Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Ad creative
Advertisement
Advertising
Advertising - Creative
Advertising art director
Advertising campaign
Advertising copywriter
Advertising creative
Advertising director
Advertising malpractice
Art director
Artistic projects manager
CCI
Creative
Creative Advertising
Creative Europe
Creative coordinator
Creative copy consultant
Creative director
Creative manager
Deceptive advertising
False advertising
Foundation for Community Creativity
Junk e-mail
Misleading advertising
Spam
Subliminal advertising
Text writer
Unfair advertising
Unsolicited commercial communication
Unsolicited e-mail advertising
Unsolicited electronic advertising
Web copywriter

Vertaling van "advertising - creative " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Advertising - Creative [ Creative Advertising ]

Publicité [ Création publicitaire ]


creative [ ad creative | advertising creative ]

création publicitaire


advertising director | creative manager | creative coordinator | creative director

directrice de création | responsable de conception | directeur de création | directeur de création/directrice de création


creative copy consultant | web copywriter | advertising copywriter | text writer

conceptrice - rédactrice publicitaire | concepteur - rédacteur publicitaire | concepteur - rédacteur publicitaire/conceptrice - rédactrice publicitaire


advertising art director | creative director | art director | artistic projects manager

directrice artistique | directeur artistique | directeur artistique/directrice artistique


advertising [ advertisement | advertising campaign ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


advertising malpractice [ deceptive advertising | false advertising | misleading advertising | subliminal advertising | unfair advertising ]

publicité abusive [ publicité déloyale | publicité mensongère ]


Creative Europe | Creative Europe - A new framework programme for the cultural and creative sectors (2014-2020)

Europe créative | Europe créative - Un nouveau programme-cadre pour les secteurs de la culture et de la création (2014-2020)


unsolicited electronic advertising [ junk e-mail | spam | unsolicited commercial communication | unsolicited e-mail advertising ]

publicité électronique non sollicitée [ communication commerciale non sollicitée | courriel-poubelle | courriel-rebut | courrier électronique commercial non sollicité | courrier électronique publicitaire non sollicité | pourriel | pullupostage | spam ]


Community Creativity, Inc. [ CCI | Foundation for Community Creativity ]

Community Creativity, Inc. [ CCI | Foundation for Community Creativity ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The parties are both active through their subsidiaries in advertising, marketing and communication services, including so-called marketing communication services ("MCS") – that is to say the "creative" side of advertising, involving the developments of advertising campaigns – and media buying services ("MBS") – which include purchasing advertising space in the media on a client's behalf – in many European countries and worldwide.

Les parties sont toutes deux actives, par l’intermédiaire de leurs filiales, dans le secteur des services de publicité, de marketing et de communication, notamment dans le secteur dit des services de communication commerciale, qui correspond au volet «créatif» de la publicité et couvre notamment la conception de campagnes publicitaires, et dans le secteur des services d'achat d'espace médiatique, qui englobe l'achat d'espaces publicitaires dans les médias pour le compte de clients, dans de nombreux pays européens et dans le monde.


49. Welcomes the Commission’s recognition of a definition of high-end cultural and creative industries as a sector of the economy which covers the high-end sections of markets for products and services and reflects specific characteristics such as the cultural and creative dimension of the product or service, the product’s prestige, intellectual property, manufacturing quality, design and innovation, and the way in which products and services are marketed and advertised; calls on the Commission to recognise the specific nature of the ...[+++]

49. approuve la reconnaissance par la Commission d'une définition des industries culturelles et créatives de haut de gamme comme étant un secteur de l'économie recouvrant les segments haut de gamme de différents marchés de produits et de services et reflétant des caractéristiques spécifiques, telles que la dimension culturelle et créative du produit ou du service, son prestige, la propriété intellectuelle, la qualité de fabrication, la conception et l'innovation, le mode de commercialisation et la publicité; invite la Commission à reconnaître la nature spécifique des métiers hautement qualifiés au sein de ces secteurs, qui sont sources ...[+++]


58. Proposes that ‘Join Europeana’ be advertised creatively; carried out under public-private partnerships and sponsoring, this should be targeted primarily at young people, for instance at international sports events , or in the context of art exhibitions and cultural competitions;

58. propose que la campagne «Rejoignez Europeana» fasse preuve de créativité et que, dans le cadre de partenariats public/privé et de parrainages, elle cible notamment les jeunes lors de manifestations sportives internationales, par exemple, ou à l'occasion d'expositions artistiques et de concours culturels;


57. Proposes that "Join Europeana" be advertised creatively; carried out under public-private partnerships and sponsoring, this should be targeted primarily at young people, for instance at international sports events , or in the context of art exhibitions and cultural competitions;

57. propose que la campagne "Rejoignez Europeana" fasse preuve de créativité et que, dans le cadre de partenariats public/privé et de parrainages, elle cible notamment les jeunes lors de manifestations sportives internationales, par exemple, ou à l'occasion d'expositions artistiques et de concours culturels;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Regarding these bonuses for executives, creative personnel, and staff, if you're trying to keep a talented programmer, an idea person, a creative person, or perhaps a star revenue producer, someone who brings in the advertisers, someone who's critical to the process, that's hardball show business.

Si vous cherchez à garder un programmeur talentueux, un concepteur, une personne créative, ou peut-être une personne qui génère beaucoup de revenus, quelqu'un qui attire les annonceurs, une personne essentielle au processus, c'est l'industrie du spectacle pure et dure.


(Return tabled) Question No. 931 Mr. Todd Russell: With regard to government television advertising during January and February 2011, for each of the following advertising campaigns, namely advertising of Canada’s Economic Action Plan, advertising by the Canada Revenue Agency and advertising by the Canada Deposit Insurance Corporation: (a) what are the total costs associated with each campaign, including (i) production costs, (ii) advertising air-time purchases, (iii) other costs, specifying what those costs are; (b) what are the total insertions of each advertisement which constitutes each advertising campaign; (c) on what dates, time ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 931 M. Todd Russell: En ce qui concerne la publicité télévisée diffusée par le gouvernement en janvier et février 2011, pour chacune des campagnes publicitaires qui suivent, à savoir la publicité sur le Plan d'action économique du Canada, celle de l’Agence du revenu du Canada et celle de la Société d'assurance-dépôts du Canada: a) combien chaque campagne a-t-elle coûté en tout, en comptant (i) son coût de production, (ii) l’achat de temps d’antenne pour la diffuser, (iii) ses autres coûts connexes, en précisant à quoi ils se rapportent; b) à combien d’insertions chaque annonce composant chaque campagne publicitaire a-t-elle donné lieu; c) à quelles dates et heures, et sur quelle chaîne ou à quel poste d ...[+++]


Let’s have the courage to admit to them that they will not be visible in Canada either: the new system will fund only what constitutes a good support for advertising sales, and advertising is not (fortunately) the primary concern of this dance company, whose creativity and inventiveness are recognized around the world.

Et cela parce que le nouveau système ne valorisera pas ce qui constitue un bon support pour la vente de publicité, ce qui n'est pas — heureusement d'ailleurs — la préoccupation première de cette troupe de danse dont la créativité et l'inventivité sont reconnues à travers le monde.


What is needed, here in Europe, is a creative industry; too many restrictions – particularly on advertising, which is the only source of income apart from fees – harm the creatives in particular and ultimately result in more trash or cheap imports and to fewer European productions.

Ce qu’il nous faut, ici en Europe, c’est une industrie créative, car trop de restrictions - surtout en matière de publicité, unique source de revenus en dehors des redevances - découragent en particulier les créatifs et, en fin de compte, conduisent à une augmentation des importations de mauvaise qualité ou bon marché et à une diminution des productions européennes.


What is needed, here in Europe, is a creative industry; too many restrictions – particularly on advertising, which is the only source of income apart from fees – harm the creatives in particular and ultimately result in more trash or cheap imports and to fewer European productions.

Ce qu’il nous faut, ici en Europe, c’est une industrie créative, car trop de restrictions - surtout en matière de publicité, unique source de revenus en dehors des redevances - découragent en particulier les créatifs et, en fin de compte, conduisent à une augmentation des importations de mauvaise qualité ou bon marché et à une diminution des productions européennes.


We've heard the advertisers claim that sanctioning their creative but misleading advertising will put a chill on their ability to thrive and do healthy advertising.

Nous avons entendu des publicitaires affirmer que d'imposer des sanctions à leur publicité trompeuse mais créative paralysera leur capacité à se développer et à créer de la saine publicité.


w