Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bullpen
Central Office of Planning
Central Planning Office
Dual choice capitation plan
Dual choice capitation program
Dual choice plan
Dual choice program
Housing policy advisor
Housing policy officer
Inter-office open systems interconnection
Open concept office
Open office layout
Open panel capitation program
Open panel program
Open plan
Open plan office
Open planning
Open system interconnection between offices
Open-access plan
Open-panel plan
Open-plan office
Open-space office
Policy officer

Vertaling van "Open plan office " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
open plan office [ open-plan office | open concept office | open office layout ]

bureau en espace fonctionnel [ bureau aménagé en espace fonctionnel | bureau en espace ouvert ]


open plan office | open-space office

bureau à aire ouverte | bureau à espace décloisonné | bureau de type profond | bureau en espace ouvert | bureau évolutif | bureau paysager | locaux paysagers


open-plan office

(bureau à) espace décloisonné [ (bureau à) aire ouverte | bureau de type profond ]


open-plan office | bullpen

bureau à espace décloisonné | espace décloisonné | bureau à aire ouverte | aire ouverte | bureau de type profond


inter-office open systems interconnection | open system interconnection between offices

interconnexion des systemes ouverts entre bureaux | interconnexion des systemes ouverts inter-bureaux


open plan [ open planning ]

espace fonctionnel [ implantation en espace fonctionnel | implantation en espace ouvert ]


Central Office of Planning | Central Planning Office

Bureau central du plan | Office central de la planification


dual choice capitation program | dual choice program | open panel capitation program | open panel program | dual choice capitation plan | dual choice plan

régime ouvert de forfait dentaire | régime ouvert


open-panel plan | open-access plan

régime à accès direct


policy officer | policy officer, planning and housing | housing policy advisor | housing policy officer

chargé de mission logement | chargé de mission logement/chargée de mission logement | chargée de mission logement
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
We presently have 89 Canadian employees, including our manager, and we plan to open an office in Montreal by year end and hopefully in Vancouver in the near future.

Nous comptons actuellement 89 employés canadiens, y compris notre directeur, et nous prévoyons d'ouvrir un bureau à Montréal d'ici la fin de l'année et, si tout va bien, à Vancouver très prochainement.


Opening audit meeting and coordination: coordinate with relevant regional, provincial and district offices to inform about audit plans and to gather initial information from those offices.

Réunion d'ouverture de l'audit et coordination: organiser la coordination avec les bureaux régionaux, provinciaux et de district afin de communiquer les informations relatives aux plans d'audit et de collecter les premières informations auprès de ces bureaux.


Opening audit meeting and coordination: coordinate with relevant regional, provincial and district offices to inform about audit plans and to gather initial information from those offices.

Réunion d'ouverture de l'audit et coordination: organiser la coordination avec les bureaux régionaux, provinciaux et de district afin de communiquer les informations relatives aux plans d'audit et de collecter les premières informations auprès de ces bureaux.


I also informed him of our plans to open an office of religious freedom.

Je l'ai également informé de notre intention de créer un bureau de la liberté de religion.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The decision by the Director-General whether or not to open an investigation shall take into account the investigation policy priorities and the annual management plan of the Office established in accordance with Article 17(5).

La décision du directeur général d’ouvrir ou non une enquête tient compte des priorités de la politique en matière d’enquêtes et du plan annuel de gestion de l’Office, fixés conformément à l’article 17, paragraphe 5.


[20] This includes: reports from the national experts on social inclusion; European Roma Information Office, Discrimination against Roma in the EU in 2012, 2013; Decade of Roma Inclusion Secretariat Foundation in collaboration with Open Society Foundation`s Making the most of EU Funds for Roma Programmes and Roma Initiatives Office, Interim Civil Society Reports on the Implementation of National Roma Integration Strategies and Decade Action Plans, 2013; A ...[+++]

[20] Dont: rapports des experts nationaux sur l'insertion sociale; bureau d’information européen sur les Roms, «Discrimination against Roma in the EU in 2012», 2013; secrétariat de la Decade of Roma Inclusion Secretariat Foundation, en collaboration avec les programmes «Making the most of EU Funds for Roma» et le «Roma Initiatives Office» de l'Open Society Foundation, «rapports intermédiaires de la société civile sur la mise en œuvre des stratégies nationales d'intégration des Roms et des plans d'action décennaux», 2013; Rapport d' ...[+++]


The decision by the Director-General whether or not to open an investigation shall take into account the investigation policy priorities and the annual management plan of the Office established in accordance with Article 17(5).

La décision du directeur général d’ouvrir ou non une enquête tient compte des priorités de la politique en matière d’enquêtes et du plan annuel de gestion de l’Office, fixés conformément à l’article 17, paragraphe 5.


Question No. 253 Mr. Tyrone Benskin: With regard to contracts and costs associated with the Prime Minister’s office (PMO) and ministerial exempt staff: (a) how much is paid to Nigel Wright or any company of which he was a proprietor or partner; (b) did the PMO hold an open tender for Dimitri Soudas’ job or was the contract untendered; (c) how much did the PMO spend on (i) Canada’s Economic Action Plan, (ii) the G8 and G20 summits ...[+++]

Pour ce qui est de la partie b), cela ne s’applique pas; voir la partie a). Pour ce qui est de la partie c), l’information sur le programme de cession des ports est disponible sur le site internet suivant: [http ...]


Q-240 — Mr. Jaffer (Edmonton—Strathcona) — With regard to ports of entry into Canada: (a) what are the standards used by all customs officers across Canada to determine a high-risk traveller or shipment, and what is the standard procedure as to what to do with such a traveller or shipment once it is determined to be high-risk; (b) under what standard procedure are customs officers expected to refer travellers to immigration officers, and is there any standard for immigration officers to notify customs officers as to the results of such referrals; if it is determined that a traveller should be referred to an Immigration officer and ther ...[+++]

Q-240 — M. Jaffer (Edmonton—Strathcona) — En ce qui concerne les points d’entrée au Canada : a) quelles sont les normes utilisées par tous les agents des douanes du Canada pour déterminer ce qu’est un voyageur ou une cargaison à haut risque, et quelle est la procédure normale à l’égard d’un tel voyageur ou d’une telle cargaison une fois que l’on a déterminé qu’il s’agit d’un cas à haut risque; b) quelle procédure les agents des douanes doivent-ils normalement utiliser pour renvoyer des voyageurs vers les agents d’immigration, et y a-t-il une marche à suivre par les agents d’immigration pour informer les agents des douanes du résultat de ces renvois; s’il est déterminé qu’un voyageur doit être renvoyé à un agent d’immigration et qu’il n’y ...[+++]


- Economic development, to accompany the tax exemptions planned for the Urban Free Zone: the measures to be taken include establishing a business park, opening an office to help businesses to locate and provide them with backup once established, and the reorganisation local shopping facilities.

- Le développement économique, en accompagnement des mesures d'exonération fiscales prévues par la Zone Franche Urbaine: les mesures à prendre concernent l'aménagement d'un parc d'entreprises, la création d'un bureau d'aide à l'implantation et au suivi des entreprises ainsi que la réorganisation des centres commerciaux de proximité.


w