Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Onderhouden van vrije luchtweg
Open universiteit
SOW-VU
Technische universiteit
Universitair onderwijs
Universitaire instelling
Universitaire opleiding
Universiteit
VU
VUB
Volkshogeschool
Vrije Universiteit
Vrije Universiteit Brussel
Vrije concurrentie
Vrije grondwaterspiegel
Vrije keelholte
Zomeruniversiteit

Traduction de «Vrije Universiteit » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Vrije Universiteit Brussel | VUB [Abbr.]

Free University Brussels




Stichting Onderzoek Wereldvoedselvoorziening van de Vrije Universiteit | SOW-VU [Abbr.]

Centre for World Food Studies


universiteit [ universitaire instelling | universitaire opleiding | universitair onderwijs ]

university [ polytechnic | university education | university institute | university training | universities and colleges(UNBIS) ]


open universiteit [ volkshogeschool | zomeruniversiteit ]

open university [ people's university | summer university | summer schools(UNBIS) ]








onderhouden van vrije luchtweg

Maintaining clear airway


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
„The economic benefits of environmental policy”, Instituut voor Milieuvraagstukken, Vrije Universiteit van Amsterdam, 2009; COM(2012) 173 final; „Implementing EU Waste legislation for Green Growth” (BIO Intelligence Service 2011).

The economic benefits of environmental policy (IES, Vrije Universiteit Amsterdam, 2009); COM(2012) 173; Implementing EU legislation for Green Growth (BIO Intelligence Service 2011).


54. benadrukt dat de uitvoering van de controles op risico's gebaseerd moet zijn en de ontwikkeling van risicoprofielen en kwetsbaarheidsbeoordelingen voor elke toeleveringsketen en voedingsproduct moet omvatten, uitgaande van lopend transversaal universitair onderzoek op het gebied van voedselauthenticiteit en criminologie, zoals het onderzoek dat momenteel wordt gedaan bij de Vrije Universiteit van Amsterdam en de Universiteit Wageningen;

54. Stresses that the carrying-out of controls should be risk-based and include the development of risk profiles and vulnerability assessments for each supply chain and food product, drawing on ongoing academic studies which combine knowledge in the areas of food authenticity and criminology, such as the research being carried out by VU University Amsterdam and the University of Wageningen;


– gezien het rapport PEPPER IV, getiteld „Benchmarking of employee participation in profits and enterprise results in the member and candidate countries of the European Union”, dat in oktober 2009 werd gepubliceerd door de Vrije Universiteit van Berlijn,

– having regard to the PEPPER IV Report, entitled ‘Benchmarking of employee participation in profits and enterprise results in the member and candidate Countries of the European Union’, which was published in October 2009 by the Free University of Berlin,


– gezien het rapport PEPPER III, getiteld „Promotion of employee participation in profits and enterprise results in the new member and candidate countries of the European Union”, dat in juni 2006 werd gepubliceerd door de Vrije Universiteit van Berlijn,

– having regard to the PEPPER III Report, entitled ‘Promotion of employee participation in profits and enterprise results in the New Member and Candidate Countries of the European Union’, which was published in June 2006 by the Free University of Berlin,


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
– gezien het rapport PEPPER IV, getiteld "Benchmarking of employee participation in profits and enterprise results in the member and candidate countries of the European Union", dat in oktober 2009 werd gepubliceerd door de Vrije Universiteit van Berlijn,

– having regard to the PEPPER IV Report, entitled ‘Benchmarking of employee participation in profits and enterprise results in the member and candidate Countries of the European Union’, which was published in October 2009 by the Free University of Berlin,


Martin STOKHOF, Vrije Universiteit van Amsterdam

Martin STOKHOF, University of Amsterdam


Vanaf 1982 ontwikkeld aan vijftig nationale en tweeëntwintig buitenlandse universiteiten, waaronder: Harvard, de Sorbonne, Heidelberg, Kiel, Technische Universiteit Berlijn, Vrije Universiteit Brussel, Keulen, Rome en Lumière van Lyon.

Carried out since 1982 in 50 universities in Spain and 22 in other countries, including Harvard, the Sorbonne, Heidelberg, Kiel, Berlin Technical University, Brussels Free University, Cologne, Rome and Lumière University, Lyon.


Prof. Mathias DEWATRIPONT, Vrije Universiteit Brussel

Prof. Mathias DEWATRIPONT, Université Libre de Bruxelles


Barbara Cassin (Frans – directeur Onderzoek, Centre National de la Recherche Scientifique, Parijs) Abram de Swaan (Nederlands – hoogleraar sociologie, Universiteit van Amsterdam) Rita Franceschini (Italiaans, hoogleraar taalwetenschap en linguïstiek, rector van de Vrije Universiteit van Bozen - Bolzano) Branislav Hochel (Slowaaks – hoogleraar vertaalstudies, Comeniusuniversiteit Bratislava) Hanna Komorowska (Pools – hoogleraar toegepaste taalkunde en taalonderwijs, Universiteit van Warschau) Wolfgang Mackiewicz (Duits – honorair hoogleraar Engelse filologie, Vrije Universiteit Berlijn) Isabella Moore (Brits – directeur National Centre fo ...[+++]

Barbara Cassin (French - Director of Research, Centre National de la Recherce Scientifique, Paris) Abram De Swaan (Dutch - Professor of Sociology, University of Amsterdam) Rita Franceschini (Italian, Professor of Language Science and Linguistics, Rector of the Free University of Bozen - Bolzano) Branislav Hochel (Slovak - Professor of Translation Studies, Comenius University Bratislava) Hanna Komorowska (Polish - Professor of Applied Linguistics and Language Teaching, Warsaw University) Wolfgang Mackiewicz (German - Honorary Professor of English Philology, Freie Universität Berlin) Isabella Moore (British - Director of the National Centr ...[+++]


d) stimulering van jongeren om ervaring op te doen met participatie in hun eigen leefomgeving, met name in het gezin, op school, in jongerenorganisaties, op de universiteit, in andere leersituaties, op het werk, en in de context van sport en vrije tijd.

(d) foster the development of experience of participation where young people live their lives: in particular within the family, at school, in youth organisations, at university, at other places of education or training and at work, in sporting and leisure time contexts.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Vrije Universiteit' ->

Date index: 2023-07-07
w