Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Agorafobie zonder voorgeschiedenis van paniekstoornis
Automatisch beveiligingssysteem voor treinen
Binnenkant van treinen reinigen
Binnenkant van treinen schoonmaken
Elektro-encefalogram
Elektrocardiogram
Endoscopie
Gesloten treinen
Gesloten treinen en wagenladingen
IRS
Kernspinresonantie
Laboratoriumonderzoek
Medische diagnose
Neventerm
Paniekstoornis met agorafobie
Radiografie
Röntgendiagnose
Scan
Scintigrafie
Stabiliteit van treinen garanderen na het laden
Stabiliteit van treinen verzekeren na het laden
Treinen en spoorsystemen van de toekomst
Veilige aankomst van treinen garanderen
Veilige aankomst van treinen verzekeren
Vertrekprocedure van de treinen
Zorgen voor de stabiliteit van treinen na het laden
Zorgen voor een veilige aankomst van treinen

Vertaling van "ir-treinen " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
veilige aankomst van treinen verzekeren | veilige aankomst van treinen garanderen | zorgen voor een veilige aankomst van treinen

assurer l'arrivée sécurisée des trains


stabiliteit van treinen verzekeren na het laden | stabiliteit van treinen garanderen na het laden | zorgen voor de stabiliteit van treinen na het laden

assurer la stabilité des trains après chargement


binnenkant van treinen reinigen | binnenkant van treinen schoonmaken

nettoyer l'intérieur de trains


Omschrijving: Een tamelijk goed gedefinieerde cluster van fobieën, waaronder angsten om het huis te verlaten; zich te begeven in winkels, menigten en openbare gelegenheden; of om alleen te reizen met treinen, bussen of vliegtuigen. Paniekstoornis is een veel voorkomend kenmerk van zowel huidige episoden als van die in het verleden. Depressieve en obsessieve symptomen en sociale fobieën zijn eveneens vaak aanwezig als bijkomende kenmerken. Vermijding van de fobie veroorzakende situatie staat vaak op de voorgrond en sommige agorafobici ervaren weinig angst omdat ze hun fobie veroorzakende situaties kunnen vermijden. | Neventerm: | agoraf ...[+++]

Définition: Groupe relativement bien défini de phobies concernant la crainte de quitter son domicile, la peur des magasins, des foules et des endroits publics, ou la peur de voyager seul en train, en autobus ou en avion. La présence d'un trouble panique est fréquente au cours des épisodes actuels ou antérieurs d'agoraphobie. Parmi les caractéristiques associées, on retrouve souvent des symptômes dépressifs ou obsessionnels, ainsi que des phobies sociales. Les conduites d'évitement sont souvent au premier plan de la symptomatologie et certains agoraphobes n'éprouvent que peu d'anxiété, car ils parviennent à éviter les situations phobogène ...[+++]


vertrekprocedure van de treinen

procédure de démarrage des trains


automatisch beveiligingssysteem voor treinen

système de protection automatique des trains


gesloten treinen en wagenladingen

trains et wagons complets




Treinen en spoorsystemen van de toekomst

Trains et systèmes ferroviaires du futur


medische diagnose [ elektrocardiogram | elektro-encefalogram | endoscopie | IRS | kernspinresonantie | laboratoriumonderzoek | radiografie | röntgendiagnose | scan | scintigrafie ]

diagnostic médical [ analyse de laboratoire | echographie | électrocardiographie | électroencéphalographie | endoscopie | imagerie médicale | radiodiagnostic | radiographie | résonance magnétique nucléaire | scintigraphie ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
- De IR-treinen 4106/4107 en 4129/4139 tussen Dendermonde en Leuven.

- Les trains IR 4106/4107 et 4129/4139 entre Termonde et Louvain.


In het vorige vervoersplan was er rechtstreekse verbinding mogelijk tussen Doornik en Brussel in 60 minuten met de IC H-treinen en in 69 minuten met de IR d-treinen.

Dans le plan de transport précédent, la relation entre Tournai et Bruxelles était possible en direct avec l'IC-H en 60 minutes et avec l'IR-d en 69 minutes.


6. Wanneer zal het inzetten van deze treinen op IC/IR-lijnen niet langer noodzakelijk zijn?

6. Quand l'utilisation de ces trains sur des lignes IC/IR ne sera-t-elle plus nécessaire?


De treinen zijn niet geschikt om over lange afstand te rijden. Nochtans doen ze ook dienst op IC of IR-lijnen bijvoorbeeld op de lijn Antwerpen-Brussel.

Or ils sont également affectés à des lignes IC ou IR, par exemple sur la ligne Anvers-Bruxelles.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
2. Bestaan voor dit traject duidelijke, recente cijfers over de stiptheid en het aantal afgeschafte treinen, en dit zowel voor L-, P- als IR-treinen?

2. Dispose-t-on de chiffres récents sur la ponctualité et le nombre de trains L, P et IR supprimés sur cette ligne?


Art. 8. De verplichting die gedaan is om de TSI te respecteren wanneer ze bestaan betekent niet dat de infrastructuur enkel mag gebruikt worden in gevallen en door ondersystemen voorzien door de TSI. Tegenwoordig rijden IR-treinen op lijn 2 tussen Luik en Leuven, die nochtans beschouwd wordt als hogesnelheidslijn, en waarvoor de TSI aangenomen werden.

Art. 8. L'obligation qui est faite de respecter les STI lorsqu'elles existent ne signifie pas que l'infrastructure ne peut être utilisée que dans les cas et par les sous-systèmes prévus dans les STI. A l'heure actuelle, des trains IR circulent sur la ligne 2 entre Liège et Louvain, ligne pourtant considérée comme une ligne à grande vitesse, et pour laquelle des STI ont été adoptées.


- het percentage IC-, IR-, P- en L-treinen die op tijd rijden of maximum vijf minuten vertraging hebben op het einde van de verbinding, waarbij het verkeer wordt onderscheiden in ochtendspits, avondspits en daluren;

- le pourcentage de trains IC, IR, P et L à l'heure et ayant un maximum de cinq minutes de retard à la fin de relation en distinguant le trafic de pointe matinal, le trafic de pointe vespéral et celui des heures creuses;


A) Meer bepaald kan u meedelen: 1) de stiptheidsgraad van de IC-treinen tussen Antwerpen en Charleroi (en omgekeerd) tijdens de werkdagen; 2) de stiptheidsgraad van de IR-treinen tussen Essen en Brussel (en omgekeerd) en van de L-treinen tussen Antwerpen en Essen (en omgekeerd), allebei tijdens de werkdagen; 3) de stiptheidsgraad van de IR-treinen, op de lijn Antwerpen-Brussel-Geraardsbergen (en omgekeerd) tijdens de werkdagen; 4) de stiptheidsgraad van de IR-verbinding Turnhout-Brussel (en omgekeerd) tijdens de werkdagen; 5) de stiptheidsgraad van de IR-verbinding tussen Antwerpen en Turnhout (en omgekeerd) tijdens de werkdagen; 6) ...[+++]

A) Plus particulièrement, pourriez-vous me communiquer : 1) le degré de ponctualité des trains IC entre Anvers et Charleroi (et inversement) pendant les jours ouvrables ; 2) le degré de ponctualité des trains IR entre Essen et Bruxelles (et inversement) et des trains L entre Anvers et Essen (et inversement), pendant les jours ouvrables dans les deux cas ; 3) le degré de ponctualité des trains IR sur la liaison Anvers-Bruxelles-Grammont (et inversement) pendant les jours ouvrables ; 4) le degré de ponctualité des trains sur la liaison IR Turnhout-Bruxelles (et inversement) pendant les jours ouvrables ; 5) le degré de ponctualité des t ...[+++]


De meeste reizigers met bestemming Antwerpen-Centraal reizen in de IC en de IR-treinen. Van die verbindingen gaan alleen de IR-treinen komende van Neerpelt niet binnen in Antwerpen-Centraal bij de aanvang van de werken.

La plupart des voyageurs à destination d'Anvers-Central voyagent dans les trains IC et IR. Parmi ces relations, seuls les trains IR en provenance de Neerpelt n'entrent pas à Anvers-Central au début des travaux.


Met betrekking tot het gewestelijk experiment in Frankrijk moet overigens worden onderstreept dat het moeilijk in België kan worden toegepast gelet op de grootte van het grondgebied ten opzichte van Frankrijk en bepaalde specifieke kenmerken van het NMBS-spoorwegnet, namelijk: - het systeem van klokvaste treinen, zowel stoptreinen (L-treinen) als directe of semi-directe treinen (IC- en IR-treinen) dat, waar het nodig is, wordt aangevuld met piekuurtreinen (P-treinen).

S'agissant de l'expérimentation régionale réalisée en France, il convient par ailleurs de signaler qu'elle est difficilement transposable en Belgique compte tenu de l'étendue du territoire par rapport à celui de la France et des spécificités propres au réseau de la SNCB, à savoir: - le système de trains cadencés, tant en trafic omnibus (trafic L) qu'en trafic direct ou semi-direct (trains IC et IR) qui, là où les besoins s'en font sentir, est renforcé par des trains de pointe (trains P).


w