverkeer en aan bepaalde specificaties voldoen.

The airport network consists of airports of common interest situated within the EU which are open to commercial air traffic and comply with certain criteria.


1. Het transeuropees net van luchthavens bestaat uit de luchthavens op het grondgebied van de Gemeenschap die openstaan voor commercieel luchtverkeer en aan de specificaties van bijlage II voldoen. Deze luchthavens worden, naar gelang van het aantal en het soort vluchten en naar gelang van hun functie binnen het net, op verschillende wijze aangeduid.

1. The trans-European airport network shall comprise airports situated within the territory of the Community which are open to commercial air traffic and which comply with the criteria set out in Annex II. These airports shall be classified differently according to the volume and type of traffic they handle and according to their function within the network.


w